Vés al contingut principal

La UAB publica 'La guia de l'estudiant'

07 set. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La guia de l’estudiant mostra de manera més ordenada i clara la informació dels estudis i els serveis de la Universitat, com els horaris de les classes, els calendaris acadèmic i administratiu del curs 2023-2024 i els formularis de tràmits.

Guia de l'estudiant 2023

La UAB recull en la La guia de l’estudiant la informació imprescindible tant per a l’alumnat nouvingut com per a l’alumnat que va començar els estudis a la Universitat en anys anteriors, amb especial atenció a la inclusió d’estudiants amb necessitats específiques.

El document conté informació sobre recursos per a l’estudi, el Campus Virtual, correu electrònic, beques, borsa de treball i pràctiques curriculars i extracurriculars, a més d’informació  en relació amb els serveis i els espais de la UAB com les biblioteques, les sales d’estudi, el Servei Assistencial de Salut, equipaments esportius (Servei d’Activitat Física), restauració, idiomes que es poden estudiar al campus (Servei de Llengües), programes de voluntariat (Fundació Autònoma Solidària), etc. Es tracta d’un catàleg extens de serveis i recursos, en línia amb el compromís de qualitat de la Universitat, establert en el seu Pla estratègic.

L'alumnat pot aprofitar l’àmplia oferta de Serveis que ofereix la UAB per enriquir la seva experiència a la Universitat al llarg de la seva trajectòria acadèmica.

Més informació: Guia de l’estudiant

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible