Detalle acuerdos

COMISSIÓ ECONÒMICA 16-12-2015

Orden del día

1.       Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió del dia 19 de novembre de 2015. [+]
2.       Informe sobre l’àmbit econòmic
3.       Informació sobre els convenis subscrits per la UAB en el 2015. [+]
4.       Anàlisi de l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponents a l’exercici 2014. [+]
5.       Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, del balanç, el compte de resultats i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de les entitats dependents de la UAB següents:
          5.1.  Fundació Parc de Recerca UAB [+]
          5.2.  UAB-Firms, S.L. [+]
          5.3.  Fundació Empresa i Ciència [+]
          5.4.  Fundació Universitat Autònoma de Barcelona [+]
          5.5.  Fundació Hospital Clínic Veterinari [+]
          5.6.  Fundació Autònoma Solidària [+]
          5.7.  Fundació Wassu [+]
6.       Aprovació, si escau, de les tarifes dels Serveis Científico-Tècnics per a l’any 2016. [+]
7.       Aprovació, si escau, de les tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis per a l’any 2016. [+]
8.       Aprovació, si escau, de la proposta de preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic 2016/2017, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea. [+]
9.       Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016. [+]
10.    Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016. [+]
11.    Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta d’operacions d’endeutament a curt termini per part de la UAB per a l’autorització del Govern de la Generalitat de Catalunya. [+]
12.    Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 4 de desembre de 2015. [+]
13.    Aprovació, si escau, de la proposta de complements per a càrrecs de gestió i de direcció del personal docent i investigador contractat de la UAB. [+]
14.    Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes del Servei Activitat Física de la UAB corresponents a l’exercici 2016. [+]
15.    Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes de l’Oficina Treball Campus de la UAB corresponents a l’any 2016. [+]
16.    Informació i acord, si escau, en relació a la proposta de modificació de l’acord de reconeixement de l’empresa Visual Taggings Services, SL com a empresa de base tecnològica de la UAB.
17.    Informació sobre els contractes formalitzats durant el segon i tercer trimestre de l’any 2015. [+]
18.    Informe 17/2015 de la Sindicatura de Comptes corresponent a la UAB per als exercicis de 2010, 2011 i 2012. [+]
19.    Torn obert de paraules.

AcordCS.TaulaAcords

1. Acta de la sessió del dia 19 de novembre de 2015
 
S'acorda (Acord CE 82/2015):
 
Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 19 de novembre de 2015.


3. Convenis tramitats per la UAB durant l’exercici 2015.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 89 apartat l, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, que estableix que correspon al consell social ésser informat, directament per la universitat o mitjançant altres entitats, de la formalització dels contractes i convenis que comporten despeses o ingressos per la universitat.
 
Vist l’article 184.3 dels Estatuts de la UAB, en el que es preveu que el rector informi anualment al Consell de Govern i al Consell Social dels convenis i contractes formalitzats.
 
Vist l’article 28.3. j) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’acord 105/2015 pres pel Consell de Govern de la UAB de 10 de desembre, que estableix: 1) Donar-se per assabentat dels convenis subscrits a la UAB en el 2015 fins a aquesta data que consten en els annexos; 2) Elevar al Consell Social aquesta informació per tal que exerceixin les seves competències.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 83/2015):
 
La Comissió Econòmica del Consell Social es dóna per assabentada de la relació dels convenis subscrits a la UAB des del mes de gener fins el mes de novembre de 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 88B/12-2015.
 

4. Anàlisi de l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponents a l’exercici 2014.
 
Exposició de motius
 
Vist l’informe dels comptes anuals agregats de l’exercici 2014 elaborat per l’empresa d’auditoria externa PricewaterhouseCoopers, S.L.
 
Atès l’article 28.4.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2014 per a la seva informació i anàlisi, i
 
S’acorda (Acord CE 84/2015):
 
1)       La Comissió Econòmica es dóna per assabentada de l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2014, d’acord amb el que consta en el document CE 89/12-2015.
 
