Conveni de col·laboració entre l'ICASBD i la UAB

Serveis Biblioteca

El Col·legi de l’Advocacia de Sabadell (ICASBD) i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) han signat un conveni de col·laboració que ofereix a l’alumnat de 3r i 4t curs del Grau en Dret de la UAB i de màster de l’Advocacia l’accés gratuït a determinats serveis com el Fons bibliogràfic de la Biblioteca, l’assistència a sessions de formació gratuïtes, o altres com descomptes especials o serveis d’Orientació i Ocupació Professional.

13/09/2022

En els darrers dies s’ha signat el conveni de col·laboració entre l’ICASBD i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) que permetrà als alumnes de 3r i 4t curs del Grau en Dret i del màster de l’Advocacia tenir accés gratuït als següents serveis de l’ICASBD:

- ACCÉS ALS SERVEIS DE BIBLIOTECA / FONS BIBLIOGRÀFIC

• Consulta del fons bibliogràfic (més de 9.000 títols jurídics disponibles)

• Consulta/recerca documental a través de les bases de dades de consulta jurídica

• Servei d’atenció i assessorament tècnic personalitzats en la recerca de documentació

(jurisprudència, formularis, legislació, doctrina ...)

• Consulta de revistes jurídiques especialitzades (més de 100 títols) en format digital

- ASSISTÈNCIA A SESSIONS DE FORMACIÓ GRATUÏTES I DESCOMPTES ESPECIALS

• Assistència a les sessions (conferències, jornades, taules rodones ...) gratuïtes

organitzades per la Comissió de Formació o la Comissió de Mediació de l’ICASBD

• Descomptes especials en el preu d’inscripció a cursos o programes de formació

continuada i d’especialització (no gratuïts) organitzats per la Comissió de Formació

- SERVEIS D'INFORMACIÓ, ORIENTACIÓ I OCUPACIÓ PROFESSIONAL

• Servei d’informació (des de Secretaria Tècnica i Àrea de Col·legiacions) en relació amb

la normativa col·legial i professional vigent, i orientació jurídica sobre els tràmits

relacionats amb la col·legiació i l’inici de l’activitat lletrada (condicions, modalitats,

requisits legals i incompatibilitats, assegurança de RC professional, RETA o règim

alternatiu mutualitat, etc.)

- BORSA DE TREBALL I DE PRÀCTIQUES

• Possibilitat d’inscriure’s gratuïtament en la Borsa de Treball de l’ICASBD

• Possibilitat de realitzar pràctiques en despatxos professionals, sempre que es reuneixi

els requisits legals establerts

- AVANTATGES EN LA COL·LEGIACIÓ I QUOTES

• Condicions avantatjoses a l’hora de formalitzar la colꞏlegiació a l’ICASBD, un cop

hagin superat el Màster d’Advocacia i la prova d’accés

• Quotes reduïdes durant els primers anys com a collegiat/da I’CASBD

Tots els alumnes de 3r i 4t curs de Dret que hi estiguin interessats tindran la consideració de “estudiant associat” a l’ICASBD i comptaran amb un sistema d’identificació que els permetrà utitlitzar tots els serveis tot el temps que siguin estudiants de la UAB.

Si estàs interessat/ada pots consultar aquí el Catàleg de serveis.

Per formalitzar la teva alta has d'emplenar aquesta sol·licitud i enviar-la a l'adreça  icasbd@icasbd.org.