Detalle acuerdos
COMISSIÓ ECONÒMICA 14-11-2016
Orden del día
1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió del dia 6 d’octubre de 2016. [+]
2. Informe sobre l’àmbit econòmic.
3. Acordar, si escau, l’informe al Consell de Govern sobre la proposta de participació en l’empresa KOGENIX com empresa de base tecnològica de la UAB. [+]
4. Informar al Ple del Consell Social per a la seva aprovació, si escau, de la proposta de criteris per a l’autorització d’ús d’espais del Mòduls de Recerca A i B. [+]
5. Informar al Ple del Consell Social per a la seva aprovació, si escau, de la proposta de modificació dels estatuts del Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya. [+]
6. Informar al Ple del Consell Social per a la seva aprovació, si escau, de la proposta de modificació del nom i dels estatuts de la Fundació Alumni i Amics de la UAB. [+]
7. Anàlisi de l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponents a l’exercici 2015. [+]
8. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, del balanç, el compte de resultats i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de les entitats dependents de la UAB següents:
8.1. Fundació Parc de Recerca UAB. [+]
8.2. UAB-Firms, S.L. [+]
8.3. Fundació Universitat Autònoma de Barcelona. [+]
8.4. Fundació Privada Gespa. [+]
8.5. Fundació Hospital Clínic Veterinari. [+]
8.6. Fundació Autònoma Solidària. [+]
8.7. Fundació Wassu. [+]
9. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment de l’execució del pressupost de la UAB per a l’any 2016. [+]
10. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta relativa a les actuacions/inversions urgents a dur a terme per la UAB i a la reformulació de les anualitats 2015 i 2016 del PEP. [+]
11. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de Criteris bàsics per a la elaboració del Pressupost de l’any 2017 de la UAB. [+]
12. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 d’octubre de 2016. [+]
13. Informar al Ple per a la seva aprovació, si escau, de la proposta de cessió d’espais a l’Associació EPONA. [+]
14. Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius autonòmics del personal docent i investigador funcionari i contractat per mèrits corresponents a l’avaluació 2015 de:
14.1. Docència [+]
14.2.Gestió [+]
15. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de les tarifes del Servei de Llengües corresponents al curs 2016-2017. [+]
16. Informació sobre els contractes formalitzats durant el segon i tercer trimestre de l’any 2016. [+]
17. Torn obert de paraules.
AcordCS.TaulaAcords
1. Acta de la sessió del 6 d'octubre de 2016.
S'acorda (Acord CE 78/2016):
Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 6 d'octubre de 2016.
3. Informe al Consell de Govern sobre la proposta de participació en l’empresa KOGENIX com empresa de base tecnològica de la UAB.
Exposició de motius
Vista la sol·licitud presentada pel doctor Miguel Chillón dirigida al Vicerector de Recerca i de Transferència de la UAB en relació amb la participació de la UAB en una empresa ja constituïda, amb la denominació “Kogenix Therapeutics, Inc.” dedicada a la teràpia gènica que es troba a la primera etapa, que es basa en el desenvolupament de tractaments per a malalties neurodegeneratives.
Atès l’informe de l’Oficina de Valorització i Patents sobre l’objecte a transferir i la seva protecció, així com l’adequació per a ser transferit a “Kogenix Therapeutics, Inc”.
Atesa la declaració d’intencions elaborada pel Parc de Recerca UAB derivat de l’anàlisi del projecte empresarial que fonamentà la sol·licitud dels promotors.
Vist l’informe preliminar del comitè ad hoc reunit en sessió de 20 d’octubre de 2016 pel qual s’emet informe preliminar en què valora la proposta presentada (document CE 123/11-2016- document confidencial).
Vistos els articles 78 i següents del text refós de la Normativa de la UAB en matèria d’investigació aprovada per Acords del Consell de Govern 2 de març de 2011, per l’Acord de 5 de juny de 2013, per l’Acord de 22 de juliol de 2014 i per l’Acord de 19 de març de 2015.
