Detall acord
COMISSIÓ ECONÒMICA 8-10-2015
Ordre del dia
- Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió del dia 23 de juliol de 2015. [+]
- Informe sobre l’àmbit econòmic
- Aprovació, si escau, de la proposta de participació de la UAB en la creació d’una entitat de gestió de drets d’autor. [+]
- Informació i acord, si escau, sobre el seguiment de l’execució del pressupost de la UAB per a l’any 2015. [+]
- Anàlisi de l’Informe de Suggeriments corresponent a l’exercici 2014. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de ratificar la modificació de les tarifes del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya pels serveis de l’Àrea de Biblioteques, Informació i Documentació per a l’any 2015. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 d’agost de 2015. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de modificació del document CE 48/07-2015 en relació a la reducció del preu del Màster Universitari en Gestió Documental, Transparència i Accés a la Informació. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de les despeses pluriennals per a la contractació conjunta del subministrament d’electricitat. [+]
- Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta d’autorització d’ús d’espais a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L. [+]
- Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat. [+]
- Informar al Ple del Consell Social, per a l’aprovació, si escau, de la proposta de modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’any 2015. [+]
- Torn obert de paraules.
Relació dels acords
1. Acta de la sessió del dia 23 de juliol de 2015.
S’acorda (Acord CE 59/2015))
Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 23 de juliol de 2015.
3. Participació de la UAB en la creació d’una entitat de gestió de drets d’autor.
Exposició de motius
Atès que a partir del 5 de novembre de 2015 totes les universitats hauran de remunerar als autors i editores dels continguts d’aquests utilitzats als campus virtuals universitaris (disposició final 5.a) llei 21/2014, de 4 de novembre, de modificació del text refós de la llei de propietat intel·lectual.
Atès que la llei 14/2011, d’1 de juny, de la ciència, la tecnologia i la innovació assumeix per part de les universitats el compromís amb la difusió universal del coneixement, mitjançant el posicionament a favor de les polítiques d’accés obert a la informació científica.
Atès l’article 80.5 de la llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’universitats, estableix que formaran part del patrimoni de les universitats els drets de propietat intel·lectual dels que aquestes siguin titulars com a conseqüència de l’activitat desenvolupada pel seu personal en l’exercici de les seves funcions.
Atès que les universitats necessiten dotar-se d’instruments de gestió per mantenir el just equilibri entre drets i interessos concurrents entre els creadors, titulars de drets i els usuaris de continguts protegits en el procés de transmissió del coneixement i de la cultura.
Atès que la llei de propietat intel·lectual preveu la figura de l’entitat de gestió de drets com aquella entitat, sense ànim de lucre, legalment constituïda, que tingui per finalitat la gestió de drets d’explotació o altres de caràcter patrimonial, en nom propi o aliè i per compte dels autors o de titulars dels drets d’explotació de drets de propietat intel·lectual.
Atès que actualment les entitats de gestió estan organitzades en funció de la tipologia d’autors (autors, editors, intèrprets, etc.) i del tipus d’obres (literàries, plàstiques, audiovisuals, sonores, etc.).
Atès que les universitats tenen necessitats de gestionar drets d’autor d’obres creades i utilitzades en l’àmbit acadèmic, en qualsevol mitjà o suport (imprès, audiovisual, sonor, multimèdia i software), ja sigui en l’àmbit literari, artístic o científic.
Atès que en el marc de la Conferència de Rectors (CRUE) el proppassat 7 de setembre de 2015, els rectors de la Universidad de Almería, Universitat Autònoma de Barcelona, Universidad de Burgos, Universidad de Castilla La Mancha, Universidad de Córdoba, Universidad de Granada, Universitat de les Illes Balear, Universitat Internacional de Catalunya, Universidad Internacional de la Rioja, Universidad de Jaén, Universidad Jaume I, Universitat de Lleida, Universidad Loyola Andalucía, Universidad de Murcia, Universidad Naciona de Educación a Distancia, Universitat Oberta de Catalunya, Universidad de Oviedo, Universidad Politècnica de València, Universidad Pontifícia Comillas, Universitat Rovira i Virgili, Universidad de Santiago de Compostela, Universidad de Valladolid, Universidad de Vigo i Universidad de Zaragoza, van formalitzar una declaració d’interessos en virtut de la qual van assentar les bases per una futura creació d’una associació amb personalitat jurídica l’objecte de la qual sigui el desenvolupament de l’activitat pròpia d’una entitat de gestió de drets de la propietat intel·lectual en relació amb qualsevol contingut explotat en el si de les universitats.
