Detall acord
COMISSIÓ ECONÒMICA 4-7-2025
Ordre del dia
- Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 17 de juny de 2025. [+]
- Informe sobre l’àmbit econòmic.
- Aprovació, si escau, de la proposta de preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2025-2026. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes per al curs acadèmic 2025-2026 següents:
4.1. Servei d’Ocupabilitat de la UAB. [+]
4.2. Servei de lloguer d’espais de la UAB [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes per a l’any 2025 del Laboratori de Prestació de Serveis Laboratori d'anàlisi de biodegradabilitat i estabilitat biològica de residus i nous materials. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de les tarifes per a l’any 2025 del Laboratori de Prestació de Serveis Unitat de Producció de Vectors Virals. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de ratificació de les tarifes per a l’exercici 2025 següents:
7.1. Serveis d’alumni prestats per la Fundació UAB [+]
7.2. Serveis de gestió de la biblioteca Laporte prestats per la Fundació UAB [+]
- Informació i acord, si escau, de l’inventari d’entitats participades per la UAB a 31 de desembre de 2024. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, del balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2024. [+]
- Informació i acord, si escau, sobre la modificació del Pla d’Estabilització Pressupostària de la UAB 2020-2052. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2024. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponent a les contractacions següents:
12.1. Pròrroga de l’Acord marc del servei de manteniment per a treball de vidrieria i serralleria als edificis del campus de la UAB. [+]
12.2. Pròrroga de l’Acord marc de subministrament de material d’oficina. [+]
12.3. Pròrroga de l’Acord marc de serveis de consultoria i formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la UAB. [+]
12.4. Pròrroga dels Serveis d’explotació i administració de sistemes, comunicacions i seguretat, i suport als usuaris dels serveis informàtics. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 18 de juny de 2025. [+]
- Informació sobre el programa de microcredencials de la UAB. [+]
- Torn obert de paraules.
Relació dels acords
1. Acta de la sessió del dia 17 de juny de 2025.
S'acorda (Acord CE 64/2025):
Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 17 de juny de 2025.
3. Preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2025-2026.
Exposició de motius
Vista la proposta presentada per la UAB en relació a l’aprovació, si escau, dels preus dels estudis propis de la UAB i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2025-2026 (document 1 i document 2) .
Vist el Decret 125/2025, de 17 de juny, pel qual es fixen els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya i a la Universitat Oberta de Catalunya, per al curs 2025-2026 (document 3).
Vist l’acord CE 118/2024, de 13 de desembre, pres per la Comissió Econòmica del Consell Social en relació als preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea corresponents al curs 2025-2026.
Vist l’article 89 apartat i, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 65/2025):
Primer. Aprovar els preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2025-2026, d’acord amb el que consta en el document 2.
Segon. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
4.1. Tarifes del Servei d’Ocupabilitat de la UAB corresponents al curs 2025-2026.
Exposició de motius
Vist l’informe justificatiu per a l’aprovació de les tarifes i les tarifes comparatives del curs 2024-2025 i 2025-2026 presentat al Consell Social per la Vicegerència d’Ordenació Acadèmica (document 1 i document 2).
Vista la proposta presentada per la vicegerència d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa a les tarifes del Servei d’Ocupabilitat de la UAB per al curs 2025-2026 (document 3).
Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 109 apartat 1 dels Estatuts de la UAB.
Atesos els articles 15.6 i 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 66/2025):
Primer. Aprovar les tarifes del Servei d’Ocupabilitat de la UAB per al curs 2025-2026, d’acord amb el que consta en el document 3.
Segon. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i a la directora del Servei d’Ocupabilitat de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
4.2. Tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2025-2026.
Exposició de motius
Vist l’article 89 apartat i, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’informe justificatiu per a l’aprovació de les tarifes al Consell Social presentat pel Cap de l’Àrea de Serveis Logísitics i d’Administració (document 1).
Atesa la proposta de la vicegerent d’Economia pel que fa a les tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2025-2026 (document 2) i les tarifes comparatives dels cursos 2024-2025 i 2025-2026 (document 3).
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (Acord CE 67/2025):
Primer. Aprovar les tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2025-2026, d’acord amb el que consta en el document 2.
Segon. Comunicar aquest acord a la vicegerenta de l’àmbit econòmic de la UAB i a la Direcció d’Arquitectura i Logística, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
5. Tarifes del LPS Laboratori d'anàlisi de biodegradabilitat i estabilitat biològica de residus i nous materials.
Exposició de motius
Vist l’informe justificatiu per a l’aprovació de les tarifes del nou LPS Laboratori d’anàlisi de biodegradabilitat i estabilitat biològica de residus i nous materials per a l’any 2025 presentades per la Directora del Laboratori (document 1).
