Vés al contingut principal
ECIU University

Primera reunió presencial del projecte SMART-ER

04 nov. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Els dies 4 i 5 de novembre la UAB ha acollit la primera reunió de consorci presencial del projecte institucional ‘ECIU University Research Institute for Smart European Regions’ (SMART-ER) al COMTEC Centre, amb la participació de totes les universitats que l’implementen.

Primera reunió SMARTer

Després de 9 mesos implementant les primeres tasques del projecte, els participants han tingut l’oportunitat de reflexionar sobre el full de ruta d’ECIU University i la seva relació amb el projecte SMART-ER, la metodologia de Challenge-Based Research (recerca basada en reptes) i la Researcher Journey (trajectòria del personal investigador) en el marc del projecte. A més, també s’ha fet èmfasi amb el procés de creació de l’entitat legal del futur Institut de Recerca Virtual d’ECIU University i amb la definició de l’agenda de Recerca i Innovació conjunta d’ECIU University i SMART-ER.

El projecte SMART-ER

L’ECIU University Research Institute for Smart European Regions (SMART-ER) és una aliança forta d’investigació, innovació i educació, que permet a les 12 institucions membres d’ECIU University abordar conjuntament reptes socials complexos sota el marc de l’ODS 11 de les Nacions Unides (Ciutats i comunitats sostenibles).

De manera conjunta, les institucions pilotaran programes de capacitació (Seed Programme i SMART-ER Academy) i iniciatives de ciència ciutadana que s’utilitzaran com a banc de proves per posar en pràctica tots els mecanismes i estructures construïts.

Més informació:

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible