Comença la campanya Doblement visibles en motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

cartell 11F 2020

Amb l'objectiu de conèixer les dones de les Facultats de Ciències i Biociències i aquelles dones que han contribuït en la ciència obrim la campanya Científiques Citen Científiques fins el 31 de desembre.

17/12/2020

El proper 11 de febrer 2021 commemorarem el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència.

Les Comissions d’Igualtat de les Facultats de Ciències i de Biociències i la Biblioteca de Ciència i Tecnologia, volem sumar a aquesta celebració les dones de tots els col·lectius que fem i formem part de les dues Facultats (PAS, PDI, Alumnat).

Us animem doncs a participar a la campanya #CientífiquesCitenCientífiques, mitjançant la qual farem visibles tant les dones membre de les dues facultats com aquelles que han contribuït remarcablement a la ciència, citant i recomanant alguna de les seves publicacions.

Trobaràs tota la informació al web Doblement visibles: Científiques Citen Científiques

Anima’t i forma part de l'#11F2021!