2)       Presentar al Ple del Consell Social l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2014 per a la seva informació.
 

5.1.  Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Parc de Recerca UAB.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
 
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la Fundació Privada Parc de Recerca UAB han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 22 de maig de 2015.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 85/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)       Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis de patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Parc de Recerca UAB, d’acord amb el que consta al document CE 90/12-2015.
 
2)       Comunicar aquest acord al director general de la Fundació Parc de Recerca UAB, a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB.
 

5.2.  Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat UAB-Firms, SL.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
 
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la UAB-Firms, SL han estat aprovats per la Junta General d’Accionistes de 29 de juny de 2015.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 86/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)       Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat UAB-Firms, SL, d’acord amb el que consta al document CE 91/12-2015.

2)       Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
 

5.3. Balanç, compte de resultats, estat de canvis en el patrimoni net i memòria econòmica corresponent a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Empresa i Ciència.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
 
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectius i la memòria econòmica de l’exercici 2014 han estat acordats en la reunió del Patronat de la Fundació de 22 de juliol de 2015.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 87/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)       Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Empresa i Ciència, d’acord amb el que consta al document CE 92/12-2015.
 
2)       Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i al director de la Fundació Empresa i Ciència.
 

5.4.  Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
 
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectius i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 16 de juny de 2015.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 88/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)       Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Universitat  Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta al document CE 93/12-2015.
 
2)       Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
 

5.5.  Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Hospital Clínic Veterinari.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
 
Vist l’article 89. e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la Fundació Hospital Clínic Veterinari han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 24 d’abril de 2015.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 89/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)       Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis de patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Hospital Clínic Veterinari, d’acord amb el que consta al document CE 94/12-2015.
 
2)       Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
 

5.6.  Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Autònoma Solidària.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
 
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la Fundació Autònoma Solidària han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 22 de juny de 2015.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 90/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)       Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Autònoma Solidària, d’acord amb el que consta al document CE 95/12-2015.
 
2)       Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
 

5.7.  Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Wassu.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
 
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2014 de la Fundació Wassu han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 30 de juny de 2015.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta la següent
 
S’acorda (Acord CE 91/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)       Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2014 de l’entitat Fundació Wassu, d’acord amb el que consta al document CE 96/12-2015.
 
2)       Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
 

6. Tarifes dels serveis científico-tècnics per a l’any 2016.
 
Exposició de motius
 
Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si s’escau, de les tarifes dels serveis científico-tècnics següents:Laboratori d’Ambient Controlat, Laboratori d’Informació Geogràfica i de Teledetecció, Laboratori de Luminiscència i Espectroscòpia de Biomolècules,  Servei d’Anàlisi Química, Servei de Cultius, Anticossos i Citometria, Servei de Difracció de Raigs X, Servei d’Estadística Aplicada, Servei de Proteòmica i de Biologia Estructural, Servei de Ressonància Magnètica Nuclear, Servei de Genòmica Bioinformàtica, Servei de Granges i Camps Experimentals, Servei d'Informació Bibliogràfica i de Documentació d'Història, Llengua, Literatura i Art de Catalunya, Servei de Microscòpia Electrònica, Servei Planta de Tecnologia dels Aliments, Servei de Tractament de la Parla i el Só, Unitat de Garantia de Qualitat i la Unitat Tècnica de Protecció Radiològica.
 
Vist l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’acord núm.16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social realitzada el 19 de juny.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 92/2015):
 