Vist l’acord pres per la Comissió de Transferència de Coneixements i Projectes Estratègics del Consell de Govern, reunida el 28 d’octubre de 2016, que estableix el següent: Primer.- Emetre proposta favorable per aprovar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en el 7,75 per 100 del capital social de l’empresa Kogenix Therapeutics, Inc., per valor de 1.162,5 US$, a través d’una compra de participacions socials per l’entitat instrumental creada amb aquesta finalitat (UABFIRMS, S.L.), en els termes establerts a l’informe preliminar sobre la proposta emesa per la comissió ad-hoc de 20 d’octubre de 2016 (ANNEX 1 –DOCUMENT CONFIDENCIAL-), reconeixent-ne a “Kogenix Therapeutics, Inc.” la condició d’empresa de base tecnològica de la Universitat Autònoma de Barcelona; Segon.- Comunicar l’anterior acord al Consell Social i elevar les actuacions a aquest òrgan perquè pugui emetre, si escau, l’informe escaient; Tercer.- Encarregar el Vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment d’aquests acords; Quart.- Comunicar els presents acords al Vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 79/2016):
1) Emetre informe favorable al Consell de Govern de la UAB sobre la proposta de participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en el 7,75 per 100 del capital social de l’empresa Kogenix Therapeutics, Inc., per valor de 1.162,5 US$, a través d’una compra de participacions socials per l’entitat instrumental creada amb aquesta finalitat (UABFIRMS, S.L.), en els termes establerts a l’informe preliminar sobre la proposta emesa per la comissió ad-hoc de 20 d’octubre de 2016, reconeixent-ne a “Kogenix Therapeutics, Inc.” la condició d’empresa de base tecnològica de la Universitat Autònoma de Barcelona.
2) Encarregar el Vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
3) Comunicar el present acord al Vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
4. Criteris per a l’autorització d’ús d’espais del Mòduls de Recerca A i B .
Exposició de motius
Atesa la proposta del vicerector d’Innovació i de Projectes Estratègics per a l’aprovació d’uns criteris comuns per a l’atorgament de llicències d’ús d’espais dels Mòduls de Recerca A i B.
Atès que la UAB està interessada en destinar aquests edificis a acollir diversos centres i instituts d’investigació que es dediquin a la transferència de coneixement col·laborant amb els grups d’investigació, departaments i facultats de la UAB.
Atès que la UAB va encomanar la gestió i explotació dels esmentats edificis al PRUAB mitjançant la figura de l’encàrrec de gestió.
Atès que la UAB vol establir unes condicions generals per la concessió de llicències d’autorització d’ús dels espais públics dels Mòdul de Recerca A i B i determinar el seu règim jurídic, segon el text incorporat com document CE 124/11-2016.
Vistos el que estableixen els articles 28 i 29 del Text refós de la Llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya, aprovat per Decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre.
Vistos els articles 70 i 71 del Reglament de desenvolupament de la legislació de patrimoni de la Generalitat de Catalunya, aprovat per Decret 323/1983, de 14 de juliol.
Vistos els articles 92.1 i 93.1 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les administracions públiques, en el sentit que el règim ordinari per atorgar les concessions demanials i les autoritzacions/ò autoritzacions administratives quan l’objecte de la llicència estigués limitat en el seu nombre, és el d’un procediment inspirat en les regles de concurrència competitiva i publicitat.
Vist l’article 89.k) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2. apartat h, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
Atès l’informe de necessitats o conveniència del procediment per un procediment que respecti les regles de la competència i la publicitat.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Vist l’acord 85/2016 pres pel Consell de Govern reunit el 8 de novembre de 2016 en virtut del qual s’aprova el següent: 1)Autoritzar l’inici del procediment per a l’adjudicació del dret d’ús d’espais públics dels dos edificis anomenats Mòdul de Recerca A i Mòdul de Recerca B de titularitat de la UAB, mitjançant la figura de l’autorització administrativa per procediment que respecti les regles de la competència i la publicitat; 2) Aprovar el plec de condicions per l’atorgament de les esmentades llicències d’ús privatiu d’espais públics, així com, del règim jurídic que les regeix, d’acord amb el contingut del document 1; 3) Designar la rectora de la UAB com a òrgan competent per a atorgar les llicències objecte d’aquest licitació atorgant-li totes les facultats corresponents a l’òrgan de contractació perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord; 4) Encarregar al vicerector d’Innovació i de Projectes Estratègics que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord; 5) Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències; 6) Comunicar el present acord a la vicegerència d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (AcordCE 80/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Autoritzar l’inici del procediment per a l’adjudicació del dret d’ús d’espais públics dels dos edificis anomenats Mòdul de Recerca A i Mòdul de Recerca B de titularitat de la UAB, mitjançant la figura de l’autorització administrativa per procediment que respecti les regles de la competència i la publicitat.
