Coneix el Màster en Arxivística i Gestió de Documents: última sessió informativa

Coneix el Màster d'ESAGED
Les persones interesades en conèixer de prop el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents encara poden inscriure's a l'última sessió informativa que organitza l'Escola i que tindrà lloc a Casa Convalescència (Barcelona). Inscriu-te a la pròxima sessió, el 5 de setembre.

14/02/2019

L’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents ha organitzat diverses sessions informatives al llarg del curs per aportar informació i assessorar personalment a aquelles persones interessades en l’edició del Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents pel curs 2019-2020.

Les persones interessades ja poden inscriure's a la última sessió informativa, que tindrà lloc tant a Casa Convalescència, edifici part del recinte de l’Hospital de Sant Pau de Barcelona.

Inscriu-te a la sessió informativa clicant a sobre:

Dijous, 5 de setembre: a les 18 hores, a Casa Convalescència (Barcelona)

Cal recordar que, a més, l’Escola ofereix a tot aquell qui ho desitgi, l'opció de demanar una visita personalitzada per rebre informació i resoldre dubtes amb els coordinadors dels diferents programes formatius.

Sobre el Màster

El Màster en Arxivística i Gestió de Documents proporciona una formació integrada en el camp de l'arxivística i la gestió de documents que capacita els estudiants per al desenvolupament del seu treball en organitzacions públiques i privades, tant amb documents de caràcter històric com administratius i en qualsevol mena de suport.

L’Escola té convenis de col·laboració amb més de 50 institucions i empreses, possibilitant així la realització de pràctiques remunerades des del primer curs. Un programa formatiu que ofereix un percentatge d'inserció professional dels graduats que supera el 95%.