Atès que properament es té previst formalitzar el corresponent conveni institucional pel qual es constitueixi l’esmentada associació on s’aprovaran els corresponents estatuts, dels quals encara no tenim la seva versió final.
Atès que la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en aquesta Associació implicarà un pagament inicial de 2.000 euros.
Vist l'article 64.t) dels Estatuts de la UAB pel qual el Consell de Govern ha de proposar al Consell Social la participació de la Universitat en altres entitats.
Vist l’article 88 apartat f, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.2 apartat a, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Vist l’acord 78/2015 pres pel Consell de Govern de 30 de setembre de 2015, pel qual s’acorda: 1) Informar favorablement facultar al rector perquè ell o, persona que designi, signi els documents necessaris per formalitzar el conveni institucional pel qual es constitueixi una associació l’objecte de la qual sigui la gestió col·lectiva de drets de propietat intel·lectual en l’àmbit universitari i educatiu amb la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb el condicionament que un cop signats els mateixos, es sotmetin a consideració i ratificació per parts del Consell de Govern i del Consell Social d’aquesta universitat; 2) Elevar aquesta al Consell de Govern per tal que exerceixi les seves competències; 3) Encarregar la Secretària General el seguiment d’aquests acords; 4) Comunicar els presents acords al vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 60/2015):
1) Informar favorablement facultar al rector perquè ell o, persona que designi, signi els documents necessaris per formalitzar el conveni institucional pel qual es constitueixi una associació l’objecte de la qual sigui la gestió col·lectiva de drets de propietat intel·lectual en l’àmbit universitari i educatiu amb la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb el condicionament que un cop signats els mateixos, es sotmetin a consideració i ratificació per part del Consell de Govern i del Consell Social d’aquesta universitat.
2) Encarregar la Secretària General el seguiment d’aquest acord.
3) Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
4. Seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2015.
Exposició de motius
Vist l’acord 92/2014 pres pel Ple del Consell Social reunit el 18 de desembre, en virtut del qual s’aprova el pressupost de la UAB de l’exercici 2015, el qual és públic, únic, equilibrat i sostenible financerament en el marc de la Llei d’estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.
Atesa la situació econòmica que afecta a tot el país i també a les universitats i que, en el marc de la normativa estatal i autonòmica d’aplicació, és del tot imprescindible l’assoliment de l’equilibri del pressupost aprovat per a l’exercici 2015.
Vist l’article 89.d) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.
Vist l’article 123.1) dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3.g) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 61/2015):
1) La Comissió Econòmica es dóna per assabentada del seguiment de l’execució del pressupost de la UAB de l’exercici 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 63/10-2015.
2) Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el seguiment del pressupost 2015 de la UAB, d’acord amb el que consta en el punt primer d’aquest acord.
5. Anàlisi de l’Informe de Suggeriments corresponent a l’exercici 2014.
Exposició de motius
Atès que l’empresa d’auditoria externa, amb caràcter anual i com a part de l’auditoria dels comptes anuals de la UAB, realitza un Informe de Suggeriments en la que es recullen recomanacions fruit d’aspectes identificats en el decurs de la tasca d’auditoria, que poden fer referència a diferents àmbits de la UAB i respecte els quals la Universitat emet els seus comentaris o al·legacions, a efectes que siguin incorporats en la versió final de l’Informe de Suggeriments.
Atès que l’empresa d’auditoria externa ha fet arribar al Consell Social de la UAB l’Informe de Suggeriments de l’exercici 2014.
Atès que han estat recollits els comentaris i/o al·legacions per part de la UAB en l’Informe de Suggeriments de l’exercici 2014.
Vist l’article 28.4.c del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 62/2015):
1) La Comissió Econòmica del Consell Social es dóna per assabentada de l’Informe de Suggeriments corresponent a l’exercici 2014, d’acord amb el que consta en el document CE 64/10-2015.
2) Posar a disposició del gerent i la vicegerent d’Organització de la UAB l’Informe de Suggeriments corresponent a l’exercici 2014, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
6. Ratificació de la modificació de les tarifes del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya pels serveis de l’Àrea de Biblioteques, Informació i Documentació per a l’any 2015.
Exposició de motius
Atès l'acord de la Comissió Executiva del CSUC de 10 d’octubre de 2014 per la qual s’acorda aprovar les tarifes pels serveis prestats per l’exercici 2015.
