Els professors Roser Martínez i Joaquin Rodríguez, guardonats amb el Segell de Qualitat “Somos Cultura 2019”

Segell de Qualitat
Els professors Roser Martínez i Joaquin Rodríguez han estat guardonats per la seva investigació, publicacions i contribució en general a la lluita per a la prohibició de les armes autònomes letals (LAWS)

13/02/2020

Els professors Roser Martínez i Joaquin Rodríguez, de la Facultat de Dret i de l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB, han estat guardonats amb el Segell de Qualitat Somos Cultura 2019 que atorga el Cercle de Belles Arts de Madrid per la seva investigació, publicacions i contribució en general a la lluita per a la prohibició de les armes autònomes letals (LAWS). Es tracta d’una distinció que posa en valor el compromís de les persones i institucions a on pertanyen amb la cultura i la recerca.

Roser Martínez Quirante es va doctorar a la Universitat de Barcelona i és professora de Dret Administratiu des del 2002. Ha estat secretària acadèmica del Departament de Dret Públic i des del 2010. També és professora de l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB.

Joaquín Rodríguez es va doctorar pel programa de dret públic internacional a la Universitat Autònoma de Barcelona. Treballa com a investigador i professor de l’EPSI a la UAB, i com a coordinador de Leading Cities a Espanya.