Detalle acuerdos
COMISSIÓ ECONÒMICA 20-07-2016
Orden del día
1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió del dia 7 de juliol de 2016.
2. Informe sobre l’àmbit econòmic.
3. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de l’acord de dissolució i liquidació del Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC). [+]
4. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de dissolució i liquidació de l’Asociación PEC4. Ivan Martínez [+]
5. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de dissolució de la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus, SA. [+]
6. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de dissolució de la societat Wabbit Solutions SL.4}
7. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment de l’execució del pressupost de la UAB per a l’any 2016. [+]
8. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la memòria econòmica, el balanç de situació, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2015. [+]
9. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2015. [+]
10. Informació sobre les operacions d’endeutament contractades a curt termini amb el Banco Santander. [+]
11. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 30 de juny de 2016. [+]
12. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2016. [+]
13. Acord, si escau, d’emetre un informe sobre la modificació del Conveni Col·lectiu del personal d’administració i serveis laboral de la UAB. [+]
14. Torn obert de paraules.
AcordCS.TaulaAcords
1. Acta de la sessió del 7 de juliol de 2016.
S'acorda (Acord CE 59/2016):
Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 7 de juliol de 2016.
3. Dissolució i liquidació del Consorci CBATEG – Mouse Clínic.
Exposició de motius
Vist l’acord 33/2007, de 29 de novembre, pres pel Ple del Consell Social en el qual s’aprova la participació de la UAB en el Consorci Centre de Biologia Animal i Teràpia Gènica - Plataforma Fenotipal Metabòlica (CBATEG-Mouse Clínic) integrat pel Ministeri d'Educació i Ciència i la Generalitat de Catalunya, i la cessió d’ús de béns i espais al Consorci.
Atès que en data 29 de desembre de 2010 la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Agència Estatal Consejo Superior de Investigaciones Científicas van constituir, mitjançant conveni, el Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC) l’objecte del qual era gestionar i promoure la col·laboració científica, tècnica, econòmica i administrativa de les institucions integrants per gestionar el Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica (CBATEG) i el disseny i construcció, l’equipament i l’explotació de qualsevol nova construcció relacionada amb el Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica – Plataforma Fenotipal Metabòlica (CBATEG-Mouse Clínic).
Atès que el Consell Rector del Consorci, en sessió de 4 de maig de 2016, va acordar aprovar la dissolució i liquidació del Consorci en els termes del Document CE 102/07-2016.
Vist l’article 88.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist que l'article 64.t dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.a del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 57/2016 pres pel Consell de Govern de la UAB de 14 de juliol de 2016 en virtut del qual s’acorda el següent:1) Ratificar l’acord de dissolució i liquidació del Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC) en els termes del document 1, adoptat pel Consell Rector de l’esmentat Consorci en data 4 de maig de 2016; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 3)Encarregar al vicerector de vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment de l'acord primer; 4) Comunicar els presents acords a la vicegerenta d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius i al Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC).
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 60/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Ratificar l’acord de dissolució i liquidació del Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC) en els termes del document CE 102/07-2016, adoptat pel Consell Rector de l’esmentat Consorci en data 4 de maig de 2016.
2) Encarregar al vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.
3) Comunicar el present acord a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu i al Consorcio para el Diseño, la Construcción, el Equipamiento y Explotación del Centro de Biotecnología Animal y Terapia Génica – Plataforma Fenotipal Metabólica (CBATEG-MOUSE CLINIC).
Exposició de motius
Atès que en data 23 de desembre de 2011 la Universitat Autònoma de Barcelona, l’Agència Estatal Consejo Superior de Investigaciones Científicas, la Fundació Parc de Recerca UAB i la Fundació Privada CETEMMSA (actualment Fundació EURECAT) van constituir, mitjançant conveni, l’Asociación PEC4 amb l’objectiu de promoure i contribuir a la competitivitat del sector de la electrònica impresa que inclou l’electrònica i microelectrònica orgànica, flexible i de gran superfície o FOLAE per poder afrontar favorablement la I+D+i lligada a aquestes tecnologies emergents tant a nivell d’I+D com industrial, en un marc de globalització creixent, mitjançant l’impuls a la innovació dels seus associats i la millora de les condicions de l’entorn per al sector.