2) Aprovar el plec de condicions per l’atorgament de les esmentades llicències d’ús privatiu d’espais públics, així com, del règim jurídic que les regeix, d’acord amb el que consta en el document CE 124/11-2016.
3) Designar la rectora de la UAB com a òrgan competent per a atorgar les llicències objecte d’aquest licitació atorgant-li totes les facultats corresponents a l’òrgan de contractació perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.
4) Encarregar al vicerector d’Innovació i de Projectes Estratègics que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.
5) Comunicar el present acord a la vicegerència d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
5. Modificació d’estatuts del Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya.
Exposició de motius
Atès que el Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya, es va crear com una entitat consorciada entre el Consell Comarcal del Solsonès i la Universitat de Lleida i, posteriorment, es van incorporar la Diputació de Lleida, la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació i la Generalitat de Catalunya per promoure la modernització i la competitivitat del sector forestal, el desenvolupament rural i la gestió sostenible del medi natural a través de la realització d’activitats de formació, recerca i transferència de tecnologia en els àmbits mediambientals i del desenvolupament rural.
Atès que per acords del Consell de Govern núm. 67/2015, de 16 de juliol, i de la Comissió Econòmica del Consell Social núm. 72/2015, de 19 de novembre, la UAB va aprovar ratificar la sol·licitud d’adhesió al Consorci per part de la UAB com a ens consorciat.
Atès que la disposició final segona de la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local, en virtut de la qual es va aprovar la disposició addicional vintena de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, relatiu al règim d'adscripció dels consorcis a una Administració pública i els efectes pressupostaris, comptable i de control de l'esmentada adscripció.
Atès que la referida disposició addicional preveu que els estatuts de cada consorci hauran de determinar l’Administració pública d’adscripció de l’ens, d’acord amb uns criteris de prioritat que es recullen en el seu apartat segon; establint, així mateix, que el règim pressupostari, de comptabilitat i de control i el règim jurídic del personal al servei del consorci seran els de l’Administració pública d’adscripció.
Atesa la disposició transitòria sisena de la Llei 27/2013, de 27 de desembre, que disposa, per a aquells consorcis que ja estiguessin creats, la necessitat d’adaptació dels seus estatuts a les noves previsions legals en el termini d’un any des de l’entrada en vigor de la Llei.
Vist els articles 12 a 15 de la Llei 15/2014, de 16 de setembre, de racionalització del sector públic i altres mesures de reforma administrativa estableixen el règim jurídic aplicable als consorcis en matèria d'efectes i procediment de separació dels membres de consorcis i liquidació dels consorcis.
Atès que en sessió de 15 de setembre de 2016 la Junta del Centre Tecnològic Forestal de Catalunya va aprovar inicialment la versió quarta de la modificació dels Estatuts del Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya en els termes del document CE 125/11-2016.
Vist l’article 64.t) dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 88.e) de la 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.3. apartat a, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Vist l’acord 89/2016 pres pel Consell de Govern reunit el 8 de novembre de 2016 en virtut del qual s’aprova el següent:1) Ratificar l’acord de la Junta del Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya de 15 de setembre de 2016 que va aprovar inicialment la versió quarta de la modificació dels Estatuts del Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya en els termes del document 1; 2) Elevar al Consell Social els presents acords, per tal que exerceixi les seves competències; 3) Encarregar al vicerector d’Innovació i de Projectes Estratègics l'execució i el seguiment d’aquests acords; 4) Comunicar els presents acords al vicegerent de recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius; 5) Informar dels presents acords al Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 81/2016):
Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Ratificar l’acord de la Junta del Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya de 15 de setembre de 2016 que va aprovar inicialment la versió quarta de la modificació dels Estatuts del Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya, d’acord amb el que consta en el document CE 125/11-2016.
2) Encarregar al vicerector d’Innovació i de Projectes Estratègics l'execució i el seguiment d’aquest acord.
3) Comunicar el present acord al vicegerent de recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
4) Informar del present acord al Consorci Centre Tecnològic Forestal de Catalunya.
6. Modificació del nom i dels estatuts de la Fundació Alumni i Amics de la UAB.
Exposició de motius
Atès que per acord PLE 2/2016 de 22 de febrer, el Consell Social de la UAB va aprovar la constitució per part de la Universitat Autònoma de Barcelona d’una fundació amb la denominació provisional ‘FUNDACIÓ ALUMNI I AMICS DE LA UAB’ amb el fi constituir-se en instrument d’intermediació social entre la Universitat Autònoma de Barcelona i la societat, fent possible un contacte i un coneixement més gran de la realitat de cadascuna, així com, esdevenir un espai efectiu perquè els agents econòmics i socials i la Universitat Autònoma de Barcelona, puguin trobar-se en règim de normalitat.
