Conferència "Disrupción hormonal y políticas públicas", impartida per Estela Gutiérrez

Conferencia Estela Gutiérrez

Dilluns 15 de maig, la professora Estela Gutiérrez va impartir la conferència “Disrupción hormonal y políticas públicas”, organitzada per la Càtedra Manuel Ballbé de Seguretat Humana-Securitas

L'acte va ser a les 16h a la Sala de Vistes de la Facultat de Dret i de manera virtual en la plataforma Teams.

17/05/2023

Dilluns 15 de maig, a les 16:00h, va tenir lloc una interessant conferència anomenada “Disrupción hormonal y políticas públicas”, impartida per Estela Gutiérrez, professora associada de dret administratiu i UE de la UAB, i vocal del comitè directiu de la Càtedra Manuel Ballbé.

Es va realitzar en format híbrid, a la Sala de Vistes de la Facultat de Dret i a través de la plataforma Teams.

Durant la ponència es van tractar temes com: Què són les substàncies disruptores hormonals (edcs)? Quina repercussió tenen per a la nostra salut? Com s'estan regulant i quines polítiques públiques s'orienten cap a la seguretat humana i mig ambiental?

L'exposició va incloure, a més, les primeres conclusions de la recerca en dret global per a la seguretat humana duta a terme a Vietnam en relació amb disruptors hormonals.

L'acte va estar organitzat per la Càtedra Manuel Ballbé de Seguretat Humana-Securitas en col·laboració amb el Doctorat de Seguretat Humana i Dret Global.

Pots veure la conferència transmesa en el canal de youtube de Càtedra