Atès que la Junta Directiva de l’Associació, en sessió de 4 de maig de 2016, va acordar convocar assemblea extraordinària per aprovar la dissolució i liquidació de l’Associació en els termes del document CE 103/07-2016.
Vist el balanç de situació a 30 de juny de 2016 de l’entitat Asociación PEC4 (document CE 104/07-2016).
Vist l’article 88.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist que l'article 64.t dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.a del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB.
Vist l'acord 56/2016 pres pel Consell de Govern de la UAB de 14 de juliol de 2016 en virtud del qual s'acorda el següent:1) Aprovar la dissolució i liquidació de l’Asociación PEC4 en els termes del document 1 i document 2; 2)Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 3) Encarregar al vicerector de vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura l'execució i el seguiment de l'acord primer; 4)Comunicar els presents acords a la vicegerenta d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius i a l’Asociación PEC4.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 61/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar la dissolució i liquidació de l’Asociación PEC4 en els termes del docuemyt CE 103/07-2016.
2) Encarregar al vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.
3) Comunicar el present acord a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu, i a l’Asociación PEC4.
5. Dissolució de la societat Serveis de Turisme i Hosteleria Campus, S.A.
Exposició de motius
Atès que la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona té com a objecte, amb caràcter general, la col·laboració amb la Universitat Autònoma de Barcelona, en el foment i realització d’activitats docents, de recerca i de prestació de tots serveis vinculats a l'activitat universitària.
Atès que l’entitat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA és l’entitat titular de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera adscrita a la Universitat Autònoma de Barcelona i, des dels seus inicis l’any 1997, ha tingut com objectiu principal impartir formació universitària de qualitat a nivell de grau i postgrau en turisme, direcció hotelera, oci i esdeveniments.
Atès que, en data 20 de juny de 2014, el Patronat de la Fundació UAB va acordar la creació de l’Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació, que té per finalitat organitzar, gestionar i impartir la formació no subvencionada que ofereix la UAB, en tots els seus àmbits de coneixement, inclosa la formació universitària que s’imparteix des de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Atès que el Consell de Govern de la UAB, mitjançant Acord núm. 19/205, de data 19 de març de 2015, i el Consell Social mitjançant Acord núm. PLE 12/2015, de data 30 d’abril de 2015, van aprovar la sol·licitud d’adscripció a la UAB de l’Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (fUABf) per a l’organització, la gestió i impartició de la formació no subvencionada que ofereix la UAB, en tots els seus àmbits de coneixement.
Atès que, en data 29 de febrer de 2016, la Fundació UAB, accionista únic de Serveis de Turisme i Hosteleria Campus SA, i, en data 29 de febrer de 2016 la Junta General de Serveis de Turisme i Hosteleria Campus SA va acordar la dissolució i liquidació de la companyia, cessant en els seus càrrecs els membres del Consell d'Administració, així com en el seus càrrecs el secretari i la vicesecretària no consellers (Document CE 105/07-2016).
Vist l’article 88.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist que l'article 64.t dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.a del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 58/2016 pres pel Consell de Govern de la UAB de 14 de juliol de 2016 en virtut del qual s’acorda el següent:1) Aprovar la dissolució de la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA, ratificant els acords del patronat de la Fundació Autònoma de Barcelona de 29 de febrer de 2016, i de la Junta General de Serveis de Turisme i Hosteleria Campus SA de 29 de febrer de 2016; 2)
Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 3) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment de l'acord primer.; 4) Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius i a la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 62/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar la dissolució de la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA, ratificant els acords del patronat de la Fundació Autònoma de Barcelona de 29 de febrer de 2016, i de la Junta General de Serveis de Turisme i Hosteleria Campus SA de 29 de febrer de 2016.
2) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.
3) Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu, i a la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA.
6. Dissolució de la societat Wabbit Solutions, S.L.
Exposició de motius
Atès que en data 28 de juliol de 2011 es va constituir Wabbit Solutions SL amb l’objectiu de produir, transformar, organitzar, promocionar i comercialitzar productes, serveis i activitats relacionades amb les tecnologies de la informació i la comunicació, com també els mitjans tècnics, materials o immaterials, que facin possible a persones físiques i jurídiques, l’accés i l’explotació de sistemes, productes i xarxes basats en les esmentades tecnologies.
Atès que la susdita companyia ha estat inactiva des de la seva constitució l’any 2011.
Atès que, en data 29 de febrer de 2016, la Fundació UAB, accionista únic de Wabbit Solutions SL, i, en data 29 de febrer de 2016 la Junta General de Wabbit Solutions SL va acordar la dissolució i liquidació de la companyia, cessant en els seus càrrecs els membres del Consell d'Administració, així com en el seu càrrec la secretària no consellera (dociment CE 106/07-2016).
Vist l’article 88.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist que l'article 64.t dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.a del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 59/2016 pres pel Consell de Govern de la UAB de 14 de juliol de 2016 en virtut del qual s’acorda el següent:1) Aprovar la dissolució de la societat Wabbit Solutions SL, ratificant els acords del patronat de la Fundació Autònoma de Barcelona de 29 de febrer de 2016, i de la Junta General de Wabbit Solutions SL de 29 de febrer de 2016; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 3) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment de l'acord primer; 4) Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius i a la societat Wabbit Solutions SL.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 63/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar la dissolució de la societat Wabbit Solutions SL, ratificant els acords del patronat de la Fundació Autònoma de Barcelona de 29 de febrer de 2016, i de la Junta General de Wabbit Solutions SL de 29 de febrer de 2016.
2) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment del punt primer d’aquest acord.
3) Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu, i a la societat Wabbit Solutions SL.
Exposició de motius
Vist l’acord 72/2015 pres pel Ple del Consell Social reunit el 16 de desembre, en virtut del qual s’aprova el pressupost de la UAB de l’exercici 2016, el qual és públic, únic, equilibrat i sostenible financerament en el marc de la Llei d’estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.
Atesa la situació econòmica que afecta a tot el país i també a les universitats i que, en el marc de la normativa estatal i autonòmica d’aplicació, és del tot imprescindible l’assoliment de l’equilibri del pressupost aprovat per a l’exercici 2016.
Vist l’informe sobre el seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2016 presentat per la Gerència (document CE 107/07-2016).
Vist l’article 89.d) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.
Vist l’article 123.1) dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3.g) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 64/2016):
1) La Comissió Econòmica es dóna per assabentada del seguiment de l’execució del pressupost de la UAB de l’exercici 2016 a 30 de juny de 2016.
2) Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el seguiment del pressupost 2016 de la UAB, d’acord amb el que consta en el punt primer d’aquest acord.
8. Aprovació de la memòria econòmica, el balanç de situació, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2015.
Exposició de motius
Atesa la proposta del vicerector d’Economia i de Campus en relació amb la memòria econòmica, el balanç de situació, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l'exercici anual a 31 de desembre de 2015 (document CE 108/07-2016).
Vist l’article 216.2 dels Estatuts de la UAB, que estableix que l’elaboració de la memòria econòmica, el balanç i el compte de resultats correspon a la Gerència, d’acord amb l’Equip de Govern, i que la seva aprovació correspon al Consell Social, a proposta del Consell de Govern.
Vist el que disposa l’article 14, apartat 2 de la Llei Orgànica d’Universitats, segons redacció donada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, on s’estableix que correspon al Consell social, a proposta del Consell de Govern, l’aprovació del pressupost així com els comptes anuals.
Vistos els articles 89.e i 97 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28. 2 lletra e) i 13 del Reglament d’organització i funcionament del Consell Social pel que fa a les competències per aprovar la memòria econòmica, el balanç, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB.
