El Grup d'Argumentació i Debat organitza una sessió d'Exhibició i d'Oratòria

Parlar_enpublic

El Grup d’Argumentació i Debat ha organitzat per aquest dijous 29 de setembre una sessió d’Exhibició i d’Oratòria. Tindrà lloc a les 16 h de la tarda a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret.

27/09/2022

El Grup d’Argumentació i Debat celebrarà el proper 29 de setembre una sessió d’Exhibició i d’Oratòria que tindrà lloc a les 16 h de la tarda a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret. Tothom que hi assisteixi podrà conèixer els membres del grup i participar d'una sessió de debat amb tots ells. La sessió serà totalment gratuïta.

Per als qui estigueu interessats/des en inscriure's, ho podeu fer mitjançant el formulari habilitat al linktree de l'instagram del grup: @gad_uab. Per qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb ells al correu debatdretuab@gmail.com.

Per altra banda,  durant el semestre, es faran formacions setmanalment sobre argumentació i tècniques de debat, així com pràctiques per tal de dotar de capacitats comunicatives a tots els participants. A més a més, a final del semestre s’organitzarà una lliga interna, com va sent tradició, per tal de posar en pràctica tots els coneixements apresos durant el curs.

El termini per finalitzar la inscripció conclourà el diumenge 2 d'octubre a les 23:59h. En el formulari, es demanen una sèrie de dades acadèmiques i personals, així com el consentiment per ser gravats amb finalitats formatives i de difusió, i també un compromís de bones pràctiques. La docència s'impartirà de manera 100% presencial.

La docència comença la setmana del 3 d'octubre, i els participants hauran d'escollir entre tres opcions d'horaris:

-> Grup 01 - Dimecres de 9:30h a 12:00h
-> Grup 02 - Dimecres de 12:00h a 14:30h