A la Facultat tampoc no podem abaixar la guàrdia

Glòria i Mercè, estudiants de Dinamització Comunitària
La Glòria (esquerra) i la Mercè (dreta), les estudiants de Dinamització Comunitària

Que la Facultat romangui oberta en una situació sanitària tan complicada és un esforç col·lectiu. Dues estudiants que treballen amb la Unitat de Dinamització Comunitària de la UAB s’encarregaran de corregir tota conducta inadequada que observin a la Facultat.

23/10/2020

La Universitat Autònoma de Barcelona posa a disposició de tota la comunitat molts materials, instruccions i normes per fer que tots els seus espais siguin tan segurs com sigui possible. Mantenir les universitats obertes, la nostra Facultat oberta, és un gran esforç que ha de ser col·lectiu o sinó serà en va.

Per tal de vetllar que tothom compleixi amb els protocols de la UAB, dues estudiants de la Facultat que treballen amb Dinamització Comunitària, la Glòria i la Mercè, corregiran tota conducta inadequada que detectin a la Facultat. Demanem, així, tot el respecte i atenció per a elles.

Abans de la reducció de classes presencials de fa, aproximadament, una setmana, es van detectar aglomeracions i grups massa grans a la porta de la Facultat. Us recordem la necessitat de complir escrupolosament amb totes les normes de seguretat: sobretot, mantingueu distàncies i renteu-vos les mans amb el gel hidroalcohòlic que es dispensa arreu de la Facultat!