Vist l’Acord GOV/173/2013, de 10 de desembre, pel qual es va ratificar la dissolució del CBUC per absorció per part del Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya (CESCA) i que passà a denominar-se Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) el qual va assumir els objectius del CBUC.
Atès que l’article 26.2 dels Estatuts del CSUC estableix que l’aprovació de les tarifes i les seves modificacions corresponen al Consell de Govern, qui podrà delegar-ho, si escau, en la Comissió Executiva; així mateix regula que les tarifes del CSUC en la seva actuació com a mitjà propi instrumental i servei tècnic de les institucions consorciades requerirà la ratificació d’aquestes.
Atès que la UAB és una de les entitats consorciades en el CSUC i que, per tant, les tarifes abans esmentades requereixen la ratificació d'aquesta Universitat.
Vist l’acord 22/2015 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social en data 26 de març de 2015 en el qual es va acordar ratificar les tarifes pels serveis prestats a aplicar pel CSUC relatiu a l’exercici 2015.
Vist que la Comissió Executiva del CSUC en data 21 de maig de 2015 va acordar modificar la política de facturació i les tarifes de facturació aprovades per Acord de Consell de Govern del CSUC del 17 de desembre del 2014.
Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització del Consell de Govern reunida el 23 de setembre de 2015, pel qual s’aprova: 1) Ratificar la modificació de les tarifes pels serveis prestats a aplicar pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) per a l’exercici 2015, que s’annexa; 2)Elevar aquesta ratificació al Consell Social per a que exerceixi les seves competències; 3) Encarregar a la vicerectora d’Economia i Organització l'execució i el seguiment d'aquests acords; 4) Comunicar els presents acords al comissionat del rector per a la Societat de la Informació i a la vicegerenta d'Economia, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 63/2015):
1) Ratificar la modificació de les tarifes pels serveis prestats a aplicar pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), per a l’exercici 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 65/10-2015.
2) Encarregar a la vicerectora d’Economia i Organització l'execució i el seguiment d'aquest acord.
3) Comunicar el present acord al comissionat del rector per a la Societat de la Informació i a la vicegerent d'Economia, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
7. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 d’agost de 2015.
Exposició de motius
Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 d’agost de 2015.
Vist l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 64/2015):
1) Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 31 d’agost de 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 66/10-2015.
2) Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
8. Modificació del document CE 48/07-2015: reducció del preu del Màster Universitari en Gestió Documental, Transparència i Accés a la Informació.
Exposició de motius
Vist l’acord 47/2015, de 9 de juliol, pres per la Comissió Econòmica, en relació als preus dels estudis propis de la UAB i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2015-2016.
Atesa la petició de la vicegerència d’Ordenació Acadèmica d’aplicar una reducció sobre el preu del crèdit establert per al Màster Universitari en Gestió Documental, Transparència i Accés a la Informació en els casos en els quals una institució matriculi un nombre determinat d’alumnes.
Vistes les modificacions que comporta l’exposat en el paràgraf anterior (Document CE 67/10-2015).
Vist l’article 89 apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 65/2015):
1) Modificar el document CE 48/07-2015 aprovat en acord 47/2015 de la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB de data 9 de juliol, en el sentit que:
a) En el punt 12.2 “Deduccions” de la pàgina 7 del document CE 48/07-2015 s’afegeixi l’apartat e), redactat en els termes següents: “Aplicar una reducció en el preu del Màster Universitari en Gestió Documental, Transparència i Accés a la Informació, en el cas que una institució amb conveni matriculi un nombre mínim determinat d’alumnes, d’acord amb l’escalat detallat a l’annex I.”
b) En l’epígraf 6.1.19 “Màster Universitari en Gestió Documental, Transparència i accés a la Informació” de l’annex I del document CE 48/07-2015, s’afegeixi la informació següent:
“Descompte en el preu del crèdit per volum de matrícula a institucions amb conveni:
Nombre d’alumnes % de reducció
d’1 a 2 0%
3 7%
de 4 a 6 10%
de 7 a 10 13%
Més de 10 16%"
2) Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
9. Despeses pluriennals per a la contractació conjunta del subministrament d’electricitat.
Exposició de motius
Vista l’Adhesió a la Contractació conjunta de gas natural mitjançant la tramitació pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) de l’Acord Marc per seleccionar les empreses que, a través dels corresponents contractes derivats, podran comercialitzar electricitat a les entitats adherides, signat per la UAB en data 22 de juny de 2015.
