Coneix el centre

L'oferta de CFGS, al Saló de l'Ensenyament 2024

Estand de CFGS FUAB al Saló de l'Ensenyament 2024

La fira de l’educació tindrà lloc del 13 al 17 de març a Fira Barcelona (recinte de Montjuïc). El Centre de Formació Professional Fundació UAB exposarà tota la seva oferta de cicles formatius a un estand propi, al pavelló 2, i presentarà els nous CFGS en Administració de Sistemes en Xarxa - Perfil Ciberseguretat, i en Diagnòstic per la Imatge i Medicina Nuclear.

01/03/2024

Un any més, el Centre de Formació Professional Fundació UAB porta la seva oferta formativa al Saló de l’Ensenyament. Enguany, la fira se celebrarà del 13 al 17 de març al recinte de Montjuïc de Fira Barcelona.

El Saló de l’Ensenyament aplega cada any a més de 85.000 visitants per informar-se sobre l’oferta formativa de més de 200 expositors

Al pavelló 2, el centre tindrà un estand on hi haurà professorat i estudiants del CFGS en Comerç Internacional i del Higher Vocational Training in International Trade, que t'orientaran i t'explicaran tota l'oferta de Formació Professional amb qualitat universitària.

També et donarem a conèixer el CFGS en Transport i Logística, i el programa 3x2, que et permet obtenir aquests dos títols esmentats en 3 cursos.

Com a novetat, et presentarem, a més, els nous Cicles Formatius de Grau Superior que es posaran en marxa el proper curs acadèmic 2024-2025, amb demanda de professionals altament qualificats: el CFGS en Administració de Sistemes en Xarxa-Perfil Ciberseguretat, i el CFGS en Diagnòstic per la Imatge i Medicina Nuclear.

Vila Universitària també comptarà amb un mostrador per assessorar als futurs estudiants de la UAB que vulguin viure al campus.

Pots aconseguir l'entrada al Saló de l'Ensenyament a la seva pàgina web.