Arriba el debat "Energia i canvi climàtic"

Cartell del col·loqui-debat
Per commemorar el dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, les Facultats de Ciències i Biociències us convidem al col·loqui-debat titulat "Energia i canvi climàtic"

07/02/2020

Les Facultats de Ciències i Biociències han organitzat el proper dimecres, 12 de febrer, un col·loqui-debat sobre "Energia i Canvi Climàtic" que es farà a les 13h a la Sala d'Actes de l'Edifici C.

El col·loqui-debat comptarà amb la participació de 3 conferenciants: Rosa Palacín Peiró, de l'Institut de ciència de materials de Barcelona, que parlarà de Vehicles elèctrics... cap a la sostenibilitat energètica?, Marta Torres Gunfaus, de l'Institut de Desenvolupament Sostenible i relacions internacionals, que farà una xerrada sobre Política, compromisos i acció climàtica, en línia amb el què diu la ciència? i, per acabar, Anna Pérez Català, del Climate Tracker, que ens presentarà La comunicació, una eina eficient en la lluita contra la crisi climàtica?

Des d'ambdues Facultats us animem a assistir-hi!