Vist l’acord 50/2016 pres pel Consell de Govern de la UAB de 14 de juliol de 2016 en virtut del qual s’acorda el següent: 1) Donar la conformitat a la memòria econòmica, el balanç de situació, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l’exercici anual de 31 de desembre de 2015, que s’annexa; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències; 3) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus i al gerent l'execució i el seguiment d'aquests acords; 4) Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 65/2016):
Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar la memòria econòmica, el balanç de situació, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponents a l’exercici anual de 31 de desembre de 2015, i donar-se per assabentats de l’informe d’opinió d’auditoria i l’informe de gestió de la UAB, d’acord amb el que consta en el document CE 108/07-2016.
2) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus i al gerent l'execució i el seguiment d'aquest acord.
3) Comunicar el present acord a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Exposició de motius
Vist l’article 98 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 124 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 34 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB que estableix que li correspon a la Comissió Econòmica, informar al Ple del Consell Social, sobre la liquidació del pressupost del Consell Social.
Vist l’article 33, apartat 2, del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB, que estableix que el pressupost del Consell Social, les possibles modificacions d’aquest pressupost i la posterior liquidació els aprova el Ple del Consell Social, a proposta del president i amb l’informe previ de la Comissió Econòmica.
Vista la proposta del president del Consell Social en relació a la liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2015 (Document CE 109/07-2016).
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 66/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici de 2015,d’acord amb el que consta en el document CE 109/07-2016.
10. Operació d’endeutament a curt termini contractada amb Banco Santander.
Exposició de motius
Vist l’article 89.f de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2. apartat f, del Reglament d’Organització i funcionament del
Consell Social.
Vist l’acord 76/2015 pres pel Ple del Consell Social, en data 16 de desembre, en el qual s’aprova: 1) Acordar, perquè sigui autoritzat pel Govern de la Generalitat de Catalunya, que la UAB formalitzi operacions d’endeutament a curt termini, amb la contractació d’una o vàries pòlisses de crèdit, fins a un import màxim de 40 milions d’euros, d’acord amb el termini i les característiques de cost màxim d’operació, incloent comissions i altres despeses, que acordi el Govern de la Generalitat de Catalunya; 2) Les condicions financeres i de venciment de les operacions d’endeutament a curt termini contractades s’informaran als òrgans corresponents del Consell Social; 3) Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit d’Economia, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Vist l’informe tècnic de data 14 de juliol elaborat per la Gerència de la UAB per la signatura de la pòlissa de crèdit amb el Banco Santander per import de 3 milions d’euros (document CE 110/07-2016), en el que es fa constar que la pòlissa de crèdit compleix la normativa vigent d’acord amb el següent:
- L’endeutament està aprovat pel Consell Executiu del govern de la Generalitat de Catalunya amb data 28 de juny de 2016.
- Les condicions financeres respecten el Principi de Prudència Financera (BOE Resolució de 31/07/2015 i posteriors), tal i com ha informat la Direcció General de Política Financera, Assegurances i Tresor del Departament d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta la següent
S'acorda (Acord CE 67/2016):
La Comissió Econòmica es dóna per assabentada de les condicions financeres i de venciment de la operació d’endeutament a curt termini contractada amb el Banco Santander d’import 3 milions d’euros.
Exposició de motius
Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 30 de juny de 2016 (document CE 111/07-2016).
Vist l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 68/2016):
1) Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 30 de juny de 2016, d’acord amb el que consta en el document CE 111/07-2016.
2) Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Exposició de motius
Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 98 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.j i l’article 34 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 75/2015 pres pel Ple del Consell Social de la UAB reunit el dia 16 de desembre, pel qual s’aprova el pressupost del Consell Social de la UAB corresponent a l’any 2016, d’acord amb el que consta en el document PLE 100/12-2015.
Vist l’acord PLE 15/2016, de 30 de març pres pel Ple del Consell Social en el qual s’acorda aprovar la modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2016, per incorporar part del romanent 2015 del Consell Social d’import 39.500 euros per al projecte Alumni, segons acord favorable de la Comissió d’Economia i Organització del Consell de Govern de 17 de febrer de 2016 a la sol·licitud presentada pel Consell Social.