Vist el que estableix la disposició addicional segona de la Llei 2/2014, del 27 de gener, de mesures fiscals, administratives, financeres i del sector públic mitjançat el qual es regula que els ens, els organismes i les entitats del sector públic de Catalunya poden adjudicar contractes, concloure acords marc i articular sistemes dinàmics de contractació de manera conjunta en el marc de la normativa de contractació pública, amb l’acord previ corresponent, sempre que el recurs a aquests instruments no s’efectuï de manera que la competència es vegi obstaculitzada, restringida o falsejada.
Vist que la UAB manifesta el seu interès en contractar conjuntament el subministrament d’electricitat mitjançant la tramitació de l’acord marc que permeti seleccionar les empreses que podran comercialitzar electricitat a les entitats adherides, procediment que tramitarà i adjudicarà el CSUC (Exp 15/05).
Vist el que disposa l’article 110.2 del RD-L 3/2011, de 14 de novembre , pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic, el qual disposa que “Els expedients de contractació es poden ultimar fins i tot amb l’adjudicació i formalització del contracte corresponent, encara que la seva execució, tant si s’efectua en una com en diverses anualitats, s’hagi d’iniciar en l’exercici següent. A aquests efectes es poden comprometre crèdits amb les limitacions que es determinin en les normes pressupostàries de les diferents administracions públiques subjectes a aquesta Llei.”
Vist l’acord 83/2015 pres pel Consell de Govern de 30 de setembre de 2015, en virtut del qual s’acorda el següent: 1) Aprovar la proposta d’adhesió a la contractació conjunta d’electricitat, que garantirà i adjudicarà el CSUC amb la tramitació de l’acord marc que permeti seleccionar les empreses que, a través dels corresponents contractes derivats, podran comercialitzar electricitat a les entitats adherides segons acord que s’annexa; 2) Elevar la proposta al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències; 3) Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords; 4) Comunicar els presents acords a la vicegerenta de l’Àmbit d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Vist l’article 89 apartat d, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya, que estableix que li correspon al Consell Social aprovar, a proposta del consell de govern, la programació i la despesa pluriennal de la universitat.
Vist l'article 64 apartat p, dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2. apartat d, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 66/2015):
Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
1) Aprovar la proposta d’adhesió a la contractació conjunta d’electricitat, que garantirà i adjudicarà el CSUC amb la tramitació de l’acord marc que permeti seleccionar les empreses que, a través dels corresponents contractes derivats, podran comercialitzar electricitat a les entitats adherides, d’acord amb el que consta en el document CE 68/10-2015 i CE 69/10-2015.
2) Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
3) Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
10. Autorització d’ús de d’espais a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L.
Exposició de motius
Vista la proposta de la vicerectora d’Economia i d’Organització en relació amb la sol·licitud de FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L. pel que fa a l’autorització d’ús d’espais ubicats al Servei d’Activitat Física de la UAB.
Atès que FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L. és una empresa privada que gestiona mòduls d'ensenyament en activitats de caràcter esportiu, en grau superior i grau mitjà, que té necessitats d’espais condicionats per poder desenvolupar la seva activitat social.
Atès que FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L. està interessada en disposar l’ús dels següents espais ubicats als SAF:
- Espais no esportius:
· Sala de professors, despatx de direcció, espais per secretaria i serveis administratius.
· Espai Biblioteca dotat de serveis i fons que garanteixi la consulta de llibres, revistes i documents audiovisuals.
· Aula en què s'impartiran les sessions teòriques.
· Banys i serveis higiènics en nombre adequat a la capacitat del centre, tant per a alumnes com per a professors, de conformitat amb la normativa que sigui aplicable.
· Vestuaris i dutxes masculins femenins en nombre adequat a la capacitat del centre, tant per a alumnes com per a professors de conformitat amb la normativa que sigui aplicable.
· Dependències per emmagatzemar el material general del centre i un magatzem específic per al material dels ensenyaments esportius annex a les instal·lacions esportives.
- Espais esportius:
· Una sala esportiva polivalent.
· Un camp de futbol 11 i dos camps de mides reduïdes.
· Pista o camp poliesportiva de 44mx22m.
· Piscina de 25m.
· Taller de reparació bicicletes.
Sota les següents condicions:
- Preu: 14.525 €/anual/grup o classe (IVA exclòs).
- Termini: Des de la signatura del conveni fins el 31 de juliol de 2018.
- Destinació: Activitats pròpies de l’objecte social de la companyia.
- Règim d’ús: L’atorgament del present conveni faculta a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, SL a usar les instal·lacions objecte del conveni, en el temps indicat al document CE 70/10-2015, respectant els usos i necessitats de la UAB.
Atès que en data 27 de juliol de 2015 la UAB i FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L. van formalitzar el corresponent conveni d’autorització d’ús d’espais els efectes dels quals es supeditaren als acords dels òrgans competents per part la UAB (Document 71/10/2015).
Vist l’article 92 la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques.
Vist l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya.
Vist l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya.
Vist l’article 80 de la Llei Orgànica 6/2011, de 21 de desembre, d’Universitats modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril.
Vist l’article 89 apartat k de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
Vist l'article 207.2 dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.2. apartat h, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Vist l’acord 75/2015 pres pel Consell de Govern de 30 de setembre de 2015, en virtut del qual s’acorda el següent:
PRIMER.- Confirmar el conveni formalitzat en data 27 de juliol de 2015 entre la Universitat Autònoma de Barcelona i FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L. i autoritzar l’ús dels espais que es passen a relacionar ubicats al Servei d’Activitats Físiques de la Universitat Autònoma de Barcelona a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L.:
- Espais no esportius:
· Sala de professors, despatx de direcció, espais per secretaria i serveis administratius.
· Espai Biblioteca dotat de serveis i fons que garanteixi la consulta de llibres, revistes i documents audiovisuals.
· Aula en què s'impartiran les sessions teòriques.
· Banys i serveis higiènics en nombre adequat a la capacitat del centre, tant per a alumnes com per a professors, de conformitat amb la normativa que sigui aplicable.
· Vestuaris i dutxes masculins femenins en nombre adequat a la capacitat del centre, tant per a alumnes com per a professors de conformitat amb la normativa que sigui aplicable.
· Dependències per emmagatzemar el material general del centre i un magatzem específic per al material dels ensenyaments esportius annex a les instal·lacions esportives.
- Espais esportius:
· Una sala esportiva polivalent
· Un camp de futbol 11 i dos camps de mides reduïdes
· Pista o camp poliesportiva de 44mx22m
· Piscina de 25m
· Taller de reparació bicicletes.
Sota les següents condicions:
Preu: 14.525 €/anual/grup o classe (IVA exclòs).
Termini: Des de la signatura del conveni fins el 31 de juliol de 2018.
Destinació: Activitats pròpies de l’objecte social de la companyia.
Règim d’ús: L’atorgament del present conveni faculta a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, SL a usar les instal·lacions objecte del conveni, en el temps indicat a l’Annex 1, respectant els usos i necessitats de la UAB.
SEGON.- Encarregar al Vicerectorat d’Economia i d’Organització que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord; 3)Tercer.- Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències; 4) Comunicar el present acord al Vicerectorat d’Economia i d’Organització.
Vist que en la reunió de la Comissió Econòmica reunida el 8 d'octubre de 2015 es planteja la conveniència de conèixer si el preu establert en les condicions del punt primer de la proposta d'acord és suficient per cobrir els costos derivats de l'ús dels espais més el percentatge corresponent als costos estructurals.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 67/2015):
Proposar al Ple del Consell Social la proposta d’acord següent, condicionada a la justificació que el preu de 14.525 €/anual/grup o classe (IVA exclòs) establert en les condicions del punt primer de l’acord, és suficient per cobrir els costos derivats de l’ús dels espais més el percentatge corresponent als costos estructurals:
1) Confirmar el conveni formalitzat en data 27 de juliol de 2015 entre la Universitat Autònoma de Barcelona i FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L. i autoritzar l’ús dels espais que es passen a relacionar ubicats al Servei d’Activitats Físiques de la Universitat Autònoma de Barcelona a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L.:
- Espais no esportius:
· Sala de professors, despatx de direcció, espais per secretaria i serveis administratius.
· Espai Biblioteca dotat de serveis i fons que garanteixi la consulta de llibres, revistes i documents audiovisuals.
· Aula en què s'impartiran les sessions teòriques.
· Banys i serveis higiènics en nombre adequat a la capacitat del centre, tant per a alumnes com per a professors, de conformitat amb la normativa que sigui aplicable.
· Vestuaris i dutxes masculins femenins en nombre adequat a la capacitat del centre, tant per a alumnes com per a professors de conformitat amb la normativa que sigui aplicable.
· Dependències per emmagatzemar el material general del centre i un magatzem específic per al material dels ensenyaments esportius annex a les instal·lacions esportives.
- Espais esportius:
· Una sala esportiva polivalent.
