Exposició "Fotografia de natura: els paisatges i els seus habitants"

Imatge exposició
Des del 14 de novembre fins el 21 de desembre l'expositor de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia acollirà aquesta exposició fotogràfica. Les fotografies són d'en Galdric Mossoll i en Marçal Pou, alumne i ex-alumne del Grau de Ciències Ambientals.

22/11/2018

Amb motiu del 25è aniversari  dels estudis de Ciències Ambientals (1992-2017) a la Facultat de Ciències de la UAB, l'Equip de Coordinació del Grau de CCAA ha organitzat l'exposició "Fotografia de natura: els paisatges i els seus habitants".

En l'exposició es mostren paisatges naturals espectaculars, així com els èsser vius que els habiten. D'aquesta manera, ens podem endinsar en habitats remots i conèixer alguns dels seus pobladors.

Les fotografies exposades són d'en Galdric Mossoll i en Marçal Pou, alumne i ex-alumne del Grau de Ciències Ambientals. Galdric ha sigut guardonat amb el 1r premi a la tercera edició del concurs EXPONATURA UAB i, entre altres publicacions, destaca la de "National Geographic Your Shot", com a fotografia de la setmana. El Marçal, per la seva banda, ha sigut guardonat amb el 3r premi a la tercera edició del concurs EXPONATURA UAB.

L'exposició es podrà visitar a les vitrines de la biblioteca de Ciència i Tecnologia des del 14 de novembre fins el 21 de desembre.

Consulta aquí algunes les fotogràfies de la vitrina.