Vista la proposta de la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes del LPS, Laboratori d’anàlisi de biodegradabilitat i estabilitat biològica de residus i nous materials de l’any 2025 (document 2).
Vist l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 68/2025):
Primer. Aprovar les tarifes del Laboratori de Prestació de Serveis, Laboratori d’anàlisi de biodegradabilitat i estabilitat biològica de residus i nous materials per a l’any 2025, d’acord amb el que consta en el document 2.
Segon. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
6. Modificació de tarifes del LPS Unitat de Producció de Vectors Virals per a l’any 2025.
Exposició de motius
Vist l’acord de la Comissió Econòmica CE 122/2024, de 13 de desembre de 2024, en virtut del qual s’acorda, en el seu apartat primer, l’aprovació de les tarifes per a l’any 2025 de la Unitat de Producció de Vectors.
Vist l’informe justificatiu per a la modificació de les tarifes que es proposen al Consell Social presentat per la Vicegerència de Recerca (document 1).
Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de la modificació de les tarifes dels serveis cientificotècnics següents: Unitat de Producció de Vectors per a l’any 2025 (document 2).
Vista la comparativa de les tarifes aprovades el desembre de 2024 i la nova proposta presentada per la Vicegerència de Recerca (document 3).
Vist l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 69/2025):
Primer. Aprovar la modificació de les tarifes del Laboratori de Prestació de Serveis Unitat de Producció de Vectors Virals per a l’any 2025, d’acord amb el que consta en el document 3.
Segon. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
7.1. Ratificació de les tarifes de l’any 2025 dels serveis prestats per la Fundació Autònoma de Barcelona per l’encàrrec de la gestió de l’activitat Alumni, com a mitjà propi de la UAB.
Exposició de motius
Atès que la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB) és un mitjà propi de la UAB, al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats relacionades amb els Alumni d’aquesta institució.
Vist el document en el qual es descriuen les tarifes per a la prestació dels esmentats serveis per part de la Fundació UAB quan actua com a mitjà propi de la UAB, i que s’estableix que la vigència de les mateixes és per a l’exercici 2025 amb efectes des del dia 1 de gener de 2025 (document 1).
Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern reunida amb data 25 de juny de 2025, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) per l’encàrrec de gestió de l’activitat Alumni com a mitjà propi de la UAB pel termini d’un any comptador des de l’1 de gener de 2025, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 70/2025):
Primer. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) per l’encàrrec de gestió de l’activitat Alumni com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2025 pel termini d’un any comptador des del dia 1 de gener de 2025, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
7.2. Ratificació de les tarifes de l’any 2025 dels serveis prestats per la Fundació Autònoma de Barcelona per l’encàrrec de la gestió dels serveis de gestió de la biblioteca Josep Laporte.
Exposició de motius
Atès que la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB) és un mitjà propi de la UAB, al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió de la biblioteca Josep Laporte d’aquesta institució.
Vist el document en el qual es descriuen les tarifes per a la prestació dels esmentats serveis per part de la Fundació UAB quan actua com a mitjà propi de la UAB, i que s’estableix que la vigència de les mateixes és des de l’1 d’octubre al 31 de desembre de 2025 (document 1).
Atès l’article 89 apartat i de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern reunida amb data 25 de juny de 2025, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis de gestió de la biblioteca Josep Laporte prestat per la Fundació UAB (FUAB) com a mitjà propi de la UAB pel termini comprès entre l’1 d’octubre i el 31 de desembre de 2025, que s’annexa. SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 71/2025):
Primer. Ratificar les tarifes pels serveis de gestió de la biblioteca Josep Laporte prestat per la Fundació UAB (FUAB) com a mitjà propi de la UAB pel termini comprès entre l’1 d’octubre i el 31 de desembre de 2025, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerència d’Economia, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
8. Inventari d’entitats participades per la UAB a 31 de desembre de 2024.
Exposició de motius
Atès que en la Comissió Econòmica del Consell Social es sol·licita disposar de la relació actualitzada de les entitats en les que participa la Universitat Autònoma de Barcelona.
Vist l’article 28.4 apartat a, del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atès que la vicegerent d’Economia presenta l’inventari de les entitats participades per la UAB (document 1).
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 72/2025):
La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per informada sobre la relació d’entitats en les que participa la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
9. Balanç, compte de resultats econòmic patrimonial, estat de canvis en el patrimoni net, estat de fluxos d’efectiu, estat de liquidació del pressupost i memòria de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2024.
Exposició de motius
Atesa la proposta del gerent, en relació amb el balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la UAB corresponents a l'exercici anual a 31 de desembre de 2024 (document 1).
Vist el que disposa l’article 14, apartat 2 de la Llei Orgànica d’Universitats, segons redacció donada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, on s’estableix que correspon al Consell social, a proposta del Consell de Govern, l’aprovació del pressupost així com els comptes anuals.
Vistos els articles 89 apartat e, 97 i 161 de la Llei 7/2024, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l'article 216.2 dels Estatuts de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Vist el que disposa l’article 28. 2 lletra e) i 13 del Reglament d’organització i funcionament del Consell Social.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern reunida amb data 25 de juny de 2025, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Informar favorablement dels Comptes Anuals corresponent a l’exercici anual acabat a 31 de desembre de 2024, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell de Govern i al Consell Social per tal que exerceixin les seves competències. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i al gerent l'execució i el seguiment d'aquests acords .
Vist que en el Consell de Govern de 10 de juliol està previst tractar el balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2024, i elevar la proposta d’acord al Consell Social de la UAB.
Prenent en consideració que la reunió del Consell de Govern per tractar aquest assumpte té lloc amb posterioritat a la sessió de la Comissió Econòmica de 4 de juliol de 2025 i que, per tant, l’acord CE 73/2025 que es proposa restarà subjecte a l’acord que prengui el Consell de Govern de 10 de juliol de 2025.
Per tot això, a la vista de les consideracions i la documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (Acord CE 73/2025):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
Primer. Aprovar el balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponents a l’exercici anual de 31 de desembre de 2024, i donar-se per assabentats de l’informe d’opinió d’auditoria, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar al vicerector d’Economia i al gerent l'execució i el seguiment d'aquest acord.
Tercer. Comunicar el present acord a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
Quart. Condicionar l’efectivitat d’aquest acord a l’acord que es prengui en la reunió del Consell de Govern de la UAB de 10 de juliol de 2025.
10. Seguiment de l’execució del Pla d’Estabilització Pressupostària 2020-2052 de la UAB a 31 de desembre de 2024.
Exposició de motius
Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Vist l’article 89 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 64 apartat b i l i 212 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2 apartat d del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord PLE 37/2019 pres pel Ple del Consell Social reunit el 18 de juliol de 2019 en virtut del qual s’acorda: 1) Aprovar les línies generals i el calendari del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1. 2) Presentar al Departament de la Generalitat de Catalunya competent en matèria d’Universitats el document de les línies generals i el calendari del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB aprovat en l’apartat primer d’aquest acord. 3) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus i al gerent de la UAB el seguiment i l’execució d’aquest acord. 4) Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia i de Campus, al gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
Atès que l’esmentat PEP preveu que, en el cas que la UAB liquidi el seu pressupost anual amb superàvit, l’import d’aquest es destinaria a incrementar l’import anual contemplat en la taula d’anualitats i que aquest increment es detrauria de l’última anualitat del pla, reduint-se, en conseqüència, el seu termini de finalització si l’import del superàvit és més gran que la quantitat de l’esmentada darrera anualitat.
Atès que, d’acord amb el que preveu el PEP, els imports dels superàvits pressupostaris aniran reduint les anualitats detraient l’import de l’última anualitat o darreres anualitats del pla si supera la darrera anualitat, amb l’objectiu de reduir el seu termini de finalització.
Vist l’acord CE 68/2023 pres per la Comissió Econòmica de 7 de juliol de 2023, en virtut del qual s’acorda: Primer. La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per assabentada de l’execució del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB a 31 de desembre de 2022, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, al gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB.
Vist l’acord CE 73/2024 pres per la Comissió Econòmica de 5 de juliol de 2024, en virtut del qual s’acorda: Primer. La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per assabentada de l’execució del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB a 31 de desembre de 2023, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, al gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB.
Vist el resultat pressupostari amb superàvit de l’exercici 2024.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (acord CE 74/2025):
Primer. La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per assabentada de l’execució del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB a 31 de desembre de 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, al gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, als efectes que siguin oportuns.
11. Liquidació del pressupost del Consell Social del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2024.
Exposició de motius
Vist l’article 98 de la Llei 7/2024, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 110 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 34 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’article 28.2 apartat e, del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB que estableix que li correspon a la Comissió Econòmica, informar al Ple del Consell Social, sobre la liquidació del pressupost del Consell Social.
