Vés al contingut principal

L'ECIU University estrena un repte amb el SAF UAB

09 abr. 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

L’objectiu del repte és prendre consciència dels hàbits esportius i de salut a l'abast de la comunitat universitària i dissenyar i desenvolupar una solució tecnològica. El repte finalitzarà amb una setmana de mobilitat on els estudiants internacionals podran conèixer de prop la vida universitària al campus de la UAB i les instal·lacions del Servei d’Activitat Física. La inscripció és oberta fins al 15 d’abril al web de l’ECIU University.

Marxa d'estudiants als UAB Games

L’ECIU University, juntament amb el Servei d’Activitat Física de la UAB i UniTrento Sport, posa en marxa el repte TechFit Challenge: Empowering Healthy and Sporty lifestyles through Technology, que comença el 9 de maig i finalitza el proper 5 de juliol.

Durant els mesos que dura el repte, les persones participants treballen amb d’altres estudiants europeus en sessions interactives centrades a debatre diferents enfocaments del repte, des de l'anàlisi fins al disseny. A més, hi ha un projecte final on l’alumnat ha de mostrar la seva capacitat per aprofitar la tecnologia per millorar l’estil de vida saludable i esportiu. El repte acaba amb una setmana de mobilitat, de l’1 al 5 de juliol, on els estudiants internacionals poden conèixer de prop la vida universitària al campus de la UAB i les instal·lacions del Servei d’Activitat Física.

El repte està reconegut amb 3 crèdits ECTS.

Micromòdul amb la FAS

Enguany, la Fundació Autònoma Solidària també ha estrenat un micromòdul amb l’ECIU University: Fortress Europe: human rights violations against migrants and refugees at Europe's borders. L’objectiu d’aquesta oportunitat formativa és donar a conèixer els interessos econòmics i geopolítics que es donen en els territoris fronterers, així com les polítiques europees i les iniciatives de resistència col·lectiva contra les violacions dels drets humans contra migrants i refugiats.

Aquest micromòdul tanca la inscripció el proper 15 d’abril i està reconegut amb 3 crèdits ECTS.

Més informació i inscripcions: TechFit Challenge: Empowering Healthy and Sporty lifestyles through Technology

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Salut i benestar