Atès que en data 23 de febrer de 2016 es va atorgar la carta fundacional davant el notari de Cerdanyola, Sr. Teodoro López-Cuesta, sota el núm. 315 del seu protocol, la qual va quedar inscrita en el Registre de fundacions el següent dia 1 d’abril de 2016.
Atès que aquest equip de govern considera que aquesta fundació ha de centrar-se únicament en desenvolupar l’activitat alumni deixant l’activitat pròpia dels ‘Amics UAB’ a l’Associació d’Amics de la UAB existent, es proposa la modificació d’enfocament de la fundació, la qual cosa comportarà un canvi en els estatuts actualment vigents, en els termes que s’indiquen als annexos 1 i 2. (Document CE 126/11-2016 i CE 127/11-2016).
Vist l’article 88.e) de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya és competència del Consell Social l’aprovació de la modificació d’una Fundació que promogui i/ò desenvolupi les finalitats de la Universitat a proposta del Consell de Govern i l’article 64.t) dels estatuts de la Universitat.
Vist l’article 64.t) dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 88.e) de la 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.3. apartat a, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
Vista la conformitat de la Gerència i del Gabinet Jurídic.
Vist l’acord 88/2016 pres pel Consell de Govern reunit el 8 de novembre de 2016 en virtut del qual s’aprova el següent:1) Proposar al Consell Social la modificació dels estatuts de la FUNDACIÓ ALUMNI I AMICS DE LA UAB que passarà a denominar-se FUNDACIÓ ALUMNI UAB en els termes que s’indiquen als annexos; 2) Elevar al Consell Social els presents acords, per tal que exerceixi les seves competències; 3) Comunicar els presents acords a la vicegerenta d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 82/2016):
Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar la modificació dels estatuts de la FUNDACIÓ ALUMNI I AMICS DE LA UAB que passarà a denominar-se FUNDACIÓ ALUMNI UAB en els termes que s’indiquen en els documents CE 126/11-2016 i CE 127/11-2016.
2) Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
7. Anàlisi de l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponents a l’exercici 2015.
Exposició de motius
Vist l’informe dels comptes anuals agregats de l’exercici 2015 elaborat per l’empresa d’auditoria externa Faura-Casas Auditors Consultors, S.L.
Atès l’article 28.4.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, es presenta l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2015 per a la seva informació i anàlisi,
S'acorda (Acord CE 83/2016):
1) La Comissió Econòmica es dóna per assabentada de l’informe de comptes anuals agregats de la UAB corresponent a l’exercici 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 128/11-2016.
8.1. Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Parc de Recerca UAB.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica de l’exercici 2015 de la Fundació Privada Parc de Recerca UAB han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 9 de maig de 2016.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 84/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis de patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Parc de Recerca UAB, d’acord amb el que consta al document CE 129/11-2016.
2) Comunicar aquest acord al director general de la Fundació Parc de Recerca UAB, al vicerector d’Economia i de Campus, al gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB.
8.2. Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat UAB-Firms, SL.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2015 de la UAB-Firms, SL han estat aprovats per la Junta General d’Accionistes de 29 de març de 2016.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 85/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat UAB-Firms, SL, d’acord amb el que consta al document CE 130/11-2016.
2) Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia i de Campus, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
8.3. Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectius i la memòria econòmica de l’exercici 2015 de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de13 de maig de 2016.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 86/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta al document CE 131/11-2016.
2) Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia i de Campus, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
8.4. Balanç, compte de resultats, estat de canvis en el patrimoni net i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Gespa.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectius i la memòria econòmica de l’exercici 2015 de la Fundació Gespa han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 11 de maig de 2016.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 87/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Gespa, d’acord amb el que consta al document CE 132/11-2016.
2) Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia i de Campus, al gerent de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
8.5. Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Hospital Clínic Veterinari.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89. e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2015 de la Fundació Hospital Clínic Veterinari han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 30 de maig de 2016.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 88/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis de patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Hospital Clínic Veterinari, d’acord amb el que consta al document CE 133/11-2016.
2) Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia i de Campus, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
8.6. Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Autònoma Solidària.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2015 de la Fundació Autònoma Solidària han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 20 de juny de 2016.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 89/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Autònoma Solidària, d’acord amb el que consta al document CE 134/11-2016.
2) Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia i de Campus, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
8.7. Balanç, compte de resultats i memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Wassu.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89.e de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2.e del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist que el balanç, el compte de resultats, l’estat de canvis en el patrimoni net, i la memòria econòmica de l’exercici 2015 de la Fundació Wassu han estat aprovats en la reunió del Patronat de la Fundació de 30 de maig de 2016.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 91/2015):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar el balanç, el compte de resultats, l’estat d’ingressos i despeses reconegudes, l’estat de canvis en el patrimoni net i la memòria econòmica corresponents a l’exercici 2015 de l’entitat Fundació Wassu, d’acord amb el que consta al document CE 135/11-2016.
2) Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia i de Campus, al gerent, a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i a l’Adjunta a la Gerència per a la FUAB i la Formació Continuada.
9. Seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2016.
Exposició de motius
Vist l’acord 72/2015 pres pel Ple del Consell Social reunit el 16 de desembre, en virtut del qual s’aprova el pressupost de la UAB de l’exercici 2016, el qual és públic, únic, equilibrat i sostenible financerament en el marc de la Llei d’estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.
Atesa la situació econòmica que afecta a tot el país i també a les universitats i que, en el marc de la normativa estatal i autonòmica d’aplicació, és del tot imprescindible l’assoliment de l’equilibri del pressupost aprovat per a l’exercici 2016.
Vist l’informe sobre el seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2016 presentat per la Gerència (document CE 136/11-2016).
Vist l’article 89.d) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.
Vist l’article 123.1) dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3.g) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 91/2016):
1) La Comissió Econòmica es dóna per assabentada del seguiment de l’execució del pressupost de la UAB de l’exercici 2016 a 31 d’octubre de 2016.
2) Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el seguiment del pressupost 2016 de la UAB, d’acord amb el que consta en el punt primer d’aquest acord.
10. Proposta relativa a les actuacions/inversions urgents a dur a terme per la UAB i a la reformulació de les anualitats 2015 i 2016 del PEP.
Exposició de motius
Vist l’acord 86/2012 pres pel Ple del Consell Social reunit el 19 de desembre de 2012, en virtut del qual s’aproven les línies generals i el calendari per a l’elaboració del Pla d’Estabilització Pressupostària de la UAB (PEP), d’acord amb el que consta en el document PLE 53/12-2012, sent les provisions anuals per al Pla les següents: 500.000€ (any 2013); 750.000€ (any 2014); 1.000.000€ (any 2015); 1.000.000€ (any 2016); 1.000.000€ (any 2017); 2.500.000€ (any 2018); 2.500.000€ (any 2019); 3.000.000€ (any 2020); 3.000.000€ (any 2021); 4.000.000€ (any 2022).
Vist que l’acord 86/2012 del Ple del Consell Social es pren atès el resultat negatiu de l’exercici 2011 de la UAB i d’acord amb l’article 16 de la Llei 1/2012, de 22 de febrer, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2012.
Vist que en l’informe 17/2015 de la Sindicatura de Comptes de Catalunya referent a la UAB per als exercicis 2010,2011 i 2012, es fa constar, entre d’altres, que la Secretaria d’Universitats i Recerca, tenint en compte els escenaris pressupostaris incerts i la delicada situació de tresoreria de les universitats, agreujada pel fet que la Generalitat no pagava imports significatius des del 2011, va decidir fer un seguiment individualitzat de cada universitat i no va aprovar formalment cap pla d’estabilitat pressupostària mitjançant una resolució del secretari d’Universitats i Recerca.
Vista la reunió d’11 de gener de 2016 de representants de l’Equip de Govern i del Consell Social de la UAB amb el Secretari d’Universitats i Recerca, el qual es mostra conforme amb el plantejament fet per la UAB, relatiu a la reformulació de les aportacions anuals del 2015 i 2016 al Pla d’Estabilització Pressupostària de la UAB, per tal de destinar-les a inversions i manteniment d’infraestructures de la universitat, prioritzant aquelles que siguin necessàries per evitar afectacions en la seguretat i la salut de les persones, les que comportin una millora en l’estalvi energètic o les que s’hagin de dur a terme per adequació a normatives.
