Entrevistat l’estudiant Enric Escofet durant les seves pràctiques a l’Arxiu Municipal de Barcelona

Entrevista a l'estudiant del Màster Enric Escofet
L’estudiant és un dels 18 alumnes de l’Escola que actualment realitzen pràctiques a l’AMB. Durant l’entrevista, Escofet destaca les possibilitats en el camp i la seva experiència a la Direcció del Sistema Municipal d’Arxius.

03/07/2018

En una entrevista al portal oficial de l’Arxiu Municipal de Barcelona, l’estudiant del Màster en Arxivística i Gestió de Documents, Enric Escofet, explica la seva vivència com a becari i quines creu que són les noves expectatives que pot oferir el món de l’arxiu.

L’estudiant és un dels 18 alumnes que enguany fan pràctiques en aquesta institució que, segons Escofet, té com a particularitat la seva naturalesa “descentralitzada i especialitzada del Sistema d’Arxius”. Concretament, ell realitza tasques de suport en la planificació i coordinació de programes de gestió documental i tractament arxivístic de l’Ajuntament.

A l’entrevista, Enric Escofet també destaca que, durant les tasques de suport a la comunicació de l’entitat, van centralitzar la recollida d’imatges dels fets esdevinguts durant el referèndum de l’1 d’octubre de 2017. Una experiència que el va “impressionar” per la simultaneïtat dels barcelonins en fer donacions a l’Arxiu.

Per últim, l’estudiant parla de les possibilitats de l’arxivística i els reptes de futur per a les organitzacions que gestionen el patrimoni documental.

Llegiu l’entrevista sencera en aquest enllaç.