Ens ha deixat Lluís Puig i Ferriol, catedràtic i antic degà de la Facultat de Dret

Lluís Puig i Ferriol

Ens ha deixat el nostre estimat Lluís Puig i Ferriol, catedràtic de dret civil a la Universitat Autònoma de Barcelona, antic Degà de la Facultat de Dret de la UAB i professor volgut i admirat per diverses generacions d'estudiants. Escriu aquestes paraules la Dra. Sandra Camacho Clavijo.

28/05/2020

Ens ha deixat el nostre estimat Lluís Puig i Ferriol, qui va ser una de les figures capdavanteres del Dret privat català i espanyol, catedràtic de dret civil a la Universitat Autònoma de Barcelona, antic Degà de la Facultat de Dret de la UAB i professor volgut i admirat per diverses generacions d'estudiants.

Nascut a Begur el 1932, es va doctorar en dret el 1963. Va ser magistrat del Tribunal Superior de la Mitra d’Andorra , secretari general del Segon Congrés Jurídic Català i era acadèmic de número de l’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya. També va ser magistrat del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya el 1989, vocal de la Comissió Jurídica Assessora de la Generalitat, director del seminari de la Càtedra Duran i Bas de Dret Civil Català i director del centre de Barcelona de l’Institut d’Estudis Andorrans.

El 2003 va rebre el premi Justícia de Catalunya i el 2005, la Creu de Sant Jordi.

"Parlem de tu, però no pas amb pena…. parlem i també dels teus gustos,
del que estimaves i el que no estimaves,
del que feies i deies i senties;
de tu parlem, però no pas amb pena".
Miquel Martí i Pol

Lluís, et tindrem sempre en el nostre record.