Conferència Drets humans i crim organitzat

Imatge Drets Humans

El passat dimecres 11 de maig, a les 10:30 a la Sala de Juntes de la Facultat, el Dr. Sergio Aguayo, professor del Colegio de México, analista internacional i promotor dels drets humans a Mèxic, va impartir una conferència sobre drets humans i crim organitzat.

04/05/2022

El dimecres 11 de maig la Facultat de Dret va acollir la conferència “Drets humans i crim organitzat”, protagonitzada pel Dr. Sergio Aguayo, professor del Colegio de México, analista internacional i promotor dels drets humans a Mèxic. L’acte va tenir lloc a les 10:30 h a la Sala de Juntes de la Facultat.

El Dr. Sergio Aguayo és un dels principals promotors mexicans dels drets humans i la democràcia. És professor i investigador del Centre d’Estudis Internacionals del Colegio de México i membre del Sistema Nacional d’Investigacions mexicà des de l’any 1984. També és un professor convidat a la universitat nord-americana de Harvard des del 2015, i ha escrit més de 25 llibres.