1)       Aprovar les tarifes per a l’any 2016 dels següents serveis científico-tècnics:

a)    Laboratori d’Ambient Controlat, d’acord amb el que consta en el document CE 97/12-2015.
b)    Laboratori d’Informació Geogràfica i de Teledetecció, d’acord amb el que consta en el document CE 98/12-2015.
c)    Laboratori de Luminiscència i Espectroscòpia de Biomolècules, d’acord amb el que consta en el document CE 99/12-2015.
d)    Servei d’Anàlisi Química, d’acord amb el que consta en el document CE 100/12-2015.
e)       Servei de Cultius, Anticossos i Citometria, d’acord amb el que consta en el document CE 101/12-2015.
f)      Servei de Difracció de Raigs X, d’acord amb el que consta en el document CE 102/12-2015.
g)    Servei d’Estadística Aplicada, d’acord amb el que consta en el document CE 103/12-2015.
h)    Servei de Proteòmica i de Biologia Estructural, d’acord amb el que consta en el document CE 104/12-2015.
i)      Servei de Ressonància Magnètica Nuclear, d’acord amb el que consta en el document CE 105/12-2015.
j)      Servei de Genòmica Bioinformàtica, d’acord amb el que consta en el document CE 106/12-2015.
k)       Servei de Granges i Camps Experimentals, d’acord amb el que consta en el document CE 107/12-2015.
l)      Servei d'Informació Bibliogràfica i de Documentació d'Història, Llengua, Literatura i Art de Catalunya, d’acord amb el que consta en el document CE 108/12-2015.
m)       Servei de Microscòpia, d’acord amb el que consta en el document CE 109/12-2015.
n)      Servei de Planta de Tecnologia dels Aliments, d’acord amb el que consta en el document CE 110/12-2015.
o)    Servei de Tractament de la Parla i del So, d’acord amb el que consta en el document CE 111/12-2015.
p)    Unitat de Garantia de la Qualitat, d’acord amb el que consta en el document CE 112/12-2015.
q)    Unitat Tècnica de Protecció Radiològica, d’acord amb el que consta en el document CE 113/12-2015.

2)       Comunicar el present acord al vicegerent de recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 

7. Tarifes dels laboratoris de prestació de serveis per a l’any 2016.
 
Exposició de motius
 
Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels laboratoris de prestació de serveis següents: Servei Forènsic Ambiental (ENVIFORENSIC); Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables; Laboratori de Muntatge de Prototips Electrònics per a Sistemes Embedded (LaMPES);  Laboratori de Bioseguretat Alimentària;    Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica; Laboratori de Simulació de Dinàmiques Socio-Històriques; Plataforma Imatge Ratolí; Planta Pilot de Fermentació; Rodent Behavioral Core; Servei d’Anàlisi i d’Aplicacions Microbiològiques; Servei d’Anàlisi de Fàrmacs; Servei d’Anàlisi de Fragilitat Cromosòmica; Servei de Bioquímica Clínica Veterinària;  Servei de Datació per Triti i Carboni 14; Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics;  Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge; Servei d’Especiació Química; Servei d’Endocrinologia i Radioimmunoanàlisi; Servei d’Hematologia Clínica Veterinària; Serveis Integrats d’Animals de Laboratori; Service of Inorganic Geochemistry for Paleoclimatology and Paleoceanography (SIGPO); Servei d’Investigacions Neurobiològiques;  Serveis i Projectes Estratègics en Psicologia; Servei de Nutrició i Benestar Animal; Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia;  Unitat de Patologia Murina i Comparada i Unitat de Producció de Vectors.
 
Vist l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’acord núm.16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social realitzada el 19 de juny.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
 
S’acorda (Acord CE 93/2015):
 
1)       Aprovar les tarifes per a l’any 2016 dels laboratoris de prestació de serveis següents:

