Acte d'entrega del Premi a Treballs de Fi de Grau sobre desenvolupament sostenible i justícia global de les facultats

Logo UAB
El proper 5 de febrer se celebrarà, a partir de les 13 h, l'acte d'entrega del Premi a Treballs de Fi de Grau sobre Desenvolupament Sostenible i Justícia Global de les Facultats de la UAB, en un esdeveniment que tindrà lloc a la sala de Teatre de Plaça Cívica

22/01/2020

Pel que fa a la Facultat d'Economia i Empresa, l'estudiant del grau d'empresa i tecnologia Hafdal-la Mahamud el Jalil ha resultat ser guanyador del Premi amb el seu treball:
'Drons per ajudar a desminar el Sàhara Occidental', tutoritzat pel professor Xavier Verge Mestre.

El procés d'avaluació dels treballs presentats a la convocatòria ha passat per dues fases. En una primera etapa, cada TFG s’ha avaluat per un/a professor/a expert/a de la Facultat on pertany cada treball, segons els criteris que marquen les bases del premi. Pel que fa als requisits dels TFGs, s’han revisat per una persona tècnica de l’Àrea de Cooperació i EpD de la Fundació Autònoma Solidària. A partir dels resultats de les avaluacions, s’ha elaborat una proposta de resolució que s’ha presentat a la comissió de resolució.

En una segona fase, en data 5 de desembre de 2019, s’ha reunit la comissió de resolució formada per Sara Moreno, Vicerectora d'Alumnat i Ocupabilitat; Jordi Prat, director de la Fundació Autònoma Solidària; Jofre Güell, tècnic de la Fundació Autònoma Solidària; Sílvia Puente, professora associada d’educació i responsable del projecte ESDU de la FAS; Josep Espluga, professor de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia; Maria Àlvarez, professora de la Facultat de Psicologia a la UAB i Susana Campoy, professora de la Facultat de Biociències de la UAB. A partir de la deliberació sobre la proposta de resolució, la comissió ha resolt la convocatòria atorgant premis per graus i per àmbits del coneixement.