10/12/2021 – Aulari d’exàmens del primer semestre:
Calendari acadèmic de la Facultat de Dret
Els dies 3 y 17 de desembre la Gestió Acadèmica es trobarà tancada en horari de tardes.
INTERCANVIS
CONVOCATÒRIA DE MOBILITAT INTERNACIONAL UAB ESTUDIS CURS 2022/23
La convocatòria de mobilitat internacional per al curs 2022-23 estarà oberta del 17 al 23 de gener de 2022. No es podran fer sol·licituds fora d’aquest termini.
Llistat de destinacions Erasmus
Llistat de destinacions UAB Exchange Programme: es publicarà a finals de novembre a la pàgina de l’Àrea de Relacions Internacionals
Consulteu el següent enllaç de l’Àrea de Relacions Internacionals per consultar més informació:
23 d’octubre de 2021
A continuació s’adjunta informació sobre els horaris i la programació d’exàmens:
EXÀMENS
HORARIS
COMUNICAT DE LA FACULTAT DE DRET
18 d’octubre 2021
Benvolgudes i benvolguts,
Atesa la situació d’excepcionalitat produïda per l’atac informàtic a la UAB, us informem de les mesures que hem adoptat l’equip de Deganat de la Facultat de Dret. La informació s’anirà actualitzant a mesura que es solucioni la situació i es recuperi la normalitat.
Les comunicacions de la Facultat es pengen als perfils de Twitter, Instagram i Telegram on també trobareu la informació sobre actes institucionals del centre.
DOCÈNCIA A LES AULES
- Es manté íntegrament l’activitat docent i d’avaluació prevista, que es durà a terme en els horaris i les aules assignades. Podeu consultar l’aulari a l’Slipi.
- L’alumnat pot adreçar les incidències a l’Slipi (aulari, horaris) i al deganat (qüestions sobre docència), des d’on es derivaran per resoldre-les el més aviat possible.
LLIURAMENT DE TREBALLS D’AVALUACIÓ CONTINUADA
- El professorat haurà de comunicar a l’alumnat la forma i els terminis de lliurament mentre no estigui en actiu el Campus Virtual i la resta de plataformes digitals.
- El lliurament de treballs d’avaluació continuada de l’alumnat es farà preferentment en format paper.
COMUNICACIÓ AMB EL PROFESSORAT
- La comunicació del deganat amb el professorat es realitzarà a través de les direccions i coordinacions de grau i de màster, que la farà extensiva a les coordinacions d’unitat.
CONTACTE PROFESSORAT/ALUMNAT
- Pel cas que no es pugui utilitzar el correu uab.cat, el professorat haurà de proporcionar a l’alumnat una adreça electrònica alternativa a la institucional.
- El professorat facilitarà a l’alumnat el material docent pertinent pel seguiment del curs mitjançant els delegats i les delegades del grup.
- El professorat recordarà a l’alumnat el seu horari presencial de tutories.
TFG GRAUS DRET I RELACIONS LABORALS
- Queda suspesa temporalment l’assignació dels tutors i tutores dels TFG.
- Es flexibilitzarà el calendari de tutories, el lliurament parcial i el lliurament final del TFG als efectes d’adaptar-lo a la situació generada per l’atac informàtic.
CONTACTES
Festa de la Facultat: 7 de desembre (aquest dia no hi haurà docència i l’atenció al públic romandrà tancada).
Els dies 3 y 17 de desembre la Gestió Acadèmica es trobarà tancada en horari de tardes.
- Gestió Acadèmica: 93 581 10 62 – 93 581 10 63. Matins: dilluns a divendres de 10 h a 13 h. Tardes: dimarts, dimecres i dijous de 16 h a 19 h.
- Deganat: 93 581 10 96. Matins: dilluns a divendres de 9 h a 14 h.
- Suport Logístic i Punt d’Informació (SLIPI): Atenció presencial de 9 h a 21 h
- Departament de Dret Públic i Ciències Historicojurídiques – 935811300 – d.dret.public@uab.cat
- Departament de Ciència Política i de Dret Públic – 935812236 – d.c.politica@uab.cat
- Departament de Dret Privat – 935812145 – d.dret.privat@uab.cat
Twitter: @Dret_UAB
Instagram: @dretuab
Telegram: Canal oficial de la Facultat de Dret
Facebook: Pàgina oficial de la Facultat de Dret