Estudiants del Grau coneixen el model de seguretat del Grup SEAT

Visita a SEAT

En el marc del cicle de xerrades "Martes con" organitzat per l'Associació de Directius de Seguretat Integral, es va realitzar una visita a les instal·lacions del Grup SEAT, a Martorell, per conèixer in situ el model de seguretat d'aquesta empresa automobilística. Una delegació d'estudiants del Grau en Prevenció i Seguretat Integral van assistir-hi convidats per aquesta entitat.

26/05/2022

L'Associació de Directius de Seguretat Integral (ADSI), entitat que agrupa a professionals dels diferents àmbits de la Seguretat, va organitzar, en el marc del cicle de xerrades "Martes con" una visita a les instal·lacions del Grup SEAT, a Martorell, per conèixer in situ el model de seguretat d'aquesta empresa automobilística.

Una delegació d'estudiants del Grau en Prevenció i Seguretat Integral, juntament amb César Torrero, Coordinador dels estudis, van assistir-hi convidats per aquesta entitat, el passat 17 de maig, i van ser rebuts per Eduard Zamora, president de l'ADSI.

A la visita, també van poder escoltar, a l'auditori d'aquest complex industrial, la xerrada de Manuel García Muñoz, Director de Seguretat, i Carlos M. Carballo, VIP Protection and Forensics Security del Grup SEAT, que van explicar l'evolució empresarial de la companyia vinculada amb les noves formes d'entendre la seguretat i la seva actualització en noves tecnologies. L'empresa va passar d'un sistema tradicional de vigilància i seguretat al sistema actual, basat en la transversalitat en els sistemes d'informació i ciberseguretat, i en la modernització de les diferents tasques, sense descuidar el factor humà i emocional del tractament dels diferents equips.

Posteriorment, van visitar el taller 1 del sistema de producció de vehicles i el taller 10. D'aquesta forma, els assistents van poder conèixer, de primera mà, les possibilitats d''una bona gestió i millora d'un departament de seguretat.

Visita a la SEAT