Convocatòria de les beques del CEJFE

Logotip cejfe. Lletres vermelles i fons blanc.

Aquest 2023, s'obre la convocatòria de beques per a la recerca, estudis i anàlisis en l’àmbit de la justícia.

20/09/2023

Presentació

El Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada del Departament de Justícia ha publicat al DOGC núm. 8753, de 15 de setembre de 2022, la RESOLUCIÓ JUS/2665/2022, de 3 d'agost, per la qual s'obre la convocatòria per a la concessió de beques per a la recerca, estudis i anàlisis en els àmbits de les mesures penals, la reinserció i l'atenció a la víctima, l'Administració de justícia, el dret civil català, l'ordenament jurídic i la ciència forense per al 2023.

Beneficiaris

Modalitat A: personal de les diferents administracions públiques de Catalunya, sigui quina sigui la seva vinculació, llevat del professorat universitari i professionals d’entitats públiques o privades sense afany de lucre que col·laborin amb l’Administració.

Modalitat B: professorat universitari, professionals d’entitats públiques o privades sense afany de lucre que col·laborin amb l’Administració, estudiants matriculats en programes de doctorat i professionals liberals vinculats a l’àmbit de la justícia que visquin, treballin o estudiïn en el territori de Catalunya.

Període

El període en què s'han d'executar les recerques es circumscriu a l'any 2023.

Import

L'import per a cada projecte becat és de 8.000 €.

Sol·licituds

Tots els tràmits associats al procediment de concessió de les beques, descarregar el model de sol·licitud i la seva justificació s’han de realitzar per via telemàtica utilitzant la pàgina web Tràmits gencat.

Una vegada emplenada la sol·licitud (adjuntant la documentació requerida en cada cas, segons si es fa una sol·licitud individual o una en grup) s’ha d’enviar a través de la pàgina web Tràmits Gencat, identificant-se mitjançant qualsevol dels sistemes de signatura electrònica admesos per la seu electrònica corporativa de la Generalitat de Catalunya.

En el cas d’investigacions fetes en grup, l’investigador/a responsable ha de presentar el currículum de tots els membres del grup, el projecte d’investigació i també haurà d’adjuntar l’annex de dades específiques (cal descarregar-lo del web Tràmits Gencat) signat per tot el grup.

Resolució del concurs

Per fer la selecció i avaluació de les sol·licituds es constituirà una Comissió de Selecció. Aquesta Comissió elaborarà un informe d'acord amb els criteris especificats al punt 9 de l’annex de les bases reguladores per a la concessió de les beques. La directora del CEJFE resoldrà en el termini màxim de 70 dies hàbils a comptar des de l’endemà de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Per a més informació, consulteu les bases reguladores i la convocatòria complerta abans de fer la sol·licitud. Accediu als formularis a la pàgina web Tràmits gencat.