a)       Servei Forènsic Ambiental, d’acord amb el que consta en el document CE 114/12/2015.
b)      Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables, d’acord amb el que consta en el document CE 115/12-2015.
c)       Laboratori de Muntatge de Prototips Electrònics per a sistemes Embdded (LaMPES), d’acord amb el que consta en el document CE 116/12-2015.
d)      Laboratori de Bioseguretat Alimentària, d’acord amb el que consta en el document CE 117/12-2015.
e)       Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica, d’acord amb el que consta en el document CE 118/12-2015.
f)        Laboratori de Simulació de Dinàmiques Socio-històriques, d’acord amb el que consta en el document CE 119/12-2015.
g)      Plataforma Imatge Ratolí, d’acord amb el que consta en el document CE 120/12-2015.
h)      Planta Pilot de Fermentació: Unitat de desenvolupament de bioprocessos, d’acord amb el que consta en el document CE 121/12-2015.
i)         Roden Behavioral Core, d’acord amb el que consta en el document CE 122/12-2015.
j)         Servei d’Anàlisis i Aplicacions Microbiològiques, d’acord amb el que consta en el document CE 123/12-2015.
k)       Servei d’Anàlisi de Fàrmacs, d’acord amb el que consta en el document CE 124/12/2015.
l)         Servei d’Anàlisi de Fragilitat Cromosòmica, d’acord amb el que consta en el document CE 125/12/2015.
m)     Servei de Bioquímica Clínica Veterinària, d’acord amb el que consta en el document CE 126/12/2015.
n)      Servei de Datació per Triti i Carboni 14, d’acord amb el que consta en el document CE 127/12/2015.
o)      Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics, d’acord amb el que consta en el document CE 128/12/2015.
p)      Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge, d’acord amb el que consta en el document CE 129/12/2015.
q)      Servei d’Especiació Química, d’acord amb el que consta en el document CE 130/12/2015.
r)        Servei d’Endocrinologia i de Radioimmunoanàlisi, d’acord amb el que consta en el document CE 131/12/2015.
s)       Servei d’Hematologia Clínica Veterinària, d’acord amb el que consta en el document CE 132/12/2015.
t)        Serveis Integrats d’Animals de Laboratori, d’acord amb el que consta en el document CE 133/12/2015.
u)      Service of Inorganic Geochemistry for Paleoclimatology and Paleoceonography, d’acord amb el que consta en el document CE 134/12/2015.
v)       Serveis d’Investigacions Neurobiològiques, d’acord amb el que consta en el document CE 135/12/2015.
w)     Serveis de Projectes Estratègics en Psicologia, d’acord amb el que consta en el document CE 136/12/2015.
x)       Serveis de Nutrició i Benestar Animal, d’acord amb el que consta en el document CE 137/12/2015.
y)       Servei Veterinari de Bacteriologia I Micologia, d’acord amb el que consta en el document CE 138/12/2015.
z)       Unitat de Patologia Murina i Comparada, d’acord amb el que consta en el document CE 139/12/2015.
aa)    Unitat de Producció de Vectors, d’acord amb el que consta en el document CE 139bis/12/2015.

2)       Comunicar el present acord al vicegerent de recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 

8.  Preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents corresponents al curs 2016-2017.
 
Exposició de motius
 
Atesa la proposta presentada per la vicegerent d’Ordenació Acadèmica pel que fa als preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, corresponents al curs 2016-2017.
 
Atès que els consells socials de les universitats públiques poden diferenciar el preu dels crèdits en qualsevol nivell d’estudis per als estudiants estrangers no residents, que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, sense que el preu corresponent pugui excedir quatre vegades els preus fixats per aquest Decret per a l’ensenyament de què es tracti i fins el 100% del seu cost, sens perjudici del que prevegin els acords i els convenis o tractats internacionals en aquesta matèria i la resta de la normativa vigent.
 
Atès que el Consell Social de la UAB, a l’empara del Decret de preus públics, ha establert, durant els darrers anys acadèmics, la diferenciació del preu dels crèdits per als estudiants estrangers no residents que no siguin membres de la Unió Europea.
 
Vist l’article 89.i) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 28.3.c) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 94/2015):
 
1)       Aprovar, per al curs 2016/2017, els preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, d’acord amb el que consta en el document CE 140/12-2015, els quals estan condicionats al que disposi el Decret que regularà els preus dels serveis acadèmics de les universitats públiques de Catalunya per al curs 2016/2017.
 
2)       Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 

9. Pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
 
Vist l’article 89 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.
 
