Conferència Acte de Sant Albert

Conferència Sant Albert 2019
La Conferència, que va tenir lloc el 13 d'aquest mes a la Sala d'Actes de les Facultats de Ciències i Biociències, va ser un èxit! Ja tenim les fotografies i el vídeo que ho il·lustren.

21/11/2019

Amb motiu de la celebració de Sant Albert, patró de les Facultats de Ciències i Biociències, el dimecres 13 de novembre, a les 12 h, a la sala d'Actes d'ambdues facultats, va tenir lloc la conferència Emmagatzematge segur i funcional del DNA, impartida pel Dr. Joan-Ramon Daban, professor emèrit del Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular de la UAB.

Si voleu veure les fotografies d'aquest acte, ja les podeu trobar al següent enllaç i, a més, pels que no vau poder assistir, ja teniu el vídeo en aquesta mateixa notícia i també trobareu un fil al Twitter @FCienciesUAB.

Des d'ambdues Facultats us agraïm l'assistència a aquells que vau venir!

Més informació: Cartell Conferència Sant Albert 2019