Coneix el centre

Dia de les Famílies: vine a conèixer els Cicles

Família visitant el centre

El dissabte 4 de maig els futurs estudiants i els vostres familiars esteu convidats a una jornada per descobrir els CFGS i el campus de la UAB. Registreu-vos per assistir a les sessions informatives i trieu l'horari que us vagi millor, a les 10h o a les 12h.

02/04/2024

El Centre de Formació Professional Fundació UAB obre les seves portes el dissabte 4 de maig pel Dia de les Famílies de la UAB.

És una jornada dirigida als futurs estudiants i les seves famílies que vulguin venir a conèixer els CFGS en Comerç Internacional, en Transport i Logística, el Higher Vocational Training in International Trade, i el CFGS en Administració de Sistemes en Xarxa-Perfil Ciberseguretat, així com les instal·lacions del centre, i fer un tour guiat en autocar pel Campus de la UAB.

Hi haurà xerrades informatives en dos torns: a les 10 h i a les 12 h, impartides per Mèrida Iglesias, directora del centre, i inclouran tota la informació que necessiteu saber sobre els Cicles: assignatures, pràctiques, vies d'accés, idiomes, procés de matriculació, i molt més.

També hi participaran a la xerrada els nostres alumnes dels Cicles, que compartiran la seva experiència i respondran a les vostres preguntes. Posteriorment, podreu fer una visita guiada per les instal·lacions del centre i els seus serveis i un tour guiat en autocar per conèixer el campus universitari.

Per acabar esteu tots convidats a un pica-pica, durant el qual podreu fer les consultes o resoldre els dubtes que encara tingueu.

Us hi esperem!

Inscriu-te a la sessió de les 10 h