Comença la matrícula de primer curs per a l'alumnat de nou ingrés

Nova carpeta de la UAB pel curs 2021-22, obsequi de la universitat a tot l'alumnat

Després de la sessió informativa oberta a tot l'alumnat de nou ingrés, comença el període de matriculació per a l'alumnat de nou ingrés: les dates depenen de cada grau. La matrícula serà completament virtual i la UAB ha elaborat una sèrie de materials disponibles en línia per poder preparar-se-la bé.

13/07/2021

Després de la sessió informativa sobre la matrícula per a tots els estudiants de nou ingrés, arriba l'hora de formalitzar la matrícula. Les dates de matriculació depenen de cada grau i es poden consultar en l'enllaç següent.

Web de matrícula dels graus de l’FTI

L’alumnat del Grau en Traducció i Interpretació ha de passar obligatòriament una tutoria individualitzada, també virtual, abans de realitzar la matrícula. Podeu consultar la data i hora prevista també a l’enllaç anterior.

A més a més, la UAB posa a disposició de tot l’alumnat de nou ingrés diversos materials en línia per tal de poder preparar-se la matrícula correctament, com ara per exemple el manual de matrícula online o l’apartat de preguntes freqüents. És molt aconsellable llegir-los abans de la sessió informativa i tenir-los desats a l’ordinador pel que convingui, així com també convé llegir-se i informar-se sobre els 6 passos previs a la matrícula que presenta la UAB.

Els sis passos previs a la matrícula de 1r curs