L'ECIU University ofereix un taller sobre l'aprenentatge basat en reptes
Adreçat a professorat que vulgui posar en pràctica aquesta metodologia d’aprenentatge bast en reptes, el taller tindrà lloc el proper 17 d’octubre, de 9.30 h a 16 h (CET), en format virtual. La inscripció serà oberta fins al 10 d’octubre.
L'aprenentatge basat en reptes (CBL) és un enfocament pedagògic que implica activament els estudiants en una situació real, rellevant i relacionada amb el seu entorn. L'experiència d'aprenentatge és multidisciplinària, implica diferents punts de vista de les parts interessades i té com a objectiu trobar una solució desenvolupada col·laborativament, que sigui sostenible des del punt de vista ambiental, social i econòmic.
Aquest taller, adreçat a docents que vulguin posar en pràctica aquesta metodologia d’aprenentatge bast en reptes, es desenvoluparà en format virtual i posarà èmfasi en el treball en equip i el paper del professor com a facilitador dels alumnes (en comptes de ser l'expert en la matèria). Al final del taller, les persones participants podran prendre una decisió informada sobre si volen fer servir aquesta metodologia en els seus cursos, coneixeran els principis bàsics de l'aprenentatge basat en desafiaments, cada pas i els diferents rols (per exemple, del soci extern) i com combinar-ho i seran capaces d’implementar-la.
El taller ofereix una combinació variada de presentacions interactives, un exemple didàctic de l’àmbit de l'enginyeria, treball en grups reduïts, intercanvi i mètodes creatius.
Per a més informació i inscripcions cal contactar amb siska.simon@eciu.eu i cecile.holzner-jacques@eciu.eu abans del 10 d’octubre.
La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible
- Educació de qualitat