Vist l’article 33, apartat 2, del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB, que estableix que el pressupost del Consell Social, les possibles modificacions d’aquest pressupost i la posterior liquidació els aprova el Ple del Consell Social, a proposta del president i amb l’informe previ de la Comissió Econòmica.
Vista la proposta de la Presidència del Consell Social en relació a la liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2024 (document 1).
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S'acorda (Acord CE 75/2025):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici de 2024, d’acord amb el que consta en el document 1.
12.1. Despesa pluriennal corresponent a la contractació de la pròrroga de l’Acord marc del servei de manteniment per a treball de vidrieria i serralleria als edificis del campus de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Exposició de motius
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació número CONSU- 3/2022, corresponent a la primera pròrroga de l’Acord Marc per a l’execució del serveis de manteniment per treballs de vidrier i serraller als edificis del campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost 2025 de la UAB, aprovat per acord PLE 28/2025 del Ple del Consell Social de 21 de maig.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 25 de juny de 2025, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONSU-3/2022, corresponent a la primera pròrroga de l’Acord Marc per a l’execució del serveis de manteniment per treballs de vidrier i serraller als edificis del campus de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’adjunta. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 76/2025):
Primer. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONSU-3/2022 corresponent a la primera pròrroga de l’Acord Marc per a l’execució dels serveis de manteniment per treballs de vidrier i serraller als edificis del campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerenta d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
12.2. Despesa pluriennal corresponent a la contractació de la pròrroga de l’Acord marc de subministrament de material d’oficina de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Exposició de motius
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació número CONSU- 17/2022, corresponent a la segona pròrroga de l’Acord Marc pel subministrament de material d’oficina de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost 2025 de la UAB, aprovat per acord PLE 28/2025 del Ple del Consell Social de 21 de maig.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 25 de juny de 2025, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONSU-17/2022, corresponent a la segona pròrroga de l’Acord Marc pel subministrament de material d’oficina de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’adjunta. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 77/2025):
Primer. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONSU-17/2022 corresponent a la segona pròrroga de l’Acord Marc pel subministrament de material d’oficina de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerenta d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
12.3. Despesa pluriennal corresponent a la contractació de la pròrroga de l’Acord marc de serveis de consultoria i formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Exposició de motius
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació número CONSU- 24/2022, corresponent a la segona pròrroga de l’Acord Marc de serveis de consultoria i formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost 2025 de la UAB, aprovat per acord PLE 28/2025 del Ple del Consell Social de 21 de maig.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 25 de juny de 2025, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONSU-24/2022, corresponent a la segona pròrroga de l’Acord Marc de serveis de consultoria i formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’adjunta. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 78/2025):
Primer. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONSU-24/2022 corresponent a la segona pròrroga de l’Acord Marc de serveis de consultoria i formació en l’àmbit de la preparació de propostes de projectes de recerca internacionals de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerenta d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
12.4. Despesa pluriennal corresponent a la contractació de la pròrroga dels serveis d’explotació i administració de sistemes, comunicacions i seguretat, i suport als usuaris dels serveis informàtics de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Exposició de motius
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit de la contractació número CONSU- 21/2023, corresponent a la pròrroga dels serveis d’explotació i administració de sistemes, comunicacions i seguretat, i suport als usuaris dels serveis informàtics de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost 2025 de la UAB, aprovat per acord PLE 28/2025 del Ple del Consell Social de 21 de maig.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 25 de juny de 2025, en virtut del qual s’acorda el següent: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONSU-21/2023, corresponent a la contractació dels serveis d’explotació i administració de sistemes, comunicacions i seguretat, i suport als usuaris dels serveis informàtics de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’adjunta. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,
S'acorda (acord CE 79/2025):
Primer. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONSU-21/2023 corresponent a la contractació de la pròrroga dels serveis d’explotació i administració de sistemes, comunicacions i seguretat, i suport als usuaris dels serveis informàtics de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Encarregar a les persones responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
Tercer. Comunicar aquest acord a la vicegerenta d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
13. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 18 de juny de 2025.
Exposició de motius
Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 18 de juny de 2025 (document 1).
Vist l’article 89 apartat g, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Atès l’article 28.2 apartat b, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i la documentació de la part expositiva,
S'acorda (Acord CE 80/2025):
Primer. Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 18 de juny de 2025, d’acord amb el que consta en el document 1.
Segon. Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerenta d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.