Vist l’acord Ple 03/2016 pres pel Ple del Consell Social reunit el 22 de febrer, en virtut del qual s’acorda: 1) Destinar la partida d´1 milió d’euros consignada a la provisió per al Pla d’Estabilització Pressupostària de la UAB en els pressupostos de 2015 i 2016 a inversions i manteniment d’infraestructures de la universitat, prioritzant aquelles que siguin necessàries per evitar afectacions en la seguretat i la salut de les persones, les que comportin una millora en l’estalvi energètic o les que s’hagin de dur a terme per adequació a normatives. 2) Acordar que el Consell Social aprovi la proposta d’inversions a dur a terme per part de la UAB en el marc de l’exposat en el punt primer d’aquest acord. 3) Presentar al Departament de la Generalitat competent en matèria d’universitats un Pla d’Estabilització Pressupostària en els termes que es determinen en el document PLE 04/02-2016, que inclou una proposta de nou calendari i anualitats de l’esmentat Pla per cobrir el total de 19.248.046 euros, quantitat que correspon al romanent de tresoreria genèric negatiu amb què es va liquidar el pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2011. 4) Encarregar el seguiment d’aquest acord a la vicerectora d’Economia i Organització de la UAB. 5) Comunicar aquest acord al gerent i la vicegerent d’Economia de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
Vist que en el document PLE 04/02-2016 es fan constar les següents provisions anuals per al Pla: 251.280 € (any 2012); 646.182€ (any 2013); 1.215.499€ (any 2014); 0€ (any 2015); 0€ (any 2016); 1.635.085€ (any 2017); 2.500.000€ (any 2018); 3.000.000€ (any 2019); 3.000.000€ (any 2020); 3.000.000€ (any 2021); 4.000.000€ (any 2022).
Vist l’informe justificatiu elaborat per la direcció d’Arquitectura i Logística a demanda del gerent de la UAB per a la proposta d’acord que es presenta en aquest punt de l’ordre del dia(document CE 137/11-2016).
Vist que l’esmentat informe justificatiu (document CE 137/11-2016), comporta, d’una banda,no executar en l’any 2016 635.085 euros corresponents a la partida d’1 milió d’euros, consignada en el document del pressupost 2016 per al Pla d’Estabilització Pressupostària de la UAB, per a la realització d’actuacions/inversions urgents a dur a terme per la UAB i, d’altra banda, un import de les anualitats del PEP diferents a les que consten en el document PLE 04/02-2016 segons l’acord PLE 03/2016, de 22 de febrer.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 92/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar no executar 635.085 euros corresponents a la partida d’1 milió d’euros, consignada en el document del pressupost 2016 per al Pla d’Estabilització Pressupostària de la UAB, per a la realització d’actuacions/inversions urgents a dur a terme per la UAB, d’acord amb el que consta en el document CE 137/11-2016.
2) Aprovar que l’import de les anualitats 2016 i 2017 del Pla d’Estabilització Pressupostària de la UAB sigui de 635.085 euros i 1 milió d’euros respectivament, enlloc dels imports de 0 euros i 1.635.085 euros respectivament que consten en el document PLE 04/02-2016 segons l’acord PLE 03/2016, de 22 de febrer.
3) Sol·licitar a la gerència que a la propera reunió de la Comissió Econòmica i del Ple del Consell Social informi sobre el seguiment de l’execució de les actuacions/inversions urgents dutes a terme i/o pendents de realitzar per la UAB en l’any 2016 així com sobre les actuacions urgents per import de 635.085 euros que es duran a terme en l’any 2017.
4) Sol·licitar a la gerència que informi a la propera reunió de la Comissió Econòmica i del Ple del Consell Social sobre el seguiment de l’execució de les actuacions/inversions urgents dutes a terme i/o pendents de realitzar per la UAB i la proposta, per a la seva aprovació, de les actuacions urgents que es deixen de fer per import de 635.085 euros segons l’aprovat en el punt primer d’aquest acord.
5) Comunicar al gerent, la vicegerent d’Economia i el director de l’Àrea d’Arquitectura i Logística de la UAB el present acord, als efectes que siguin oportuns.
11. Criteris bàsics per a la elaboració del Pressupost de l’any 2017 de la UAB.
Exposició de motius
Vist l’article 89.c de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 64.l dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 29.2.c del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 75/2016 pres pel Consell de Govern reunit el 8 de novembre de 2016 en virtut del qual s’aprova el següent:1)Aprovar el document “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de la UAB per al 2017” i les mesures pressupostàries que l’integren, que s’adjunta; 2) Elevar al Consell Social l’acord anterior per tal que aquest exerceixi les seves competències; 3)Encarregar la gerència que elabori la proposta d’avantprojecte de pressupost de la UAB per 2017, d’acord amb els criteris un cop aprovats pel Consell Social; 4) Comunicar al vicerector d’Economia i Campus i al gerent els presents acords.
Vista la proposta d’acord CE 92/2016, relativa a les actuacions/inversions urgents a dur a terme per la UAB i a la reformulació de les anualitats 2015 i 2016 del Pla d’Estabilització Pressupostària.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 93/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar el document “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost 2017” i les mesures pressupostàries que l’integren, d’acord amb el que consta en el document CE 138/11-2016.
2) Encarregar la Gerència que elabori la proposta d’avantprojecte de pressupost de la UAB per 2017, d’acord amb els criteris un cop aprovats pel Consell Social.
3) Comunicar al vicerector d’Economia i campus i al gerent de la UAB el present acord.
12. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 d’octubre de 2016.
Exposició de motius
Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 d’octubre 2016 (document CE 140/11-2016).
Vist l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 94/2016):
1) Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 d’octubre, d’acord amb el que consta en el document CE 140/11-2016.
2) Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
13. Cessió d’espais a l’Associació EPONA.
Exposició de motius
Atesa la proposta del vicerector d’Economia i de Campus de formalitzar amb l’Associació EPONA un conveni de cessió d’ús d’espais.
Atès que l’Associació EPONA és una entitat sense ànim de lucre que té per finalitat facilitar la rehabilitació bio-psico-social de les persones que ho requereixin, per mitjà de les teràpies assistides amb cavalls, així com oferir formació de qualitat tot buscant la professionalització i reconeixement del valor terapèutic de l’Equinoteràpia.
Atès que l’Associació EPONA requereix gaudir l’autorització d’ús de l’espai que es detalla per fer les pràctiques del Curs de Monitor d’equinoteràpia i el Postgrau, així com sessions pràctiques d’equinoteràpia i formació.
Vistos els articles 92 i 137.4 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques.
Vist l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya.
Vist l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya.
Vist l’article 89.j) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vistos els articles 207.2 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Vist l’acord 86/2016 pres pel Consell de Govern reunit el 8 de novembre de 2016 en virtut del qual s’aprova el següent: 1)Autoritzar la cessió d’ús a Associació EPONA d’uns espais que es passen a identificar, en els termes que es detallen (veure document); 2) Autoritzar la rectora, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord; 3) Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 4) Encarregar el vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment de l'acord primer; 5) Comunicar els presents acords a la vicegerenta d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (AcordCE 95/2016):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Autoritzar la cessió d’ús a Associació EPONA d’uns espais que es passen a identificar, en els termes que es detallen en el document CE 141/11-2016.
2) Autoritzar la rectora, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.
3) Encarregar el vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment d’aquest acord.
4) Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
14.1. Complements retributius autonòmics per mèrits de docència corresponents a l’avaluació 2015 del personal docent i investigador funcionari i contractat.
Exposició de motius
Vistos els articles 72 i 90.b) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 64.m dels Estatuts de la UAB, que estableix que és competència del Consell de Govern proposar al Consell Social l’assignació individual de retribucions addicionals al personal acadèmic per a activitats docents, investigadores i de gestió.
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB, que estableix que li correspon a la Comissió Econòmica, acordar les retribucions addicionals per mèrits docents, de recerca i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat dins dels límits que fixi el Govern de la Generalitat i a proposta del Consell de Govern de la Universitat.
Atès que al llarg de l'any 2015 les àrees i oficines encarregades de la tramitació dels complements retributius autonòmics han desenvolupat els processos establerts pel que fa als complements referents als mèrits de docència. Així mateix, les propostes elaborades atenent els criteris establerts van ser analitzades i aprovades per les comissions del Consell de Govern amb competències en aquesta matèria, i van ser trameses a AQU Catalunya per a la seva certificació.
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
Atesa la certificació emesa per AQU Catalunya pel que fa a l’assignació de retribucions addicionals per mèrits de docència, corresponent a l’avaluació de l’any 2015.
