Conferència de Lela Janashvili "Els reptes de les repúbliques ex-soviètiques per entrar a la Unió Europea"

Janashvili

La Dra. Lela Janashvili, Directora de la l'Agència de Protecció de Dades de Geòrgia i professora visitant de l'Àrea de Dret administratiu de la Facultat va impartir la conferència "Els reptes de les repúbliques ex-soviètiques per entrar a la Unió Europea", convidada pel Programa de Doctorat en Seguretat Humana i Dret Global que coordina el Dr. Carlos Padrós el passat dimecres 27 d'abril.

29/04/2022

Dimecres 27 d'abril, la Dra. Lela Janashvili, Directora de la l'Agència de Protecció de Dades de Geòrgia i professora visitant de l'Àrea de Dret administratiu de la Facultat va impartir la conferència "Els reptes de les repúbliques ex-soviètiques per entrar a la Unió Europea", convidada pel Programa de Doctorat en Seguretat Humana i Dret Global que coordina el Dr. Carlos Padrós. Els doctorands i els professors que hi participaven van poder fer-li preguntes sobre la delicada situació geopolítica dels països del Caucàs i, sobretot no es va poder evitar fer paral·lelismes entre l'actual invasió d'Ucraïna per part de Rússia i la que va fer sobre el seu país al 2008 quan es va annexionar els territoris d'Abgàsia i Ossètia.El Dr.Joaquin Rodríguez va fer la presentació de l'acte, va dirigir el debat i va fer les conclusions finals amb un sentiment d'inquietud i basarda respecte del futur que ens espera. La Dra. Roser Martínez, directora de la Càtedra Manuel Ballbé de Seguretat Humana i Dret Global-Securitas, va acomiadar a la ponent tot felicitant-la per com va saber transmetre a l'auditori la greu situació que s'està vivint a aquells territoris i de retruc a Europa i encoratjant-la en la seva nova tasca a l'Agència de Protecció de dades.