Detalle acuerdos

COMISSIÓ ECONÒMICA 13-05-2025

Orden del día

 

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 1 d’abril de 2025. [+]
  2. Informe sobre l’àmbit econòmic.
  3. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes del Servei de Llengües per al curs acadèmic 2025-2026. [+]
  4. Aprovació, si escau, sobre la proposta de modificacions de la relació de llocs de treball del PTGAS de la UAB. [+]
  5. Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de tarifes de l’Institut Metròpoli per a l’any 2025. [+]
  6. Informació i acord, si escau, dels serveis i subministraments de la UAB emparats en el Programa General d’Activitats del CSUC per a l’any 2025.   [+]
  7. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2025. [+]
  8. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2025.  [+]
  9. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 24 d’abril de 2025. [+]
  10. Aprovació, si escau, de les despeses pluriennals per a la contractació de:

        10.1. Servei de manteniment d’obra civil dels edificis i de la urbanització dels campus de la Universitat Autònoma de Barcelona. [+]

        10.2. Pròrroga de l’Acord marc de serveis de manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns webs de la Universitat Autònoma de Barcelona. [+]

  1. Informació i acord, si escau, sobre les condicions financeres de les operacions d’endeutament a curt termini contractades amb el Banco Santander.   [+]
  2. Torn obert de paraules. [+]

AcordCS.TaulaAcords

1. Acta de la sessió del dia 1 d'abril de 2025.

S'acorda (Acord CE 40/2025):

Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 1 d'abril de 2025. 


3. Tarifes del Servei de Llengües de la UAB corresponents al curs acadèmic 2025-2026.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la vicegerència d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa als criteris aplicats en la revisió de tarifes del Servei de Llengües de la UAB per al curs 2025-2026 (document 1), la proposta de tarifes de l’esmentat Servei (document 2) i les tarifes comparatives del curs 2024-2025 i 2025-2026 (document 3).

Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 109.1 dels Estatuts de la UAB.

Atesos els articles 15.6 i 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,

S'acorda (acord CE 41/2025):

Primer.  Aprovar les tarifes del Servei de Llengües de la UAB per al curs 2025-2026, d’acord amb el que consta en el document 2.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


4. Modificació de la relació de llocs treball del PTGAS de la UAB.

 

Exposició de motius

Vist l’article 90 apartat c, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3, apartat h del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CE 79/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 8 de juliol de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi les modificacions puntuals corresponents a la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat que es produeixin al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de lloc de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial, prèvia proposta del gerent de la Universitat, així com la despesa que comporten. Segon. Establir que Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi anualment, a proposta del Consell de Govern de la UAB, la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la universitat.

Vista la sol·licitud del gerent i la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB perquè la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB realitzi el tràmit d’aprovació de les modificacions de la Relació de Lloc de Treball mentrestant no queden acordats els reglaments que desenvolupen les competències de les comissions delegades del Consell de Govern.

Vista la proposta presentada per la gerència de la UAB sobre la modificació relativa a la Relació de Llocs de Treball del personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis de la UAB (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (Acord CE 42/2025):

Primer.  Aprovar la modificació de la relació de llocs de treball del Personal Tècnic i de Gestió d’Administració i Serveis de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord al gerent, a la vicegerent de Persones i a la Cap de l’Àrea de Desenvolupament de Persones de la UAB, per tal que es portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


5. Ratificació de les tarifes de l’Institut Metròpoli per a l’any 2025.

Exposició de motius

Atès que l’Institut Metròpoli és un mitja propi d’aquesta Universitat al qual se li encomanen realitzar estudis tècnics sobre diferents aspectes relacionats amb la mobilitat i, d’entre ells, els plans de mobilitat.

Vist el document en el qual es descriuen les tarifes pels serveis prestats per l’Institut Metròpoli quan actua com a mitjà propi de la UAB i que la vigència de les mateixes és per a l’exercici 2025 (document 1).

Vist l’acord 32/2025 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització, delegada del Consell de Govern de data 9 d’abril de 2025, que estableix el següent: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per l’Institut Metròpoli com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2025, segons document que s’annexa (DOC). SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 43/2025):

Primer.  Ratificar les tarifes pels serveis prestats per l’Institut Metròpoli com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2025, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.