Vistos els articles 64.l) i 212 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.b) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’acord 64/2015 pres pel Ple del Consell Social reunit el dia 25 de novembre de 2015, en virtut del qual s’acorda: 1) Aprovar el document “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost 2016” i les mesures pressupostàries que l’integren, d’acord amb el que consta en el document PLE 88/11-2015; 2) Encarregar la Gerència que elabori la proposta d’avantprojecte de pressupost de la UAB per 2016, d’acord amb els criteris un cop aprovats pel Consell Social; 3) Comunicar a la vicerectora d’Economia i Organització i al gerent de la UAB el present acord.
 
Vista l’acord 99/2015 pres pel Consell de Govern de la UAB de 10 de desembre, que estableix: 1) Aprovar el projecte de Pressupost de la UAB pel 2016 que s’annexa; 2) Elevar aquesta proposta al Consell Social per tal que aquest exerceixi les seves competències; 3) Comunicar els anteriors acords al Gerent per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 95/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)             Aprovar el pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016, d’acord amb el que consta en el document CE 141/12-2015.
 
2)             Comunicar aquest acord al Gerent de la UAB per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer efectiu el present acord.
 

10. Pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
 
Vist l’article 98 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.j i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’acord CSU 8/2015 pres per la Comissió Societat-Universitat de 16 de novembre, en virtut del qual s’aprova: 1) Elevar al Ple del Consell Social la proposta d’acord següent: a) Aprovar donar continuïtat en l’any 2016 a les actuacions següents: a.1) Destinar 9.000 euros als Premis Argó (13a edició) a treballs de recerca d’estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior; a.2) Destinar 20.000 euros a les Beques Impuls per a estudiants de la UAB amb necessitats especials; b) Comunicar a la vicerectora d’Estudiants i Cooperació el punt primer d’aquest acord; c) Comunicat a la directora de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB l’apartat a.1) del punt primer d’aquest acord.; d) Comunicar al director de la Fundació Autònoma Solidària de la UAB l’apartat a.2) del punt primer d’aquest acord.  2) Informar a la Comissió Econòmica del Consell Social sobre el present acord als efectes que corresponguin en relació al projecte de pressupost del Consell Social per a l’any 2016. 3) Treballar en identificar les necessitats concretes del programa Tic Laude de la Facultat de Ciències de la Comunicació en el marc d’estudiants amb discapacitat que hi participen, de cara a valorar a incloure la col·laboració en aquest programa com a acció de la Comissió Societat-Universitat per a l’any 2016, condicionat a l’existència de pressupost addicional en l’any 2016 per a la Comissió Societat-Universitat.
 
Vist l’acord CUE 2/2015 pres per la Comissió Universitat-Empresa de 3 de desembre, en virtut del qual s’aprova: 1) Elevar al Ple del Consell Social la proposta d’acord següent: a) Aprovar col·laborar en el programa Imagine Express de l’any 2016, amb una aportació de 3.500 euros; b) Aprovar col·laborar en l’any 2016 en el projecte Smart Campus, amb una aportació de fins a un màxim de 5.000 euros a la Oficina de Treball Campus de la UAB perquè sigui aplicat en concepte d’ajut econòmic per a les despeses als 10 projectes seleccionats (500€ per cada projecte) en la convocatòria per al desenvolupament de les aplicacions intel·ligents que suposin un avenç en la vida universitària. El Consell Social aportarà els recursos una vegada seleccionats els 10 projectes i, a la finalització del desenvolupament de les aplicacions, la Oficina de Treball Campus  de la UAB haurà de justificar les despeses realitzades i, en cas de recursos sobrants respecte l’import aportat, procedirà al seu retorn al Consell Social un cop publicades les persones seleccionades per a les beques que s’atorguen en el marc del projecte Smart Campus. c) Aprovar que el president de la Comissió Universitat-Empresa, o persona en qui delegui, formi part dels jurats de selecció que pugui preveure el projecte Smart Campus. d) Comunicar aquet acord a la vicerectora d’Ocupabilitat, Qualitat i Docència i al director de la Oficina de Treball Campus de la UAB.; 2) Informar a la Comissió Econòmica del Consell Social sobre el present acord als efectes que corresponguin en relació al projecte de pressupost del Consell Social per a l’any 2016.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i a proposta del president del Consell Social per a l’informe previ de la Comissió Econòmica,
 
S’acorda (Acord CE 96/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2016, d’acord amb el que consta en el document CE 142/12-2015.
 