· Un camp de futbol 11 i dos camps de mides reduïdes.
· Pista o camp poliesportiva de 44mx22m.
· Piscina de 25m.
· Taller de reparació bicicletes.
Sota les següents condicions:
Preu: 14.525 €/anual/grup o classe (IVA exclòs).
Termini:Des de la signatura del conveni fins el 31 de juliol de 2018.
Destinació:Activitats pròpies de l’objecte social de la companyia.
Règim d’ús: L’atorgament del present conveni faculta a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, SL a usar les instal·lacions objecte del conveni, en el temps indicat al document CE 70/10-2015, respectant els usos i necessitats de la UAB.
2) Encarregar al Vicerectorat d’Economia i d’Organització que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.
3) Comunicar el present acord al Vicerectorat d’Economia i d’Organització.
11. Complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari i contractat.
Exposició de motius
Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
Vist l’acord 77/2015 pres pel Consell de Govern de 30 de setembre de 2015, en virtut del qual s’acorda el següent: 1) Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat contractat de la UAB que han obtingut avaluació positiva; 2)Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau; 3) Comunicar el present acord a l’Àrea de Personal Acadèmic, Investigador en Formació i de Suport a la Recerca, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu; 4) Encarregar al vicerector de Professorat i de Programació Acadèmica i la vicegerent d’organització que facin l’execució i el seguiment d’aquests acords.
Atesa la comunicació emesa per AQU Catalunya en relació als complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador contractat de la UAB que han estat acceptats i que es relacionen en el document CE 72/10-2015.
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
S’acorda (Acord CE 68/2015):
1) Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca corresponents a la primera avaluació del 2015 d’AQU Catalunya, del personal docent i investigador contractat, d’acord amb el que consta al document CE 72/10-2015.
2) Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, Investigador en Formació i de Suport a la Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
3) Encarregar el vicerector de Professorat i de Programació Acadèmica i a la vicegerent d’Organització que facin l’execució i el seguiment d’aquest acord.
12. Modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2015.
Exposició de motius
Atès l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
Atès l’article 98 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.
Atès l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.
Atès l’article 28.2.j i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
Vist l’acord 93/2014 pres pel Ple del Consell Social de la UAB reunit el dia 18 de desembre, pel qual s’aprova el pressupost del Consell Social de la UAB corresponent a l’any 2015, d’acord amb el que consta en el document PLE 123/12-2014.
Vist que la Comissió d’Economia i Organització del Consell de Govern de 25 de maig de 2015 resol favorablement la sol·licitud d’incorporació de romanent 2014 del Consell Social en el seu pressupost de l’any 2015, per import de 38.000 €.
Vist que en el pressupost del Consell Social de la UAB corresponent a l’any 2015 s’incorporen 38.000 euros, que són part del romanent de l’exercici 2014 del Consell Social, per al finançament d’actuacions estratègiques incloses en el capítol IV de Transferències Corrents.
Vist l’acord 6/2015 pres per la Comissió Societat-Universitat del Consell Social reunida el 5 d’octubre de 2015, que estableix el següent:
1) Elevar al Ple del Consell Social la proposta d’acord següent:
a) Aprovar la destinació de recursos disponibles del pressupost del Consell Social de l’any 2015, d’import 39.500 euros, a la Universitat Autònoma de Barcelona per al projecte Alumni UAB per a l’adquisició i desenvolupament d’una base de dades ordenada i una eina de comunicació (CRM) que permeti desenvolupar l’estratègia de màrqueting d’acord amb els objectius d’Alumni UAB, la qual cosa es durà a terme, com a màxim, en el període comprès entre novembre de 2015 i abril de 2017, d’acord amb els conceptes següents:
- Estudi per a la diagnosi de necessitats i valoració de les eines tecnològiques,- Adquisició i integració de la base de dades i una eina de comunicació (CRM) per gestionar-la,
- Seguiment i manteniment de les eines informàtiques adquirides,
I d’acord amb la normativa de les bases d’execució del pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona.
b) Autoritzar el president del Consell Social, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar el documents que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment i seguiment a aquest acord.
c) Encarregar a la presidenta de la Comissió Societat-Universitat del Consell Social l’execució i el seguiment d’aquest acord.
d) Comunicar aquest acord al Vicerector de Relacions Institucionals i Territori.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors
S’acorda (Acord CE 69/2015):
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònomade Barcelona corresponent a l’exercici 2015, d’acord amb el que consta en el document CE 73/10-2015.