Com es viu un Erasmus en temps de la Covid-19? Relat d'una alumna de la FTI

Alumna de la FTI davant d'un monument de Viena

L'Usha Polo és estudiant de tercer de Traducció i Interpretació i aquest curs és a Viena (Àustria) d'Erasmus. Com altres companyes que també son d'Erasmus, quan la crisi de la Covid-19 va arribar al seu país d'estada, l'Usha va decidir quedar-s'hi i afrontar aquesta experiència lluny de casa seva amb l'esperança de poder recuperar el temps perdut un cop s'hagi tornat a la normalitat. Després de setmanes de confinament, l'Usha explica a tota la comunitat de la FTI com està sent aquesta experiència.

30/04/2020

Sembla que a Àustria la crisi de la Covid-19, per sort, no ha sigut tan forta com a casa nostra: des de mitjans d'abril que, fins i tot, ja van recuperant la normalitat poc a poc. Qui segur que ho agraeix és l'Usha Polo, estudiant de tercer de Traducció i Interpretació a la nostra Facultat que està fent aquest curs a Viena en el marc del programa Erasmus. No tot han sigut flors i violes, però, ja que abans d'aquesta tornada a la normalitat, l'Usha va haver de confinar-se amb la seva companya de pis a una habitació de residència, lluny de casa seva i de les seves altres amistats. Ens ho explica tant en format vídeo com en podcast.

En el seu relat, l'Usha explica quins canvis ha provocat la crisi de la Covid-19 en el seu dia a dia, tant a nivell acadèmic com a nivell personal. Malgrat tots els desavantatges del confinament, fa un balanç positiu de l'experiència amb la docència virtual a la universitat de Viena, la qual li ha permès perfeccionar tant el seu rus com l'alemany.

Aquest vídeo va ser enregistrat a principis d'abril, quan la situació a Àustria encara no havia progressat fins al punt en què es troba a dia d'avui. Esperem que, des de llavors, l'Usha hagi pogut recuperar el temps perdut, tal com expressa al seu relat. Moltes gràcies per compartir-ho amb tots nosaltres i molts ànims! Ens veiem a la Facultat al mes de setembre!