Vés al contingut principal
ECIU University

Conferència internacional per a un ensenyament innovador en educació superior a Europa

27 gen. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El proper dia 10 de febrer, de 10h a 17h, tindrà lloc la conferència internacional ColLab en format virtual, organitzada per la Universitat d'Aveiro en el marc de l'ECIU University, en què professors de diverses universitats europees parlaran sobre el futur de l’ensenyament i l’aprenentatge. Per part de la UAB, el professor Sergi Robles, de l'Escola d'Enginyeria, oferirà una xerrada sobre gamificació i motivació.

Collab conferència

A més a més de xerrades inspiradores sobre el futur de l'ensenyament i l'aprenentatge, la conferència ColLab també inclourà presentacions de guanyadors de premis d'ensenyament de diferents països que compartiran les seves experiències innovadores.

La creació de xarxes és part central de la conferència i els participants tindran àmplies oportunitats per connectar-se amb altres professionals a través de la plataforma ColLab, que fomenta la discussió, l'intercanvi de pràctiques i la formació de grups de professors (Comunitats de Pràctica ) basats en mètodes d'aprenentatge innovadors com l'aprenentatge basat en desafiaments (CBL), l'aprenentatge internacional col·laboratiu en línia (COIL) o, fins i tot, qualsevol altra nova o desafiant pràctica pedagògica. Els participants podran configurar el seu perfil, unir-se a una comunitat i fins i tot iniciar les seves pròpies comunitats de pràctica.

El professor Sergi Robles, de l'Escola d'Enginyeria de la UAB, participarà a l'esdeveniment amb la xerrada “Gamificació en educació superior: la motivació com a reforç de l'aprenentatge”, que tindrà lloc a les 11.30 h.

La jornada també comptarà amb la participació de professorat de la Universitat d'Aveiro (Portugal), la Universitat de Tampere (Finlàndia), la Universitat del Miño (Portugal), la Universitat de Linköping (Suècia), la Universitat de Stavanger (Noruega), la Universitat de Twente (Holanda), la Universitat de Dublín (Irlanda), la Universitat de Mainz (Alemanya), la Universitat de Trento (Itàlia), la Universitat d'Hamburg (Alemanya), la Universitat de Leipzig (Alemanya) i la Universitat Tecnològica de Kaunas (Lituània).

La conferència internacional és gratuïta, però requereix registre previ.

COLLab és una Associació Estratègica ERASMUS+ coordinat per la Universitat d'Aveiro (Portugal) juntament amb la Universitat de Trento (Itàlia), la Universitat d'Hamburg (Alemanya), la Universitat Tecnològica de Kaunas (Lituània) i la Universitat de Stavanger (Noruega). Aquestes universitats són part d'una aliança més àmplia anomenada Consorci Europeu d'Universitats Innovadores (ECIU), una xarxa universitària europea líder que desafia les formes convencionals d'ensenyar, investigar i innovar a través de les iniciatives de les universitats europees de la UE.

Més informació: Plataforma ColLab

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible