Call for teaching & research staff (PDI) for customised training grants

Cartell

The Coordination of Teacher Training and Innovation of the Institute of Educational Sciences and the Training and Professional Development Unit (UFIDP) are launching a new call for customised training grants in order to meet the specific training requirements for the improvement of the university community teaching.

19/12/2023

Es tracta d’una convocatòria que preveu la col·laboració per dur a terme cursos presencials, cursos virtuals, cursos semipresencials, tallers, jornades i seminaris dirigits alpersonal docent i investigador de la UAB.

El termini de sol·licituds s’inicia el 12 de desembre de 2023 i es tanca el 12 de gener de 2024.

En aquests enllaços es poden veure les bases, el formulari de sol·licitud i els terminis previstos en la convocatòria.

Per qualsevol suggeriment o aclariment ompliu el formulari següent.