Vist l’acord 90/2016 pres pel Consell de Govern reunit el 8 de novembre de 2016 en virtut del qual s’aprova el següent: 1) Assumir la proposta tramesa per AQU Catalunya de complements retributius autonòmics per al professorat funcionari i contractat (trams de docència) en els termes que es recullen en els annexos; 2) Comunicar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixen les seves competències; 3) Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, Investigador en Formació i de Suport a la Recerca, per tal que portin a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu; 4) Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i la vicegerenta d’Organització que facin el seguiment de l'acompliment d'aquest acord.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 96/2016):
1) Aprovar la proposta tramesa per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de docència per al personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB que han obtingut avaluació positiva en l’avaluació 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 142/11-2016.
2) Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, Investigador en Formació i de Suport a la Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
3) Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i la vicegerent d’Organització que facin el seguiment de l'acompliment d'aquest acord.
14.2. Complements retributius autonòmics per mèrits de gestió corresponents a l’avaluació 2015 del personal docent i investigador funcionari i contractat.
Exposició de motius
Vistos els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 64.m dels Estatuts de la UAB, que estableix que és competència del Consell de Govern proposar al Consell Social l’assignació individual de retribucions addicionals al personal acadèmic per a activitats docents, investigadores i de gestió.
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB, que estableix que li correspon a la Comissió Econòmica, acordar les retribucions addicionals per mèrits docents, de recerca i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat dins dels límits que fixi el Govern de la Generalitat i a proposta del Consell de Govern de la Universitat.
Atès que al llarg de l’any 2016 les àrees i oficines encarregades de la tramitació dels complements retributius autonòmics han desenvolupat els processos establerts pel que fa als complements referents als mèrits de gestió. Així mateix, les propostes elaborades atenent els criteris establerts van ser analitzades i aprovades per les comissions del Consell de Govern amb competències en aquesta matèria, i van ser trameses a AQU Catalunya per a la seva certificació.
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
Atesa la certificació emesa per AQU Catalunya pel que fa a l’assignació de retribucions addicionals per mèrits de gestió, corresponent a l’avaluació de l’any 2015.
Vist l’acord 91/2016 pres pel Consell de Govern reunit el 8 de novembre de 2016 en virtut del qual s’aprova el següent: 1)Assumir la proposta tramesa per AQU Catalunya de complements retributius autonòmics per al professorat funcionari i contractat (trams de gestió) en els termes que es recullen en els annexos; 2) Comunicar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixen les seves competències; 3) Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, Investigador en Formació i de Suport a la Recerca, per tal que portin a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu; 4)Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i la vicegerenta d’Organització que facin el seguiment de l'acompliment d'aquest acord.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 97/2016):
1) Aprovar la proposta tramesa per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de gestió per al personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB que han obtingut avaluació positiva en l’any 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 143/11-2016.
2) Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, Investigador en Formació i de Suport a la Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
3) Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i la vicegerent d’Organització que facin el seguiment de l'acompliment d'aquest acord.
15. Modificació de les tarifes del Servei de Llengües de la UAB corresponents al curs 2016-2017.
Exposició de motius
Vista la proposta presentada per la vicegerència d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa a la modificació de les tarifes del Servei de Llengües de la UAB per al curs 2016-2017 (document CE 144/11-2016).
Atès l’article 89.i de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 123 dels Estatuts de la UAB.
Atesos els articles 15.6 i 28.3.c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord CE 28/2016 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social en data 2 de maig de 2016 pel qual s’acordaaprovar les tarifes del Servei de Llengües de la UAB per al curs 2016-2017, d’acord amb el que consta en el document CE 48/05-2016.
Atesa la proposta de modificació de tarifes presentada per la vicegerència d’Ordenació Acadèmica.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 98/2016):
1) Aprovar la modificació del document CE 48/05-2016, relatiu a les tarifes del Servei de Llengües de la UAB corresponents a l’exercici 2016, que s’actualitza d’acord amb el que consta en el document CE 144/11-2016, en relació als imports dels col·lectius Comunitat Universitària Vinculada i Persones externes dels cursos de català 1, 2 i 3, els imports del preu d’hora lectiva, hora docent i hora de dedicació virtual amb un increment de l’1% i els imports de la prova puntual a demanda d’anglès per al col·lectiu Comunitat Universitària Vinculada i Persones externes.
2) Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
16. Contractes formalitzats en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2016.
Exposició de motius
Vist l’article 89. l) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 184 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3. j) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atesa la relació de contractes formalitzats en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2016, la qual ha estat facilitada per la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB (document CE 145/11-2016).
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 99/2016):
La Comissió Econòmicadel Consell Social es dóna per assabentada de la relació de contractes formalitzats per la UAB en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2016.