El web de la facultat torna a estar operatiu

Recuperació del web del centre

El 16 de desembre s’ha recuperat el web institucional de la Facultat. A partir d’ara totes les comunicacions retornen a aquest canal. A continuació podeu consultar totes les informacions que es van publicar en el web d’emergència.

14/12/2021

Informacions publicades fins a l'actualitat

 

22/10/2021 Departament de Matemàtiques 

Us seguirem informant a 
Twitter
Instagram
📞 +34 935814873 
Publicacions Matemàtiques a Telegram 

19 octubre 2021 – Comunicat de la Facultat de Ciències 

Benvolguda, benvolgut, 

Després de l’atac informàtic patit per la UAB, seguint les indicacions del rector, hem estat prudents i hem esperat la finalització de la diagnosi abans de fer cap comunicat. Tanmateix, essent conscients de que la situació actual és molt complexa i genera molt nerviosisme entre tots els col·lectius de la Facultat, hem establert canals de comunicació alternatius entre el deganat, l’alumnat, el professorat, les coordinacions i les direccions de departament. 

Com sabeu, la situació és molt greu i no s’espera restablir una certa normalitat fins a desembre. Sense tenir la certesa del compliment d’aquest pronòstic, us fem arribar informacions i recomanacions per ajudar-vos a gestionar aquesta situació excepcional de la millor manera possible: 

  • Està previst que durant les dues properes setmanes es pugui realitzar el triatge de tots els ordinadors del PAS i PDI de la Facultat. Els diferents col·lectius aniran rebent instruccions seguint un ordre de priorització establert des del deganat i l’administració de centre. 
  • L’accés a l’ocupació i reserva d’aules no està accessible. Es publicaran els horaris i l’aulari, tant de classes com d’exàmens, al web provisional de la UAB (uab.cat) a l’apartat “Centres Docents/Ciències”. Qualsevol reserva d’aules addicional per part del PDI s’haurà de realitzar directament a l’slipi. 
  • S’habilitaran les vitrines de l’accés nord de l’edifici per publicar les notes de les proves d’avaluació realitzades fins a disposar del campus virtual. Es recorda que els llistats no poden contenir el NIU de l’alumnat. 
  • A partir del 2 de novembre hauríem de disposar: de xarxa internet per cable, d’ordinadors que hauran superat el triatge que es podran connectar a la xarxa i tenir accés al programari Microsoft (Onedrive, Outlook, Teams). Val a dir que algunes persones actualment estan podent utilitzar aquests programes amb quasi total normalitat. 
  • Entre novembre i desembre hauríem de recuperar la resta de servidors, especialment  SUMMA i SIGMA. 
  • Al desembre recuperaríem, si tot va bé, el Campus Virtual. 

Com veieu els terminis son llargs i per això també la gerència està treballant en alternatives més immediates com disposar d’adreces de correu electrònic amb extensió .csuc, crear plans de contingència pels diferents àmbits (contractacions, compres, viatges, gestions acadèmiques-accés al llistat d’alumnes, etc). 

Tot i aquests terminis per poder emprar les eines corporatives com Teams i Outlook, per evitar una exposició massiva d’informació i dades, tant personals com institucionals, ens demanen, en la mesura del possible, evitar utilitzar eines alternatives (google drive, gmail, etc). 

Qualsevol variació respecte a la guia docent, de les metodologies docents i d’avaluació provocades per la situació, hauran de ser comunicades a la coordinació de la titulació. 

Per acabar, volem expressar el nostre agraïment a tots els col.lectius de la Facultat per la seva proactivitat, capacitat d’adaptació i compromís, tot just quan sortíem d’una situació que ja ha estat molt exigent per a tothom. 

Molt cordialment, 
Equip de deganat

Us seguirem informant pels comptes:  

Twitter @FCienciesUAB  

Instagram @cienciesuab

Contacte: 
Deganat: 93 581 1471 
Gestió Acadèmica: 93 581 2280 
Suport Logístic i Punt d’Informació (SLIPI): 93 581 1055