Automodificació de matrícula de graus

automodif
Del 26 de setembre al 6 d'octubre els estudiants poden dur a terme  automodificacions en la matrícula, es fa en línia mitjançant un enllaç a la Secretaria virtual.

27/09/2017

Pots portar a terme la teva modificació de matrícula en línia mitjançant l'enllaç que trobaràs a l'apartat de Secretaria virtual.

Estudis que poden tramitar l'automodificació de matrícula

Grau de Ciències Ambientals Grau de Nanociència i Nanotecnologia
Grau d'Estadística Aplicada Grau de C. Ambientals i Geologia
Grau de Geologia Grau de Física i Matemàtiques
Grau de Matemàtiques Grau de Física i Química

Requisits per a tramitar la sol·licitud:
-Has de disposar de NIU i contrasenya de la UAB.

Dins d’aquest procés d’automodificació:
1- Pots realitzar canvis en el nombre de crèdits, segons el període de modificacions:
·En el primer termini pots dur a terme modificacions que puguin comportar efectes econòmics corresponents tant a assignatures del primer com del segon semestre o anuals.
·En el segon termini només podràs fer modificacions corresponents a assignatures que s’imparteixin durant el segon semestre i que no impliquin un increment econòmic,

No obstant això, els alumnes que s’han matriculat amb la condició de becari no poden ni augmentar ni disminuir el nombre de crèdits; únicament poden realitzar canvis d’assignatures el còmput final de les quals el nombre de crèdits sigui el mateix que la matrícula inicial.

2- Pots fer canvis de règim de permanència.
3- Pots accedir tantes vegades com vulguis a fer una modificació de matrícula. I podràs seleccionar l’assignatura / grup sempre que hi hagi places vacants.
4- A la primera automodificació de matrícula que finalitzis sortirà per defecte marcada la taxa de “Modificacions/automodificació de matrícula”. Aquesta taxa només es cobrarà a la primera modificació de matrícula. Si la taxa ja s’ha cobrat prèviament, et sortirà un missatge informatiu.
5- No podràs modificar les dades personals, ni les gratuïtats, ni el tipus de beca, ni els terminis de pagament.
6- L’automodificació de matrícula l’hauràs de pagar sempre per domiciliació bancària.
7- En el primer termini, els alumnes que hàgiu seleccionat el préstec AGAUR a la matrícula, no podreu fer l’automodificació de matrícula.
8- En el cas que no estiguin informades les dades bancàries, sempre les podràs informar, però si les dades ja consten informades, no les podrà modificar.
9- Si no havies seleccionat inicialment l’assegurança complementària o de mobilitat, podràs seleccionar-ne una de les dues; Si ja havies seleccionat prèviament l’assegurança complementària, només podràs canviar-la per l’assegurança complementària de mobilitat; Si havies escollit l’assegurança complementària de mobilitat, no podràs fer cap canvi.
10- No podràs ni seleccionar, ni canviar ni donar de baixa cap taxa opcional ja que no t’apareixeran.
11- En finalitzar la modificació, se’t mostrarà l’import resultant d’aplicar la liquidació, inclosa la taxa de modificació, si correspon.

Per a ampliar la informació acadèmica que fa referència a la modificació de matrícula a l’apartat “modificacions i anul·lacions de matrícula”.