El GAD es proclama subcampió a Saragossa i al CEU San Pablo

Fotografia de Malak, Marta i Dani

El GAD participa en les edicions dels tornejos de Saragossa i de la universitat CEU San Pablo que es van realitzar els passats dies 26, 27 i 28 d'abril i obté grans resultats.

07/05/2024

Aquest cap de setmana el GAD ha realitzat dues expedicions alhora, aconseguint en ambdues uns resultats brillants. Als equips acadèmics vam comptar amb en Roc Gandia, qui va formar part de l’equip de tabulació.

A la de Saragossa vam assistir a la segona edició del BP Saragossa, on vam aconseguir tant el break open com el novell. A la categoria Open, tant l’Andreu Garcia com l’Horacio Lamela van passar a la final, aconseguint a mes posicionar-se dins del top oradors. Com va ser el cas de la Marta Garcia, la qual no nomes es va posicionar com una de les deu millor persones oradores sinó que, a mes, va arribar a la final novella junt amb el Daniel Galicia

En el mateix cap de setmana el GAD també va assistir al torneig IV BP CEU, organitzat per la Universitat CEU San Pablo a Madrid. En aquest torneig va participar un equip conformat per l’Eudald García Raurell i l’Oriol Sala Palos. Aquest equip va aconseguir passar el break open en tercera posició. A més a més, també van poder passar les semifinals i gràcies a això van aconseguir arribar a la final. Al top d’oradors, ambdós debatents van quedar empatats en 6a posició.

D’aquesta manera, en aquest cap de setmana, el GAD ha obtingut molt bons resultats en els dos torneigs als que ha assistit, arribant a les dues finals open i a la final novella.