Conferència "Diplomacia, Paz, Universalidad y Globalización" impartida per Manuel Montobbio

Conferencia Montubio

El dia 12 d’abril tindrà lloc la conferència “Diplomacia, Paz, Universalidad y Globalización” que la impartirà el diplomàtic i escriptor, Manuel Montobbio.

L’acte serà a les 9:30 h a l’Aula Magna de la Facultat de Dret.

31/03/2023

El pròxim dimecres dia 12 d’ abril, a las 9:30h, tindrà lloc, tindrà lloc la conferència “Diplomacia, Paz, Universalidad y Globalización”, impartida per Manuel Montobbio, diplomàtic i escriptor.

Es realitzarà en format híbrid, a l’Aula Magna de la Facultat de Dret de la UAB per aquelles persones que assisteixin de manera presencial, i a través de la plataforma Teams per aquells que ho facin virtual (sol.licitar enllaç a catedra.manuel.ballbe@uab.cat).

L’acte está organitzat per la Càtedra Manuel Ballbé- Securitas en col.laboració amb el Programa de Doctorat en Seguretat Humana i Dret Global.