 


6.  Serveis i subministraments de la UAB emparats en el Programa General d’Activitats del CSUC per a l’any 2025.

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 89/2017 del Ple del Consell Social de data 20 de desembre, en virtut del qual s’acorda el procediment d’aprovació de les despeses pluriennals en el sentit següent:

“a) Acordar que el Consell Social, abans de l’inici del procediment de tramitació dels expedients de contractació administrativa, aprovi les despeses pluriennals del pressupost genèric pel procediment d’adjudicació procedent amb un valor superior de 200.000€ (pressupost base de licitació, IVA exclòs).

b) Autoritzar al gerent de la UAB a l’aprovació de la  despesa pluriennal pel procediment d’adjudicació del pressupost genèric que sigui procedent fins a un import màxim de 200.000€ (pressupost base de licitació, IVA exclòs), amb l’obligació d’informar al Consell Social de totes les operacions dutes a terme en el transcurs del semestre de l’exercici social en curs.

c) Aplicar el procediment previst als punts primer i segon d’aquest acord a les pròrrogues de contractes administratius que impliquin un compromís de despesa pluriennal del pressupost genèric.

d) Autoritzar al gerent l’autorització de les despeses de qualsevol import, de caràcter anual o pluriennal, provinents de contractacions centralitzades en el Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), sempre que la despesa estigui prevista en el Pla General d’Activitats (PGA) anual que aprova el Consell de Govern del CSUC. Amb aquesta finalitat, la  Comissió d’Economia i d’Organització, delegada de Consell de Govern, i  la Comissió Econòmica del Consell Social seran informades anualment del PGA del CSUC.

Si la Comissió Executiva del CSUC aprovés una licitació no contemplada en el PGA anual, li serà aplicable el procediment previst als acords primer,  segon i tercer d’aquest acord.”

Atès que l’article 12.1 dels Estatuts del CSUC aprovats per Acord del Consell de Govern número 180/2019, de 3 de desembre, estableix que són funcions del Consell de Govern l’aprovació del programa general d’activitats.

Vist l’acord 33/2025 pres en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització, delegada del Consell de Govern, de 9 d’abril de 2025, en virtut del qual s’estableix el següent:  PRIMER. Informar en relació als serveis i subministraments de la UAB emparats en el Programa General d’Activitats del CSUC per al 2025, segons document que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (acord CE 44/2025):

Primer.  La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada dels serveis i subministraments de la UAB emparats en el Programa General d’Activitats del CSUC per a l’exercici 2025, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.


7. Pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2025.

 Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 89 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vistos els articles 52 apartat o, dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord PLE 19/2025 pres pel Ple del Consell Social reunit el dia 8 d’abril de 2025, en virtut del qual s’acorda: Primer. Aprovar el document “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de la UAB 2025”, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Encarregar la Gerència que elabori la proposta d’avantprojecte de pressupost de la UAB per 2025, d’acord amb els criteris que consten en el document 1, un cop aprovats pel Consell Social. Tercer. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins de l’Equip de Govern, i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord. Quart. Comunicar el present acord al gerent i a la vicegerent d’Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Vist l’acord pres en la sessió extraordinària del Consell de Govern de 5 de maig de 2025 en virtut del quals s’acorda: PRIMER. Aprovar el projecte de pressupost de la UAB per a l’exercici 2025, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al gerent l'execució i el seguiment d’aquests acords. QUART. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (Acord CE 45/2025):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Aprovar el pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2025, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar al gerent l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, el gerent i la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


8. Pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2025.

Exposició de motius

Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

Vist l’article 98 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 110.1 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat j i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord PLE 55/2024 pres en la reunió de la Comissió Societat-Universitat de 17 d’octubre de 2025, el qual estableix el següent: Primer. Aprovar destinar, l'any 2025, 5.600 euros al projecte "Programa d'acompanyament per a reorientar la teva carrera. Primera Edició" en concepte de les despeses de contractació externa per a la realització de les sessions grupals, les sessions individuals i les reunions de treball, d'acord amb el que consta en el document 1. Segon. Aprovar destinar, l'any 2025, 7.836 euros al projecte "Stop sedentarisme. Assessorament per la millora de la salut i el benestar de l’alumnat de la UAB" a compte de les despeses de contractació externa de reforç de monitoratge, d'acord amb el que consta en el document 2. Tercer. Comunicar el punt primer d’aquest acord a la vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat i a la directora d’Alumni UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes. Quart. Comunicar el punt segon d’aquest acord a la vicerector de Campus i Sostenibilitat i al director del Servei d’Activitat Física de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

Vist l’acord PLE 26/2025 pres en la reunió del Ple del Consell Social de 8 d’abril de 2025, en virtut del qual s’acorda: Primer. Aprovar destinar, l'any 2025, 3.000 euros al projecte "Sèrie d’informes d’estudis docents de la UAB" en concepte de la despesa de contractació de personal tècnic per a la realització dels estudis, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Aprovar destinar, l’any 2025, 16.500 euros al projecte “Creació d'un model de referència en realitat virtual dins la computació espacial” en concepte de la despesa per la compra de recursos tecnològics, la despesa de contractació externa per a la formació en disseny de realitat virtual i la despesa imputable a l’any 2025 per a la creació d’un model virtual singular, d’acord amb el que consta en el document 2. Tercer. Comunicar el punt primer d’aquest acord al vicerector de Formació i Innovació Docent i a la directora de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB , als efectes de les gestions que siguin oportunes. Quart. Comunicar el punt segon d’aquest acord a la vicerectora d’Innovació, Transferència i Emprenedoria i al vicegerent de Recerca, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i a proposta del president del Consell Social es presenta, per a l’informe previ de la Comissió Econòmica, 

S'acorda (Acord CE 46/2025):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2025, d’acord amb el que consta en el document 1.

 

 9. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 24 d’abril de 2025.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 24 d’abril de 2025 (document 1).

Vist l’article 89 apartat g, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2 apartat b, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i la documentació de la part expositiva,

S'acorda (Acord CE 47/2025):

Primer.  Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 24 d’abril de 2025, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


10.1. Despesa pluriennal corresponent a la contractació dels serveis de manteniment d’obra civil dels edificis i de la urbanització del campus de la UAB.

Exposició de motius

Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació número CONTR- 15/2025 corresponent als serveis de manteniment d’obra civil d’edificis i de la urbanització dels campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost 2024 de la UAB, aprovat per acord PLE 71/2023 del Ple del Consell Social de 21 de desembre, la pròrroga del qual s’aprova en el Ple del Consell Social de 19 de desembre de 2024, segons acord PLE 60/2024.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.

Vist l’acord 36/2025 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 9 d’abril de 2025, en virtut del qual s’acorda el següent:  

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONTR-15/2025 corresponent als serveis de manteniment d’obra civil d’edificis i de la urbanització dels campus de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’adjunta.  SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 48/2025):

Primer.  Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONTR-15/2025 corresponent als serveis de manteniment d’obra civil d’edificis i de la urbanització dels campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 

10.2. Despesa pluriennal corresponent pròrroga de l’Acord marc de serveis de manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns webs de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Exposició de motius

Vist el certificat acreditatiu de l’aprovació de la despesa per a la primera pròrroga de l’Acord marc número CONTR-4/2025 de manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns webs de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost 2024 de la UAB, aprovat per acord PLE 71/2023 del Ple del Consell Social de 21 de desembre, la pròrroga del qual s’aprova en el Ple del Consell Social de 19 de desembre de 2024, segons acord PLE 60/2024.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.

Vist l’acord 37/2025 pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 9 d’abril de 2025, en virtut del qual s’acorda el següent:   PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la primera pròrroga de l’Acord Marc nº CONTR-4/2025 de manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns webs de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’adjunta.  SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.  TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.  

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 49/2025):

Primer.  Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la primera pròrroga de l’Acord Marc número CONTR-4/2025 de manteniment correctiu i desenvolupament de noves funcionalitats per als entorns webs de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


11. Condicions financeres de les operacions d’endeutament a curt termini contractades amb el Banco Santander. 

Exposició de motius

Vist l’article 89.f) de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 109 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat f, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Vist l’acord PLE 05/2025 pres pel Ple del Consell Social de data 6 de març, en virtut del qual s’aprova acordar perquè sigui autoritzat pel Govern de la Generalitat de Catalunya, que la UAB formalitzi operacions d’endeutament a curt termini, amb la contractació d’una o vàries pòlisses de crèdit, fins a un import màxim de 22,9 milions d’euros, d’acord amb el termini i les característiques de cost màxim d’operació, incloent comissions i altres despeses, que acordi el Govern de la Generalitat de Catalunya.

Vist l’informe tècnic de data 8 d’abril de 2025 elaborat per la Gerència de la UAB per la signatura de les pòlissa de crèdit amb el Banco Santander per import de 16,5 milions d’euros (document 1), en el que es fa constar que la pòlissa de crèdit compleix la normativa vigent d’acord amb el següent:

  • L’endeutament està aprovat pel Consell Executiu del Govern de la Generalitat de Catalunya amb data 1 d’abril de 2025.
  • Les condicions financeres respecten el Principi de Prudència Financera (BOE Resolució de 31/07/2015 i posteriors), tal i com ha informat la Direcció General de Política Financera de la Generalitat de Catalunya.                          

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 50/2025):

La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per assabentada de les condicions financeres i de venciment de les operacions d’endeutament a curt termini contractades per la UAB en data en data 9 d’abril de 2025 amb el Banc Santander per import de 16,5 milions d’euros.

 


12. Torn obert de paraules