Vist que la Comissió d’Economia i Organització del Consell de Govern de 4 de maig de 2016 resol favorablement la sol·licitud d’incorporació de part del romanent 2015 del Consell Social en el seu pressupost de l’any 2016, per import de 40.000 euros, per al finançament d’actuacions estratègiques incloses en el capítol IV de Transferències Corrents.
Vist l’acord PLE 37/2016 de data 2 de juny pel qual s’acorda avocar al Ple del Consell Social fins el nomenament de la nova presidència de la Comissió Societat-Universitat del Consell Social, el coneixement, deliberació i acord de propostes de col·laboració i participació en accions/projectes de l’àmbit de la Comissió Societat-Universitat.
Vist que en el marc de l’acord PLE 37/2016, està previst tractar en el Ple del Consell Social de 20 de juliol de 2016 la proposta de col·laboració del Consell Social en projectes de la Fundació Autònoma Solidària per un import de 70.000 euros i que aquesta proposta suposa una modificació de crèdit de les partides de despesa.
Vista la disponibilitat del pressupost del Consell Social de l’any 2016.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i a proposta del president del Consell Social,
S'acorda (Acord CE 69/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònomade Barcelona corresponent a l’exercici 2016, d’acord amb el que consta en el document CE 113/07-2016.
13. Modificació del 6è Conveni Col·lectiu del personal d’administració i serveis laboral de la UAB.
Exposició de motius
Atès l’acord signat el 6 de juliol de 2016 en el marc de la Mesa d’Universitats i la Comissió Negociadora del Conveni de PAS Laboral, sobre els dies de vacances addicionals per antiguitat previstos a la Disposició Addicional Catorzena del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
Atès el que disposa l’article 2 del Decret-llei 4/2016, de 21 de juny, de recuperació parcial de la paga extraordinària i addicional del mes de desembre de 2012 del personal del sector públic de la Generalitat de Catalunya i altres mesures urgents en matèria de personal, mitjançant el qual s’elimina la restricció d’acordar dies de vacances addicionals per antiguitat que mantenia la llei 5/2012, de 20 de març, de mesures fiscals, financeres i administratives fins a la seva modificació.
Atès que l’article 38.3 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, estableix que els acords i els pactes adoptats en el si de les Meses de Negociació entre els representants de les administracions públiques i la representació de les organitzacions sindicals per a la determinació de les condicions de treball han de ser aprovats de manera expressa i formal pels òrgans de govern de l’administració.
Vistos els articles 74 i 90 apartat e) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 157.1 dels Estatuts de la UAB.
Atès l’article 28.3.i del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB, que estableix que li correspon a la Comissió Econòmica, per delegació del Ple del Consell Social, informar sobre els convenis col·lectius del personal laboral de la Universitat, i informar-ne al Ple dels aspectes més rellevants de cada conveni.
Vist l'acord 61/2016 pres pel Consell de Govern de 14 de juliol de 2016 en virutd del qual s'acorda el següent: 1) Ratificar el contingut dels acords signats en el marc de la Mesa d’Universitats, la Comissió Negociadora de PAS Laboral i la Submesa de PAS Funcionari en data 6 d juliol de 2016, sobre els dies de vacances addicionals per antiguitat previstos a la Disposició Addicional Catorzena del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, que s’adjunten com annexos; 2) Elevar al Consell Social, pel que fa al personal d’administració i serveis laboral, per tal que exerceixi les seves competències; 3) Comunicar els presents acords al gerent per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta la següent:
S'acorda (Acord CE 70/2016):
1) Emetre un informe favorable sobre la modificació del 6è Conveni Col·lectiu del Personal d’Administració i Serveis de la UAB, d’acord amb el que consta en el document CE 114/07-2016.
2) Comunicar aquest acord al Gerent de la UAB, als efectes que siguin oportuns.