Aprovat el pla de contingència de la Facultat de Dret per a la finalització del curs

Façana de la Facultat de Dret

L'equip de deganat emet aquest comunicat en relació a la Instrucció 6/2020 del Consell de Govern i al Pla de contingència de la Facultat aprovat el 20 d’abril.

30/04/2020

El Pla de contingència de la Facultat es va aprovar per l'equip de deganat el 20 d'abril.

L’equip de deganat desitja que vosaltres i les vostres famílies estigueu bé, tot esperant que aviat puguem superar aquesta emergència sanitària i retornar a la normalitat.

Des de la declaració de l'estat d'alarma el passat dia 14 de març, les autoritats acadèmiques han anat prenent mesures per tal de garantir la finalització d'aquest curs a tot l'alumnat, especialment a aquells que han de culminar els seus estudis. L'equip de deganat ens hem reunit cada setmana per abordar la situació i poder donar a tota la comunitat universitària indicacions i suport amb l'objectiu de continuar desenvolupant l'activitat acadèmica de la Facultat en aquesta etapa d'excepció, seguint sempre les pautes del Rectorat. Volem manifestar el nostre agraïment a tothom (professorat, PAS, alumnat) pel gran esforç que està realitzant per adaptar-se a aquesta situació tan difícil i poder garantir la continuïtat de les tasques docents i avaluadores.

Aquí trobareu la Instrucció 6/2020, aprovada pel Consell de Govern de la UAB celebrat el 16 d'abril, i el Pla de contingència de la Facultat aprovat per l'equip de deganat el 20 d'abril. Són disposicions que contenen la normativa sobre la docència, l'avaluació, les pràctiques, els treballs de fi d'estudis i altres aspectes de l'activitat de la Facultat que s’hauran de seguir en els propers mesos. Tot l’equip, i en particular els coordinadors i les coordinadores de grau, restem a la vostra disposició per a resoldre qualsevol qüestió o problema que us pugui sorgir.

Rebeu una cordial salutació.

Més informació: Pla de contingència i Instrucció 6/2020