11. Proposta d’operacions d’endeutament a curt termini per part de la UAB per a l’autorització del Govern de la Generalitat de Catalunya.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 89.f de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’informe de necessitats de tresoreria presentat per la gerència i la Vicegerència d’Economia de la UAB i el pla de tresoreria per a l’any 2016 (document CE 143/12-2015).
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 97/2015):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)       Acordar, perquè sigui autoritzat pel Govern de la Generalitat de Catalunya, que la UAB formalitzi operacions d’endeutament a curt termini, amb la contractació d’una o vàries pòlisses de crèdit, fins a un import màxim de 40 milions d’euros, d’acord amb el termini i les característiques de cost màxim d’operació, incloent comissions i altres despeses, que acordi el Govern de la Generalitat de Catalunya.
 
2)       Les condicions financeres i de venciment de les operacions d’endeutament a curt termini contractades s’informaran als òrgans corresponents  del Consell Social.
 
3)       Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit d’Economia, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 

12. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 4 de desembre de 2015.
 
Exposició de motius
 
Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 4 de desembre de 2015.
 
Vist l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 98/2015):
 
1)       Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 4 de desembre de 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 144/12-2015.
 
2)       Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 

13.  Complements per a càrrecs de gestió i de direcció del personal docent i investigador contractat de la UAB.
 
Exposició de motius
 
Vista l’estructura retributiva del personal docent i investigador, tant funcionari com contractat, que inclou un complement per a l’exercici de càrrecs acadèmics (component singular del complement específic per al desenvolupament de càrrecs acadèmics), el qual és regulat per la resolució de la Secretaria d’Estat d’Hisenda i de Pressupostos de 25 de maig de 2010.
 
Vista la normativa en matèria de càrrecs acadèmics de gestió i de direcció de la UAB, aprovada pel Consell de Govern de 5 de març de 2014, i modificada per acord del Consell de Govern de 12 de juny de 2014.
 
Atès que el complement per l’exercici de càrrecs acadèmics, en el cas del PDI funcionari, està inclòs en les pagues extraordinàries, mentre que, per al PDI laboral no en forma part.
 
Vista la resolució de la Secretaria d’Estat d’Hisenda i de Pressupostos de 25 de maig de 2010.
 
Ateses les previsions de l’esmentada resolució, segons les quals el complement per càrrec acadèmic queda definit per imports mensuals, i en conseqüència el PDI contractat percep una quantitat anual menor que el  PDI  funcionari  pel  mateix  concepte, i aquesta circumstància fa que la mateixa càrrega  de treball i la mateixa dedicació siguin remunerades de manera diferent en funció del col·lectiu.
 
Vista la voluntat de la UAB d’assegurar un tracte equivalent entre ambdós col·lectius en aquest àmbit.
 
Vist l’article 90.b) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.
 
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’article 18.2d)de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, aprovada per  Acord de Consell de Govern de 19 de juliol de 2009, pel que fa a les competències de la Comissió de Personal.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Vist l’acord pres per la Comissió de Personal Acadèmic del Consell de Govern de la UAB reunida el 30 de novembre de 2015, en virtut del qual s’aprova el següent: 1) Informar favorablement la relació del personal docent i investigador contractat que, durant l’any 2015, ha exercit algun càrrec acadèmic dels previstos a la Normativa en matèria de càrrecs acadèmics de gestió i de direcció de la UAB, per tal que rebin una quantitat addicional que anivelli les percepcions anuals del PDI contractat amb les del PDI funcionari per al mateix concepte, d’acord amb els imports fixats a la Resolució de la Secretaria d’Estat d’Hisenda i de Pressupostos de 25 de maig de 2010; 2) Elevar aquest acord al Consell Social per tal que aprovi la retribució singular i individual a cadascun dels integrants de la relació esmentada; 3) Encarregar  al vicerector de Professorat i Programació Acadèmica l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 99/2015):
 
