Arriba l’International Day: vine i informa’t sobre els programes d’intercanvi

International Day Fira d'Universitats
Penses a estudiar en un altre país? L’International Day és el moment perfecte per a informar-te sobre com funciona un programa d’intercanvi i per a conèixer estudiants, locals i internacionals, que han estudiat fora.

19/10/2016

El proper dilluns 24 d’octubre tindrà lloc l’International Day. Enguany se celebra la segona edició i és una bona oportunitat per a tots aquells estudiants locals que penseu a participar en un programa de mobilitat durant el curs acadèmic 2017/2018.

L’objectiu de la jornada és incentivar els estudiants de la UAB a marxar a un altre país a estudiar. Els estudiants es podran adreçar a dos espais diferents: al Cinema, on es realitzarà una xerrada informativa en relació als tràmits que s’han de dur a terme, i just a l’entrada del Cinema hi haurà una Fira d’Universitats que tindrà lloc entre les 12:30 h i les 15 h.

A la Fira d’Universitats us trobareu amb estudiants que han participat en un programa d’intercanvi i us podran explicar com funciona la seva universitat, com és la seva ciutat, quin estil de vida hi ha allà i resoldran els dubtes que tingueu. Així, hi haurà un espai de tu a tu amb els estudiants internacionals, tant d’universitats europees com d’altres països del món, perquè parleu directament amb ells. D’aquesta manera tindreu informació més enllà d’allò que us puguin explicar a les vostres facultats i a la xerrada informativa, que anirà a càrrec de Relacions Internacionals.