Els estudiants del Màster d'Integració Europea visiten les institucions europees a Brussel·les

Union Europea

Els alumnes van poder dialogar amb membres de la Comissió Europea, el Consell de la UE, el Servei d’Acció Exterior de la UE, el Comité de les Regions i el Consell Econòmic i Social.

10/02/2022

Els estudiants del Màster d’Integració Europea de la UAB han visitat les institucions europees a Brussel·les entre l’1 i el 3 de febrer, acompanyats per la professora del Màster, Susana Beltrán.

L’alumnat va poder escoltar i dialogar amb el personal de diferents institucions europees com la Comissió Europea, el Consell de la UE, el Servei d’Acció Exterior de la UE, el Comité de les Regions i el Consell Econòmic i Social. També van parlar amb la Representació Permanent d’Espanya i amb la Delegació del Govern català davant la UE.

Des del Màster d’Integració Europea es vol agraïr l’atenció rebuda a Vincent Depaigne, Gilles Pelayo, Vanessa Villarroya ( Comissió) Ignacio Nuño (Consell de la UE) Diego Mellado, Christian Hagelin, Borja Guijarro, Christine Grau, Mihai Titire (Servei d’Acció Exterior UE); Santiago Mondragón (Comité de les Regions), Arturo Íñiguez (Consell Econòmic i Social); Miguel Castroviejo, Enrique Verdeguer (Representació Permantent d’Espanya davant la UE); Gorka Knörr (Delegació del Govern Català davant la UE).