1)       Aprovar que el personal docent i investigador contractat relacionat en el document CE 145/12-2015 que, durant l’any 2015, ha exercit algun càrrec acadèmic dels previstos a la Normativa en matèria de  càrrecs acadèmics de gestió i de direcció de la UAB, rebi una quantitat addicional (en concepte de component singular del complement específic per al desenvolupament de càrrecs acadèmics) que anivelli les percepcions anuals del PDI contractat amb les del PDI funcionari per al mateix concepte, d’acord amb el límit d’imports fixats a la Resolució de la Secretaria d’Estat d’Hisenda i de Pressupostos de 25 de maig de 2010 i segons consta en el document CE 145/12-2015.
 
2)       Encarregar al vicerector de Professorat i Programació Acadèmica l'execució i el seguiment d’aquest acord.
 
3)       Comunicar aquest acord al Cap de l’Àrea de Personal Acadèmic, Investigador en Formació i de Suport a la Recerca, als efectes de les gestions que sigui oportunes per fer-lo efectiu.


14. Tarifes del servei d’activitat física de la UAB corresponents a l’exercici 2016.
 
Exposició de motius
 
Vista la sol·licitud de la Vicegerent d’Economia en relació a la proposta de tarifes del Servei d’Activitat Física de la UAB per a l’exercici 2016.
 
Vist l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 100/2015):
 
1)       Aprovar les tarifes del Servei d’Activitat Física de la UAB corresponents a l’exercici 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 146/12-2015.
 
2)       Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia i al director del Servei d’Activitat Física, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 

15. Tarifes de l’Oficina Treball Campus de l’any 2016.
 
Exposició de motius
 
Vista la sol·licitud de la Vicegerent d’Economia en relació a la proposta de tarifes de l’Oficina Treball Campus de la UAB per l’any 2016.
 
Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 101/2015):
 
1)       Aprovar les tarifes de Treball Campus de la UAB corresponents a l’any 2016, d’acord amb el que consta en el document CE 147/12-2015.
 
2)       Comunicar el present acord a la vicegerent Economia i al director de l’Oficina de Treball Campus de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 

17. Contractes formalitzats en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2015.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 89. l) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 184 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.3. j) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Atesa la relació de contractes formalitzats en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2015, la qual ha estat facilitada per la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 102/2015):
 
La Comissió Econòmica del Consell Social es dóna per assabentada de la relació de contractes formalitzats per la UAB en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2015.


18.  Informe 17/2015 de la Sindicatura de Comptes corresponent a la UAB per als exercicis 2010, 2011 i 2012.
 
Exposició de motius
 
Atès que la Sindicatura de Comptes de Catalunya, en compliment del seu Programa anual d’activitats i de l’article 71.6 del text refós de la Llei de finances públiques de Catalunya, el qual l’obliga a presentar un informe de fiscalització sobre les universitats públiques catalanes quan el seu pressupost anual superi els 150 M €, emet l’informe de fiscalització 17/2015 dels comptes anuals de la UAB corresponents als exercicis 2010, 2011 i 2012.
 
Atès que en data 30 d’octubre de 2015 el Consell Social ha rebut l’informe de fiscalització de la Sindicatura de Comptes núm. 17/2015, relatiu a la Universitat Autònoma de Barcelona, per als exercicis 22010, 2011 i 2012.
 
Vist l’article 28.4.d) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S’acorda (Acord CE 103/2015):
 
La Comissió Econòmica del Consell Social es dóna per assabentada de l’informe 17/2015 de la Sindicatura de Comptes corresponent a la UAB per als exercicis 2010, 2011 i 2012 de la UAB.