Acreditació institucional de la Facultat de Dret del 13 al 19 de juny/ audiència oberta

Acreditació institucional AQU Catalunya

La Facultat de Dret ha iniciat els tràmits per obtenir l’acreditació institucional de la Facultat d’acord amb la voluntat de l’equip de Deganat de continuar estenent la política de qualitat en tots els àmbits de la Facultat.

13/06/2022

En el marc del procés d’acreditació institucional la setmana del 13 al 19 de juny es realitzen a la Facultat de Dret diferents audiències amb tots els col·lectius de la Facultat per tal de valorar la implantació del sistema de garantia interna de qualitat a tots els àmbits de la facultat.

Atès que en el marc de les actuacions previstes en el Protocol d’actuació en el Marc VSMA degut als efectes del Coronavirus SARS-COV-2, aprovat per la Comissió d’Avaluació d’Institucions i Programes d’AQU Catalunya el 12 de maig de 2020, s’adapta el procés d’acreditació per ser desenvolupat de manera no presencial i per tant com a mecanisme alternatiu a l’audiència oberta, AQU Catalunya posa a disposició el correu electrònic corporatiu  certificacio@aqu.cat, per tal que les persones interessades pugueu compartir els comentaris que considereu pertinents.

Us fem a mans el programa de visites del comitè i us animem a participar a través del correu electrònic en aquest procés estratègic per a la nostra Facultat

Quedem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment als correus institucionals habituals.