Activitats
16:00
II Think Tank d’Arxivística i Gestió de Documents: "Arxivística i intel·ligència artificial: IA futur?"
Descripció:
Arxivística i Gestió de Documents - Escola FUAB Formació (ESAGED), en el marc del seu compromís amb la innovació i la transferència de coneixement entre el món acadèmic i el sector professional, organitza el II Think Tank d’Arxivística i Gestió de Documents. Aquesta jornada, que dona continuïtat al Workshop Universitat i Empresa, tindrà lloc el dijous 21 de maig, a la Sala de Revistes de la Biblioteca de Lletres, a la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona, de 16:00 h a 20:00 h.
Sota el títol "Arxivística i intel·ligència artificial: IA futur?", la trobada neix amb la voluntat de ser un espai de reflexió estratègica. L'objectiu principal és identificar les oportunitats i els riscos que la IA genera en les diferents fases del cicle de vida de la informació, així com debatre sobre l'evolució dels perfils professionals en un entorn altament tecnificat.
Les persones interessades en assistir a aquesta jornada gratuïta, cal que us inscriviu en aquest formulari per confirmar la vostra assistència.
Ubicació: Sala de Revistes. Facultat de Filosofia i Lletres UAB
Data: Dijous 21, De maig de 2026 - 16:00h
Data fi: Dijous 21, De maig de 2026 - 20:00h
Organitzador: Arxivística i Gestió de Documents - Escola FUAB Formació
Telèfon: 93 592 97 10
Correu electrònic: coordinacio.esaged@uab.cat
Dimarts, 26 De maig, 2026
18:00
Sessió informativa virtual sobre el Diploma d'Especialització en Gestió, Preservació i Difusió d'Arxius Fotogràfics
Descripció:
El pròxim dimarts 26 de maig, a les 18 h es farà una xerrada informativa virtual sobre el renovat Diploma d'especialització online en Gestió, Preservació i Difusió d'Arxius Fotogràfics.
Es tracta d'una formació universitària d'especialització en l'organització, explotació, gestió i comercialització de fons, col·leccions i arxius fotogràfics. Es pot cursar l'itinerari complet, o realitzar algunes de les assignatures.
Ubicació: Plataforma Online Teams
Data: Dimarts 26, De maig de 2026 - 18:00h
Data fi: Dimarts 26, De maig de 2026 - 19:00h
Organitzador: Àrea de Formació Permanent de l'Escola FUAB Formació
Telèfon: 93 592 97 10
Correu electrònic: coordinacio.esaged@uab.cat
Dijous, 28 De maig, 2026
16:00
Sessió informativa en línia sobre el Curs d'Especialització Online en Gestió de Documents i Arxiu a l'Empresa
Descripció:
Sessió informativa virtual sobre el Curs d'especialització online en Gestió de Documents i Arxiu a l'Empresa, que aborda el paper dels documents en la gestió de les organitzacions, com a suport informatiu i garantia per a la satisfacció de requisits normatius i legals, i la gestió dels documents, els nous suports i les noves formes de treballar.
La xerrada es portarà a terme el dijous 28 de maig, a les 16 h, i serà impartida per Raúl Suhett, Coordinador de Formació Permanent d'Arxivística i Gestió de Documents - Escola FUAB Formació.
Es realitzarà a través de la plataforma virtual Teams.
Per assistir cal inscriure's prèviament a aquest formulari.
Ubicació: Plataforma Online Teams
Data: Dijous 28, De maig de 2026 - 16:00h
Data fi: Dijous 28, De maig de 2026 - 17:00h
Organitzador: Àrea de Formació Permanent de l'Escola FUAB Formació
Telèfon: 93 592 97 10
Correu electrònic: coordinacio.esaged@uab.cat
17:00
Sessió informativa en línia del Màster Oficial en Arxivística i Governança de la Informació
Descripció:
El centre organitza una sessió informativa online per a les persones interessades en realitzar el Màster Oficial en Arxivística i Governança de la Informació.
La xerrada serà impartida per Anahí Casadesús de Mingo, Coordinadora d'aquesta especialització.
Es celebrarà online el dijous 28 de maig a les 17 hores, a través de la plataforma "Microsoft Teams".
Ubicació: Plataforma Online Teams
Data: Dijous 28, De maig de 2026 - 17:00h
Data fi: Dijous 28, De maig de 2026 - 18:00h
Organitzador: Arxivística i Gestió de Documents - Escola FUABFormació
Telèfon: 93 592 97 10
Correu electrònic: coordinacio.esaged@uab.cat
Dimarts, 2 De juny, 2026
11:00
Jornada de Portes Obertes
Descripció:
Arxivística i Gestió de Documents - Escola FUAB Formació organitza una Jornada de Portes Obertes, el dimarts 2 de juny, a les 11 h, a l'Edifici Blanc - Vila Universitària per presentar la seva oferta formativa especialitzada en Arxivística i Gestió Documental a persones interessades en cursar els estudis. Els assistents també podran visitar les instal·lacions del centre.
Ubicació: Edifici Blanc
Data: Dimarts 2, De juny de 2026 - 11:00h
Data fi: Dimarts 2, De juny de 2026 - 12:30h
Organitzador: Arxivística i Gestió de Documents - Escola FUABFormació
Telèfon: 93 592 97 10
Correu electrònic: coordinacio.esaged@uab.cat
Dimarts, 30 De març, 2027
16:00
Inici del Diploma d'Especialització en Gestió de Documents Electrònics
Descripció:
Nova edició del Diploma d'Especialització en Gestió de Documents Electrònics, un programa totalment renovat i amb la incorporació dels últims avenços experimentats en el sector de la gestió dels documents electrònics, de la seguretat de la informació, de les tecnologies de l'accés, ús i reutilització de la informació digital i de les polítiques de transparència, accessibilitat i administració electrònica.
Ubicació: Online
Data: Dimarts 30, De març de 2027 - 16:00h
Data fi: Dimarts 30, De març de 2027 - 20:00h
Organitzador: Àrea de Formació Permanent de l'Escola FUAB Formació
Telèfon: 93 592 97 10
Correu electrònic: formacio.continua.fuabformacio@uab.cat